Marzec, 2020

Goleniów (niem.Gollnow)

Sobota, 28 marca 2020 · dodano: 28.03.2020 | Komentarze 6

W zeszły weekend miałem zaliczyć Goleniów ale przy DW 142 odbiłem i pojechałem do Rzęśnicy a dziś czwarty dzień z rzędu zaliczyłem ścieżkę rowerową do Żarowa a następnie wydłużoną drogą do Sowna pojechałem przez Lubowo,rogowo i Poczernin.W Rogowie bocian prawie niewidoczny w gnieździe a cztery gniazda w Poczerninie nadal puste za to w Rogowie zrobiono porządki w okół pomnika że teraz z drogi jest widoczny i nie trzeba się przebijać przez krzaki.
ROGOWO (niem.Roggow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Wracam na główną drogę do Goleniowa i kieruje się zaliczając na początku Sowno  i fragmenty DW 142 i DW 141 przejeżdżam prze Przemocze i po zaliczeniu jeszcze Tarnowca zjeżdżam znowu z głównej drogi na Tarnówko i już przez Podańsko docieram do pierwszej dzielnicy Goleniowa o nazwie Helenów.

PODAŃSKO (niem.Puddenzig)Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w.[w remoncie] © strus
Zaliczam trudna rundkę ścieżkami rowerowymi po Goleniowie przez "święte krowy" chodzące nie patrząc na innych uczestników ruchu i dwa bezczelne wymuszanie przez blachosmrody robiąc kilka zdjęć zabytków.
GOLENIÓW (niem.Gollnow) Brama Wolińska z XV w.
GOLENIÓW (niem.Gollnow) Brama Wolińska z XV w. © strus
GOLENIÓW (niem.Gollnow) Baszta Prochowa i ośmioboczna Baszta Mennicza.
GOLENIÓW (niem.Gollnow) Baszta Prochowa i ośmioboczna Baszta Mennicza. © strus
GOLENIÓW (niem.Gollnow)Spichlerz ryglowy z poł. XVIII w. położony nad Iną.
GOLENIÓW (niem.Gollnow)Spichlerz ryglowy z poł. XVIII w. położony nad Iną. © strus
Jadąc do Goleniowa trochę dostałem w kość przez chłodny wiatr mimo że temperatura była taka sama jak wczoraj i byłem ubrany w te same ciuchy to w dłonie zmarzłem. Nie wiem dlaczego jadąc Speeder-em wybrałem na powrót drogę z bardzo kiepska nawierzchnią jadąc przez Zabród i Bolechowo docieram do Stawna w którym rezygnuje z dalszej jazdy po dziurach i zamiast przez Strumiany wracam na drogę którą dziś już pokonywałem czyli do Tarnówką i kontynuuję jazdę drogą którą dziś pokonałem w przeciwnym kierunku a mianowicie do Sowna z bikerem ze Świnoujścia, fajnie się jedzie na czyimś kole.Oczywiście zmiany dawałem do Sowna gdzie nasze drogi się rozjechały.Ja pojechałem pomijając Poczernin do Żarowa a zaliczając Smogolice i już DDR-ką prosto do Stargardu.Dużo osób w grupkach na ścieżce z Żarowa do Stargardu dziś miało "niezbędną potrzebę życiową"

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Zabród,Bolechowo,Stawno,
Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Goleniów (niem.Gollnow)

Piątek, 27 marca 2020 · dodano: 27.03.2020 | Komentarze 5

To już ostatnia w ty tygodniu rundka po pracy i w rekordowej temperaturze tego roku czyli plus czternaście stopni i tak jak ostatnie dwie pierwsze kilometry tą sama droga do Kobylanki zaczynając od ścieżki rowerowej na Żarowo i przejazdu przez Grzędzice do kolejnej DDR-ki.W Grzędzicach zobaczyłem kolejnego bociana siedzącego w gnieździe ale gdy objechałem staw on sobie poleciał czyli sztuka nie zaliczona bo nie ma zdjęcia.Z Kobylanki tym razem odbijam na południe jadąc przez Bielkowo i Nieznań docieram do Kołbacza gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerową prowadzącą do Starego Czarnowa którą jadę tylko do pierwszego skrzyżowania bo tyle mi starczy aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy

Pora zawracać i ta sama drogą wracam do Lipnika a dalej z pominięciem Grzędzic i Żarowa jadę ścieżka rowerową do Stargardu.Pogoda super i ponoć taka sama ma być jutro a od niedzieli zima wraca :(

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,

50-tka po pracy .

Czwartek, 26 marca 2020 · dodano: 26.03.2020 | Komentarze 4

Wczoraj koło dwudziestej dowiedziałem się że mam przyjść do pracy po staremu co mnie bardzo ucieszyło że będę mógł zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy i zostanie mi jeszcze sporo czasu do wieczora. Wyruszyłem tą samą trasą do Kobylanki co wczoraj zaczynając od ścieżki rowerowej na Żarowo a po drodze zobaczyłem że jest zakaz wjazdu i wejścia nad jezioro Miedwie.
Zamknięta promenada nad jeziorem Miedwie
Zamknięta promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Z Kobylanki udałem się przez Reptowo i Cisewo do Wielichówka gdzie zawróciłem i skierowałem  się z powrotem do ścieżki rowerowej w Kobylance zaliczając jeszcze drogę w Cisewie w kierunku Zieleniewa gdzie chciałem zobaczyć postępy w budowie drogi przez las.

Budowa drogi z Cisewa do Zieleniewa
Budowa drogi z Cisewa do Zieleniewa © strus
Na koniec został tylko powrót DDR-ka do Stargardu.Dziś ubrałem się jak wczoraj ale słońce szybko się schowało za chmurami gdy dojechałem do Morzyczyna a wracając zaczął hulać zimny upierdliwy wiatr że lekko zmarzłem.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

T R A S A : 50-tka po pracy.

50-tka po pracy ☀️Bocian nr 2

Środa, 25 marca 2020 · dodano: 25.03.2020 | Komentarze 6

Przez wirusa zmieniono mi czas pracy na 7-15 przez to nie mogę się przestawić ale w końcu trzeciego dnia od razu po pracy prawie o 15.30 ruszyłem na szlak z myślą ile zrobić kilometrów żeby za późno nie wrócić do domu i wysłuchiwać że nie było ciebie cały dzień.
Ruszyłem na standardową pięćdziesiątkę zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej w Grzędzicach przez DDR-kę na Żarowo a po drodze na polu spotkałem drugiego bociana po dwóch tygodniach od spotkania pierwszego w Rogowie.
Drugi bocian w 2020r.
Drugi bocian w 2020r. © strus
DDR-ka do Motańca aby skierować się przez Kałęge do Niedźwiedzia a dalej prosto nową drogą do Zdunowa z utrudnieniami przez prace budowlane wzdłuż drogi ale nikt nie miał do mnie pretensji że przeszkadzam.Dwie przeszkody z piachu od dwóch tygodni usunięte tylko jedna w Zdunowie przy wjeździe nadal istnieje przy której zawracam i jadę z powrotem do Niedźwiedzia.
Wjazd od Szczecina zablokowany
Wjazd od Szczecina zablokowany © strus
Po drodze postanowiłem zliczyć cały dystans ale gdy nadal będę pracował do piętnastej to chyba skrócę o 10 km aby więcej czasu mięć i współczuję wszystkim którzy tak pracują chodź najgorzej maja w sklepach.Wracam do Kobylanki na ścieżkę rowerową przez Reptowo i obieram kierunek prosto na Stargard.Mimo nowych restrykcji związanych z korona wirusem po drodze mijałem kilkunastu bikerów i ponad dziesięć osób biegających czego ostatnio nie widywałem, ale można to robić [Czy można wyjść pobiegać lub pojechać na rower? ]

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Węzeł Rzęśnica ☀️

Niedziela, 22 marca 2020 · dodano: 22.03.2020 | Komentarze 5

Wczoraj zaliczyłem po rowerze jeszcze pięciokilometrowy spacer z Iwonką a dziś ostatni dzień wolnego tygodnia znowu słoneczny ale i chłodny i nadal wiało że jadąc pętelkę po mieście nie mogłem się zdecydować gdzie mam jechać i pomyślałem o Goleniowie gdzie dawno nie byłem.Jadę do Żarowa a następnie wydłużoną drogą do Sowna aby zahaczyć o Rogowo z bocianem ale on był ledwo widoczny więc nie było sensu robić fotki,w Poczerninie wszystkie cztery bocianie gniazda puste jak i w Sownie brak zasiedlonych gniazd i wtedy pomyślałem że skoro jest mały ruch aut zmieniłem swoją trasę i zamiast do Goleniowa ruszyłem DW 142 do węzła Rzęśnica.
Wiadukt nad DW 142 - okolice Sowna
Wiadukt nad DW 142 - okolice Sowna © strus
DW 142 - kierunek Szczecin
DW 142 - kierunek Szczecin © strus
Osiem kilometrów na DW 142 szybko przejechałem wyprzedziły mnie tylko dwa samochody ale na bocznych parkingach się działo.Na pierwszy jakieś nielegalne wyścigi samochodów było na pewno ponad pięćdziesiąt osób a na drugim kilku motocyklistów.Przy węźle Rzęśnica wjechałem na wiadukt aby zobaczyć lepiej jak trwają prace budowlane w tej okolicy.W kierunku Klinisk widoczna powstająca droga techniczna z której będzie można korzystać aby dojechać do Pucka i Klinisk oraz obrać kierunek na Strumiany lub Stawno.
Drugi parking z motocyklistami
Drugi parking z motocyklistami © strus
Węzeł Rzęśnica
Węzeł Rzęśnica © strus
Węzeł Rzęśnica - kierunek Świnoujście
Węzeł Rzęśnica - kierunek Świnoujście © strus
Pora kierować się na Wielgowo obok starego węzła Rzęśnica a tam niespodzianka bo leśna droga została nieprzejezdna dla aut a ja musiałem prowadzić rower bo po takim piachu jak na poniższym zdjęciu mój Speeder nie dał rady i jeszcze do pierwszych zabudować musiałem walczyć z "serową" drogą.
Droga do Wielgowa
Droga do Wielgowa © strus
Pozostała standardowa droga powrotna do Stargardu z Wielgowa czyli dojazd do asfaltowej drogi na Niedźwiedź w Zdunowie i o dziwo że dziś niedziela trwały na niej prace budowlane.Później dojazd do Kobylanki przez Reptowo i wydłużona drogą o Jęczydół zameldowałem się na ścieżce rowerowej w Morzyczynie i wracam nią prosto do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DW 142,Rzęśnica,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,

M A P K A : Węzeł Rześnica

Pierwszy dzień wiosny ☀️

Sobota, 21 marca 2020 · dodano: 21.03.2020 | Komentarze 6

Dziś ciężko mi było się zebrać a obiecałem małżonce spacer po obiedzie więc postanowiłem zaliczyć tylko minimalny dystans a jak się uda to mały plusik.Wiedziałem że mocno wieje a pojechałem na południe gdzie drogi są można powiedzieć  w szczerym polu czyli będzie walka z wiatrem.Po zaliczeniu Oś.Pyrzyckiego wjeżdżam do Witkowa Drugiego i melduję się na ścieżce rowerowej którą jadę do Pierwszego Witkowa a dalej obieram kierunek na Dolice a po drodze zaliczam jeszcze Kolin i Morzyce.

W Dolicach zawracam i ta sama drogą wracam do Witkowa Drugiego ale jazda o wiele cięższa a najgorszy odcinek 5 km z Kolina do Witkowa Pierwszego nie dość że pod bardzo silny wiatr to na dodatek smród z pól witkowskich że aż kominiarkę naciągnąłem sobie na nos.Tak mocno wiała że jedna pani nie wyrobiła na zakręcie w Kolinie i skończyła na drzewie.

Gdy już dotarłem do Witkowa Drugiego wracam do domu wydłużoną drogą bo miałem jeszcze chwile czasu ,odbijam do Kluczewa w stronę Oś.Lotnisko a na rondzie kieruję się ścieżką rowerową do Stargardu przez Golczewo i Giżynek.

Pomnik żołnierzy armii czerwonej

Hiacynty w Golczewie

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Morzyca,Kolin,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.

Jezioro Dąbie

Piątek, 20 marca 2020 · dodano: 20.03.2020 | Komentarze 2

Wczorajsze ranne opady wybiły mi jazdę rowerem a później żałowałem że nie zaryzykowałem bo mogłem spokojnie chodź pięćdziesiątkę zaliczyć a tak zaliczyłem trzy filmy.Dziś zakupy na weekend ,śniadanie i kawka z małżonka a później każdy w swoją stronę ja na rower Iwonka do pracy.Dziś postanowiłem zobaczyć jak przebiega remont plaży miejskiej nad jeziorem Dąbie.Pierwsze kilometry to odwiedziłem dwie koleżanki w okolicy oś.Chopina a następnie ścieżką rowerową jadę do Motańca zaczynając od ronda 15 Południk  następnie po zaliczeniu kładki nad DK10 kieruje się do nowej drogi w Niedźwiedziu żeby dostać się do Zdunowa.

Hiacynt w Motańcu
Hiacynt w Motańcu © strus
W Wielgowie zaawansowane prace budowlane na Bałtyckiej że już nawet rowerem nie można przejechać że musiałem korzystać z chodnika a z powrotem pojechałem wydłużona droga aby ominąć ten odcinek trasy.Chwila moment i byłem już na kładce nad A 6 i kieruje się po zaliczeniu dwóch przejazdów kolejowych do ulicy Goleniowskiej na którą nie mogłem wjechać przez bardzo duży ruch aut - po kilku minutach zlitowano się nad mną i już bez problemów docieram do celu a tam niespodzianka.Spodziewałem się że na plażę nie wejdę ale chodź do nowej mariny ,a tam brak wejścia.
Plaża miejska nad jeziorem Dąbie
Plaża miejska nad jeziorem Dąbie © strus

Harcerski Ośrodek Morski w Szczecinie
Harcerski Ośrodek Morski w Szczecinie © strus
Zanim wróciłem na węzeł Dąbie pokręciłem ścieżkami rowerowymi w kierunku ronda Gryfa i Trzebusz aby wrócić do Zdunowa jak wcześniej pisałem wydłużonymi ścieżkami zameldowałem się na drodze do Niedźwiedzia.
Wiadukt nad A6
Wiadukt nad A6 © strus
Budowa stacji Szczecin Zdunowo
Budowa stacji Szczecin Zdunowo © strus
Pozostało wracać standardowa trasą którą wykonuje po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę i na szesnastą być w domu czyli przejazd przez Reptowo i dojazd do ścieżki rowerowej w Kobylance a nią do Grzędzic i na koniec po kiepskim asfalcie  do ostatniej DDR-ki z Żarowa do domu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Dabie,Wielgowo,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,

M A P K A l Jezioro Dąbie

Po setkę.

Środa, 18 marca 2020 · dodano: 18.03.2020 | Komentarze 6

Kolejny dzień wolny od pracy i tak jak wczoraj ranek spędzony z małżonka a gdy szykowała się do pracy ja się wyszykowałem na rower a na pożegnanie usłyszałem że jak wrócę to mogę sobie po odpoczywać.Skoro brak prac zleconych przez Iwonkę pomyślałem że jak wiatr mocno nie będzie dokuczał to w końcu pora zaliczyć setkę.Ścieżką wzdłuż byłej DK 10 jadę do Kobylanki tam w bezpiecznym dla roweru miejscu kupuję Oshee i przez Bielkowo i Nieznań docieram do DDR-ki w Kołbaczu która jadę do Starego Czarnowa a następnie kieruje się do drogi wojewódzkiej numer 119 kierunek Pyrzyce i za jeziorem Będgoszcz odbijam na Chabowo które wita mnie pustym bocianim  gniazdem .
Chabowo - puste gniazdo
Chabowo - puste gniazdo © strus
Do zjazdu droga była OK teraz trzeba się pomęczyć z kiepskim asfaltem do samego Gardna z małymi przerwami zaliczając po drodze Babin,Parsów i Drzenin gdzie dla wiadomości Janusza gniazda również były puste a po polach biegały płowe lecz za daleko aby zrobić udane zdjęcie.
W dodze na Drzenin
W drodze na Drzenin © strus
W oddali płowe
W oddali płowe © strus

W Gardnie wjeżdżam na DW 120 i gdy po zaliczeniu ronda wspinam się nad S 3 z Zalando wyjeżdżają autobusy z pracownikami tych jadących w moim kierunku naliczyłem 24  a w przeciwnym nie widziałem musiały wyjechać jako pierwsze.Gdy już byłem na wojewódzkiej 120 to rozpoczęła się ta milsza część trasy czyli miałem za pomocnika wiaterek i wracam do Starego Czarnowa przez Żelisławiec,Kartno oraz Glinna w której odkryłem dojazd do jeziora Glinna które było widoczne dzięki braku liści na drzewach.
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow)Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w.
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow)Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w. © strus
KARTNO (niem.Kortenhagen)Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Św. z XIII w. © strus
W Starym Czarnowie wjeżdżam na ścieżkę rowerową i jadę nią aż się skończy czyli do dzielnicy Szczecina - Śmierdnica gdzie wjeżdżam na DW 119 i kieruje się do Płoni na DK 10 i tak jak ostatnio przejeżdżam do krajówką aby łatwiej wjechać na drogę do Zdunowa którą dojeżdżam do stacji PKP i następnie kieruję się do asfaltowej drogi w kierunku Niedźwiedzia która mi się nie podoba bo jest wąska a z boku są głębokie rowy odwadniające.

"Smerf" w Zdunowie © strus
Droga do Niedźwiedzia
Droga do Niedźwiedzia © strus
Jadąc do Niedźwiedzia wiedziałem że prosto do domu nie mogę jechać aby zaliczyć 100 kilometrów trzeba było w Lipniku odbić na Żarowo przez Grzędzice a dojechałem tam przez Reptowo do ścieżki rowerowej w Kobylance a dalej już prosto.Na ścieżce z Żarowa do Stargardu duży tłok " świętych krów" czyli bardzo nieodpowiedzialnych rodziców nieinteresujących się co ich pociechy robią na drodze.
Zjazd do Żarowa
Zjazd do Żarowa © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,DW 119,Będgoszcz,Chabowo,Babin,
Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Po setkę.

Takie tam.

Wtorek, 17 marca 2020 · dodano: 17.03.2020 | Komentarze 6

Wczoraj dowiedziałem się że przez korona wirusa mam przymusowe wolne do niedzieli co mnie zezłościło że rower sobie odpuściłem a dziś gdy małżonka szykowała się do pracy na drugą zmianę ja ubrałem się lżej bo założyłem bluzę i cieńsze spodnie na początek pojechałem przez Oś.Pyrzyckie do ścieżki rowerowej wzdłuż DW 106 i nią przez kolejne osiedle dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie z której wróciłem do Stargardu przez Golczewo i Giżnek skierowałem się do ścieżki rowerowej na Żarowo z której odbiłem na Lubowo i zamyślony przejechałem przez Rogowo w którym osiedlił się w zeszłym tygodniu bocian i przypomniałem sobie o nim dopiero gdy zobaczyłem puste gniazda w Poczerninie  ale za to wyszło słońce.Gdy opuściłem Sowno i byłem nad rzeką Ina dojrzałem bobra ale zanim się zatrzymałem i sięgnąłem po smartfona on wskoczył do rzeki i zostało tylko powalone drzewo.

Po krótkim pobycie na DW 142 zjeżdżam na wojewódzką 141 i jadę do Przemocze gdzie jak w zeszłym roku spotykam pierwsze kwitnące magnolie i jest to miejsce w którym zawracam i kieruje się w drogę powrotną.
Magnolie w Przemoczu
Magnolie w Przemoczu © strus

Wracam tą sama droga do krzyżówki na Poczernin a tam wybieram lepszy asfalt i jadę krótszą drogą do Żarowa przez Smogolice gdzie sprawdzam czas i postanawiam jeszcze trochę pokręcić chodź miałem zamiar na kilka kilometrów więcej ale w Grzędzicach spotykam kolegę z którym zbyt długo rozmawiałem a później szybko przez Lipnik do domu.
ŻAROWO (niem.Saarow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,
Grzędzice,Stargard.

M A P K A : Takie tam.

Tour de Miedwie

Niedziela, 15 marca 2020 · dodano: 15.03.2020 | Komentarze 4

Nawet nie opuściłem Stargardu a już poczułem jak wieje a miałem zamiar okrążyć jezioro Miedwie wydłużoną drogą rozpoczynając od dojazdu do Kluczewa przez Witkowo Drugie a następnie strefą przemysłową dostałem się do Warnic i obrałem kierunek na Obrytę przez Reńsko a po drodze zaliczyłem 5 km płyt i dróg gruntowych aby w końcu pojawić się na DW 106 której nie lubię i nadal walczę z silnym wiatrem który powodował drętwienie trzech palców u prawej dłoni że w Okunicy zatrzymałem się aby rozgrzać dłoń a później opuszczam na chwilę drogę wojewódzką aby odpocząć od wiatru i jadę do Ryszewa i Brzezin.

RYSZEWO (Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV w.
RYSZEWO (Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV w. © strus
Wracam na sto szóstkę i wjeżdżam do Pyrzyc aby na pierwszym skrzyżowaniu skręcić ku drodze wojewódzkiej numer 119 prowadzącej do Szczecina zaczynając od przejazdu przez Żabów kieruję się do Starego Czarnowa zatrzymując się na chwilę koło Białego Bawoła.
Droga wojewódzka 119
Droga wojewódzka 119 © strus
Przed Starym Czarnowim wyprzedza mnie duża grupa młodych bikerów na szosowych rowerach i niestety utrzymałem się z nimi tylko 2 km i odbiłem do wioski aby wjechać na początek ścieżki rowerowej prowadzącej do Szczecina ale ja jadę tylko nią do Kołbacza a następnie przez Nieznań i Bielkowa jadę do Kobylanki do ścieżki rowerowej.
Początek DDR-ki w Starym Czarnowie
Początek DDR-ki w Starym Czarnowie © strus
DDR-ka z Bielkowa do Kobylanki
DDR-ka z Bielkowa do Kobylanki © strus
Będąc już na głównej ścieżce rowerowej do Stargardu jadę nią do Lipnika a tam sprawdzam godzinę bo obiecałem że wrócę na 14,30
czas był dobry więc do Stargardu wracam przez Grzedzice i Żarowo a na mecie mam prawie kopie wczorajszego dystansu,różnica 10 metrów :)

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Reńsko,Obryta,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,
Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.