Węzeł Rzęśnica ☀️

Niedziela, 22 marca 2020 · dodano: 22.03.2020 | Komentarze 5

Wczoraj zaliczyłem po rowerze jeszcze pięciokilometrowy spacer z Iwonką a dziś ostatni dzień wolnego tygodnia znowu słoneczny ale i chłodny i nadal wiało że jadąc pętelkę po mieście nie mogłem się zdecydować gdzie mam jechać i pomyślałem o Goleniowie gdzie dawno nie byłem.Jadę do Żarowa a następnie wydłużoną drogą do Sowna aby zahaczyć o Rogowo z bocianem ale on był ledwo widoczny więc nie było sensu robić fotki,w Poczerninie wszystkie cztery bocianie gniazda puste jak i w Sownie brak zasiedlonych gniazd i wtedy pomyślałem że skoro jest mały ruch aut zmieniłem swoją trasę i zamiast do Goleniowa ruszyłem DW 142 do węzła Rzęśnica.
Wiadukt nad DW 142 - okolice Sowna
Wiadukt nad DW 142 - okolice Sowna © strus
DW 142 - kierunek Szczecin
DW 142 - kierunek Szczecin © strus
Osiem kilometrów na DW 142 szybko przejechałem wyprzedziły mnie tylko dwa samochody ale na bocznych parkingach się działo.Na pierwszy jakieś nielegalne wyścigi samochodów było na pewno ponad pięćdziesiąt osób a na drugim kilku motocyklistów.Przy węźle Rzęśnica wjechałem na wiadukt aby zobaczyć lepiej jak trwają prace budowlane w tej okolicy.W kierunku Klinisk widoczna powstająca droga techniczna z której będzie można korzystać aby dojechać do Pucka i Klinisk oraz obrać kierunek na Strumiany lub Stawno.
Drugi parking z motocyklistami
Drugi parking z motocyklistami © strus
Węzeł Rzęśnica
Węzeł Rzęśnica © strus
Węzeł Rzęśnica - kierunek Świnoujście
Węzeł Rzęśnica - kierunek Świnoujście © strus
Pora kierować się na Wielgowo obok starego węzła Rzęśnica a tam niespodzianka bo leśna droga została nieprzejezdna dla aut a ja musiałem prowadzić rower bo po takim piachu jak na poniższym zdjęciu mój Speeder nie dał rady i jeszcze do pierwszych zabudować musiałem walczyć z "serową" drogą.
Droga do Wielgowa
Droga do Wielgowa © strus
Pozostała standardowa droga powrotna do Stargardu z Wielgowa czyli dojazd do asfaltowej drogi na Niedźwiedź w Zdunowie i o dziwo że dziś niedziela trwały na niej prace budowlane.Później dojazd do Kobylanki przez Reptowo i wydłużona drogą o Jęczydół zameldowałem się na ścieżce rowerowej w Morzyczynie i wracam nią prosto do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DW 142,Rzęśnica,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,