Listopad, 2021

Suma kalorii:19282 kcal

Prawie jak wczoraj

Niedziela, 28 listopada 2021 · dodano: 28.11.2021 | Komentarze 0

Dziś wróciłem do bielizny "Brubeck" mimo że gatki są mocno zużyte i maja już trzy dziurki to dają nadal radę. Szkoda że teraz są dostępne tylko z wkładką a  inne jakoś nie wiem co wybrać
Dziś podobna trasa i pogoda tylko bardziej wilgotno a do Kluczewa dojechałem przez Witkowo Drugie a następnie przez Oś.Lotnisko pojechałem do strefy przemysłowej ale zahaczyłem tylko o jej fragment i ruszyłem do Golczewa.
Firma Kajima buduje nowy duży zakład pracy
Firma Kajima buduje nowy duży zakład pracy © strus
Jak wczoraj tak i dziś z Golczewa tą samą trasa docieram do Zieleniewa gdzie zjeżdżam na chwile na promenadę nad jeziorem Miedwie która jadę do Morzyczyna i wracam na DDR-kę którą docieram do Kobylanki aby od  razu skierować się na Reptowo.
Marina w Zieleniewie
Marina w Zieleniewie © strus
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Jak już dojechałem do Reptowa to jak wczoraj wydłużoną drogą wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko a po drodze w końcu widzę pierwszego rowerzystę bo wczoraj było ich kilkunastu a dziś ledwie dwóch a ten drugi to już w Stargardzie gdy wróciłem z Zieleniewa przez Lipnik.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Słotnica,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A :Prawie jak wczoraj

Pierwsze chłody

Sobota, 27 listopada 2021 · dodano: 28.11.2021 | Komentarze 1

Po tygodniu pracy na dwunastą godzinę i dużej ochocie  na rower małżonka przy śniadaniu oznajmiła że może byśmy wyskoczyli do Szczecina na "Black Friday" ? Zgodziłem się pod warunkiem że najpierw zaliczę minimum kilometrów czyli 50 .Pojechałem do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a następnie DDR-ką do Golczewa przez Kluczewo.

W Golczewie odbijam na Skalin a następnie kieruje się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo aby nią pojechać do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę i po zaliczeniu wiaduktu na S10 jadę do Niedźwiedzia przez Kałęgę i obieram kierunek na Stargard zaczynając od Reptowa a następnie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie która wracam do Stargardu z małą szufladą w Lipniku aby zobaczyć o ile została utwardzona droga w kierunku wiaduktu nad S 10
Dziś testowałem nowe "gatki"termalne firmy "Leoshi" które miały być według opisu :oddychające, odprowadzające wilgoć, szybkoschnące, termiczne, wiatroszczelne, wodoszczelne  a okazało się że to wielka lipa.Miejsca które okrywały te gatki przy dwóch stopniach i przejechaniu 50 kilometrów były mokre i bardzo zimne aż mnie skóra szczypała,po prostu wyrzucone pieniądze w błoto.
DP36 w kierunku Miedwiecka
DP36 w kierunku Miedwiecka © strus
Koniec dobrej drogi w Lipniku
Koniec dobrej drogi w Lipniku © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Pierwsze chłody

Zdunowo przez Sowno,terenowo

Niedziela, 21 listopada 2021 · dodano: 21.11.2021 | Komentarze 2

Pierwszy raz w tym roku na solo rundkę wyruszyłem Viper-em aby zaliczyć trochę leśnych ścieżek i nie żałuje  a pierwsze terenowe metry zaliczyłem jadąc już do Grzędzic polną drogą z pominięciem Lipnika ,tam zaliczyłem cmentarz wiejski i leśnymi drogami jadę dalej do Smogolic a ta wjeżdzam na asfalt i jadę do Sowna a po drodze dopadł mnie drobny deszcz i padało około 10 minut.
GRZĘDZICE - Modernizacja linii kolejowej Poznań - Szczecin
GRZĘDZICE - Modernizacja linii kolejowej Poznań - Szczecin © strus
W drodze do Smogolic
W drodze do Smogolic © strus
Ledwo wjechałem do Sowna i od razu uciekam do lasu aby wjechać na dojazd pożarowy 32 który po kilku kilometrach zamienia się na DP40 i prowadzi mnie do Wielgowa a po drodze spotykam kilku bikerów w tym jednego który się zgubił na leśnych drogach,wskazałem mu jak ma dotrzeć do swojego obranego celu jakim była "Chociwelka"
Z Wielgowa do Zdunowa jadę nowym odcinkiem DDR-ki a następnie obieram kierunek na drogę do Niedźwiedzia ale tym razem wybieram drogę szutrową a zanim dotarłem do celu zatrzymałem się na leśnej drodze i zajrzałem czy są jeszcze grzybki .Długo nie szukałem ,aż szkoda że nie miałem w co pozbierać.

W drodze do Niedźwiedzia
W drodze do Niedźwiedzia © strus
Grzybki jeszcze są
Grzybki jeszcze są © strus
Jak już zameldowałem się na drodze asfaltowej w Niedźwiedziu to tak jak "szosą" pojechałem najpierw do Reptowa a później odbiłem na Cisewo aby do ścieżki rowerowej w Zieleniewie dojechać przez Miedwiecko w którym też trwa modernizacja linii kolejowej i nie ma przejazdu dla aut ale jest czerwona przeprawa dla pieszych i rowerzystów.
Modernizacja linii kolejowej w Miedwiecku
Modernizacja linii kolejowej w Miedwiecku © strus
DDR-ką z Zieleniewie jadę już bezpośrednio przez Lipnik do Stargardu a przed mną nielubiana druga zmiana przez którą jestem pozbawiony roweru :(

Stargard,Grzędzice,Smogolice,Sowno,DP32,DP40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Zieleniewo,Miedwiecko,

M A P K A: Zdunowo przez Sowno,terenowo

Czwartek, 18 listopada 2021 · dodano: 18.11.2021 | Komentarze 2

Początkowo miałem po pracy nie iść na rower bo były zapowiadane opady deszczu ale prognozy się zmieniły i miałem szansę zaliczyć pięćdziesiątkę na sucho więc zaryzykowałem ale do końca się nie udało bo w Morzyczynie gdy byłem na 21 kilometrze dopadł mnie na szczęście delikatny deszczyk a dojechałem tam zaczynając od dojazdu do DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a dalej do Kluczewa  gdzie obrałem kierunek na Zieleniewo przez Golczewo i Skalin.Długo nie padało bo gdy dojechałem do Kobylanki dalszy fragment ścieżki rowerowej był już suchy a następnie przez Motaniec i Kałęgę docieram do Niedźwiedzia.

Z Niedźwiedzia Przez Reptowo i Cisewo jadę do Miedwiecka a na koniec wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie która była świeżo po deszczu i  przez Lipnik wracam do Stargardu.
Suchy wróciłem do domu ale przy rowerze jest trochę sprzątania.

Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Wtorek, 16 listopada 2021 · dodano: 16.11.2021 | Komentarze 1

Dzisiejszy dzień jakiś wilgotny i bardzo szary a na szczęście bez opadów i z suchymi drogami więc od razu po pracy przez osiedle Pyrzyckie dojechałem do ścieżki rowerowej którą przez Kluczewo i wzdłuż Bridgestone dojechałem do Golczewa i odbiłem do strefy przemysłowej do końca DDR-ki przy ulicy Metalowej i kolejnym nowym odcinkiem drogi dojechałem do osiedla Lotnisko i ponownie skierowałem się do Golczewa.
Cukrownia Kluczewo
Cukrownia Kluczewo © strus
Lotnisko Kluczewo, schrono-hangary
Lotnisko Kluczewo, schrono-hangary © strus
Z Golczewa przez Sklain i Kunowo docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią przez Morzyczyn wylądowałem w Kobylance gdzie zawracam i ta sama droga wracam i kontynuuję jazdę DDR-ką do Lipnika gdzie odbijam na Grzędzice a na koniec przez Żarowo wracam do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A :50-tka po pracy.

Poniedziałek, 15 listopada 2021 · dodano: 15.11.2021 | Komentarze 1

Ostatnie wolne cztery dni spędziłem nad morzem tym razem główną siedzibą był Kołobrzeg a przy okazji odwiedziliśmy Dżwirzyno i Ustronie Morskie a wcześniej miałem drugą zmianę a dziś po ośmiu dniach rower po pracy .Kołobrzeg był OK dużo ludzi a w dwóch pozostałych stracony czas ,wszystko pozamykane nawet nie udało nam się wypić kawy nie mówiąc o obiedzie ,nawet Żabki były zamknięte po prostu typowo letnie miejscowości.W Ustroniu były otwarte dwa lokale a ludzi razy trzy pojemności lokalów.Pogoda dopisało nie wiało chodź brakowało słońca ale i tak 50 km zaliczyliśmy spacerując a przy okazji wpadły dwa dziwne rowery.
Trzyosobowy rower w Ustroniu Morskim
Trzyosobowy rower w Ustroniu Morskim © strus
Drewniany rower w Kołobrzegu
Drewniany rower w Kołobrzegu © strus

W końcu po pracy nie padało i ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią pojechałem do końca czyli do stacji paliw w Motańcu a następnie przez  Niedźwiedź i Zdunowo dojechałem do Wielgowo zaliczając fragment nowej DDR-ki i wzdłuż szpitala wracam DP 45 na drogę do Niedźwiedzia.
Nowa DDR-ka w Zdunowie
Nowa DDR-ka w Zdunowie © strus
Dp 45 w Zdunowie
DP 45 w Zdunowie © strus
Gdy już wróciłem do Niedźwiedzia jadę przez Reptowo do Cisewa aby wydłużona drogą przez Miedwiecko wrócić na ścieżkę rowerową w Zieleniewie  którą wracam do Stargardu.Dziś był pierwszy raz tej jesieni kiedy trzeba było przeprosić zimową odzież rowerową łącznie z obuwiem chodź żałowałem że nie założyłem letnich butów z ochraniaczami.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy

Terenowo, wzdłuż S3 plus z Iwonką

Sobota, 6 listopada 2021 · dodano: 06.11.2021 | Komentarze 5

Pech co do pogody nadal nie odpuszcza gdy mam pierwszą zmianę to pada deszcz chodź wczoraj po pracy można było wyskoczyć na rundę ale nie miałem siły a jeszcze zakupy i musiałem po króliki skoczyć bo syn wyjeżdżał na derby Mediolanu a przy siadaniu małżonka poinformowała że też chce na małe kółeczko więc ruszyłem do DDR-ki na Żarowo a następnie w kierunku DW 142 za Sownem najkrótszą drogą przez Smogolice.
DDR-ka do Żarowa w kolorach jesiennych
DDR-ka do Żarowa w kolorach jesiennych © strus

Gdy pojawiłem się na DW 142 od razu z niej zrezygnowałem jak zobaczyłem ilość aut ciężarowych na niej i postanowiłem że do węzła Rzęśnica dojadę z innej strony ,na początku do Strumian a dalej do Klinisk Małych gdzie kusiła mnie nowa przeprawa nad S3 ale odbiłem w prawo i wzdłuż S3 pojechałem pod Goleniów do wiaduktu który okazał się przeprawo dla zwierząt więc na oponkach 23 mm nie było szans przejechać na drugą stronę więc wróciłem tą samą drogą do Klinisk a następnie zajechałem do leśniczówki Pucko sprawdzić czy nie przybyło nowych grzybów lub innych atrakcji.
Kładka nad S3 w Kliniskach
Kładka nad S3 w Kliniskach © strus
Kładka nad S3 dla zwierząt
Kładka nad S3 dla zwierząt © strus
Trek z prawdziwkami
Trek z prawdziwkami © strus

Pora ruszać dalej i tak mijam kolejną przeprawę nad S3 i jadę do starego węzła Rzęśnica gdzie czeka na mnie niespodzianka bo kończy się droga inaczej niż byłem tam ostatnim razem i musiałem zejść z roweru bo po piachu Trek nie dawał rady i musiałem przebiec na raty przez cztery pasy DW 142 aby dostać się na leśną drogę po stronie Wielgowa i po męczyć się po kolejny dziurach aż do Bryczkowskiego.
Węzęł Rzęśnica
Węzeł Rzęśnica © strus
Koniec drogi w okolicy DW 142
Koniec drogi w okolicy DW 142 © strus
Gdy po 46 km wjechałem do Wielgowa to od razy lepiej się jechało,nie wiem co mnie skusiło a wybór tak kiepskiej trasy zabierając szosę zamiast górala ,nigdy więcej .....
Dojeżdżam do Zdunowa i jadę do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko do Zieleniewa a  po drodze pokonuję tymczasową kładkę na torami dla pieszych bo przejazd dla aut jest zamknięty.
Zamkniety przejazd w Miedwiecku
Zamknięty przejazd w Miedwiecku © strus
W Zieleniewie wjeżdżam na DDR-kę którą wracam do Stargardu przez Lipnik i zabieram małżonkę na mini rundkę.Jedziemy na cmentarz wiejski w Grzędzicach przez Lipnik a wracamy przez Żarowo,taka mała runka z Iwonką.
Na cmentarzu wiejskim
Na cmentarzu wiejskim © strus

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Strumiany,Kliniska Małe,Pucice,Rurka,Pucice,Kliniska Małe,Pucko,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,Dp36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Terenowo wzdłuż S3 plus z Iwonką

Przed cmentarzem.

Poniedziałek, 1 listopada 2021 · dodano: 01.11.2021 | Komentarze 3

Po nieprzespanej nocy z powodu gościa z Hamburga po śniadaniu udało mi się wyskoczyć aby zaliczyć pięćdziesiątkę zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej w Kluczewie do której dotarłem przez oś.Pyrzyckie i Witkowo Drugie.Tym razem pominąłem strefę przemysłową a skierowałem się do Golczewa aby zjechać z DDR-ki i udać się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo.Dziś nieco chłodniej niż wczoraj ale dopóki nie dojechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie to nie widziałem żadnego rowerzysty a jadąc po odkrytym terenie wiaterek hulał a moja stara kurtka już nie dawała sobie z nim rady to lepiej mi się jechało wczoraj w bluzie Quest-a.
DDR-ka wzdłuż Bridgestone
DDR-ka wzdłuż Bridgestone © strus
Morzyczyn - jesień nad jeziorem Miedwie
Morzyczyn - jesień nad jeziorem Miedwie © strus

Po zaliczeniu promenady na której było bardzo dużo ludzi spacerujących wracam na ścieżkę rowerową i przez Morzyczyn i Kobylankę docieram do Motańca a tam wybieram najkrótszą drogę do Reptowa na następnie jadę do lapidarium w Cisewie a z tamtą wracam na DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecką a nią prosto do domu.

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,