Zdunowo przez Sowno,terenowo

Niedziela, 21 listopada 2021 · dodano: 21.11.2021 | Komentarze 2

Pierwszy raz w tym roku na solo rundkę wyruszyłem Viper-em aby zaliczyć trochę leśnych ścieżek i nie żałuje  a pierwsze terenowe metry zaliczyłem jadąc już do Grzędzic polną drogą z pominięciem Lipnika ,tam zaliczyłem cmentarz wiejski i leśnymi drogami jadę dalej do Smogolic a ta wjeżdzam na asfalt i jadę do Sowna a po drodze dopadł mnie drobny deszcz i padało około 10 minut.
GRZĘDZICE - Modernizacja linii kolejowej Poznań - Szczecin
GRZĘDZICE - Modernizacja linii kolejowej Poznań - Szczecin © strus
W drodze do Smogolic
W drodze do Smogolic © strus
Ledwo wjechałem do Sowna i od razu uciekam do lasu aby wjechać na dojazd pożarowy 32 który po kilku kilometrach zamienia się na DP40 i prowadzi mnie do Wielgowa a po drodze spotykam kilku bikerów w tym jednego który się zgubił na leśnych drogach,wskazałem mu jak ma dotrzeć do swojego obranego celu jakim była "Chociwelka"
Z Wielgowa do Zdunowa jadę nowym odcinkiem DDR-ki a następnie obieram kierunek na drogę do Niedźwiedzia ale tym razem wybieram drogę szutrową a zanim dotarłem do celu zatrzymałem się na leśnej drodze i zajrzałem czy są jeszcze grzybki .Długo nie szukałem ,aż szkoda że nie miałem w co pozbierać.

W drodze do Niedźwiedzia
W drodze do Niedźwiedzia © strus
Grzybki jeszcze są
Grzybki jeszcze są © strus
Jak już zameldowałem się na drodze asfaltowej w Niedźwiedziu to tak jak "szosą" pojechałem najpierw do Reptowa a później odbiłem na Cisewo aby do ścieżki rowerowej w Zieleniewie dojechać przez Miedwiecko w którym też trwa modernizacja linii kolejowej i nie ma przejazdu dla aut ale jest czerwona przeprawa dla pieszych i rowerzystów.
Modernizacja linii kolejowej w Miedwiecku
Modernizacja linii kolejowej w Miedwiecku © strus
DDR-ką z Zieleniewie jadę już bezpośrednio przez Lipnik do Stargardu a przed mną nielubiana druga zmiana przez którą jestem pozbawiony roweru :(

Stargard,Grzędzice,Smogolice,Sowno,DP32,DP40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Zieleniewo,Miedwiecko,