Sierpień, 2019

WEŁTYŃ (niem.Woltin) Setka w upale.

Sobota, 31 sierpnia 2019 · dodano: 31.08.2019 | Komentarze 2

Wyruszyłem wydłużoną drogą przez Giżynek do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej którą jadę prosto do Kobylanki gdzie odbijam w kierunku DW 119 zaliczając na początku Bielkowo i Kołbacz.Po krótkim pobycie na drodze wojewódzkiej zjeżdżam na Chabowo a następnie obieram kierunek na Gardno zaliczając Babin,Parsów,Drzenin.

Gąski ,gąski do domu .....
Gąski ,gąski do domu ..... © strus
Z Gardna jadę do Wełtynia na zakupy zaliczając nową ścieżkę rowerową na którą nadal jest kiepski wjazd , sądzę że będzie rozbudowana do Gardna tylko nie wiadomo kiedy.Mój ulubiony sklep dziś mnie rozczarował bo brak dostaw od środy spowodował że mogłem wybrać piwo lub wodę tylko więc na więcej musiałem poczekać.
Kiepski wjazd na DDR-kę
Kiepski wjazd na DDR-kę © strus
WEŁTYŃ (niem.Woltin) Tablica pamiątkowa
WEŁTYŃ (niem.Woltin) Tablica pamiątkowa © strus
W Wełtyniu licznik wskazywał prawie 51 km gdy ruszyłem w drogę powrotną zaliczając ponownie Gardno a gdy dojeżdżałem do Żelisławca okazało się że cała wioska jest udekorowana bo dziś tam odbędą się dożynki gminne a zaproszenie było również w Starym Czarnowie do którego dojechałem przez Kartno i Glinną.
Święto Plonów (dożynki gminne)  w Żelisławcu.
Święto Plonów (dożynki gminne) w Żelisławcu. © strus

Będąc w Starym Czarnowie ponownie spojrzałem na licznik i wiedziałem że do setki brakuje trochę kilometrów dlatego do Kołbacza pojechałem przez Dębine i fragment nowej ścieżki rowerowej a następnie tą samą drogą wracam do Kobylanki przez Nieznań i Bielkowo

DDR-ka wracam do Lipnika gdzie odbijam na Grzędzice aby dojechać do ścieżki rowerowej w Żarowie.Dopiero przed kościołem przypomniałem sobie o ostatnich kłopotach aby pokonać Grzędzice.Nie pojechałem objazdem po kamieniach a udało mi się dziś przeprowadzić rower po piaskowej drodze na której skończyli wykopy aby wrócić na w miarę normalną drogę która doprowadziła mnie do DDR-ki którą wracam do Stargardu.
Droga w Grzędzicach
Droga w Grzędzicach © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczym,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,DW 119,
Będgoszcz,Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Wełtyń,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Dębina,
Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : WEŁTYŃ (niem.Woltin) Setka w upale

Piątek, 30 sierpnia 2019 · dodano: 30.08.2019 | Komentarze 1

Koniec sierpnia a temperatura prawie trzydzieści stopni chodź dziś podczas zaliczania pięćdziesiątki po pracy słonko schowane było za chmurami na połowie dystansu który ponownie zaliczyłem po gminie Kobylanka zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej na której były jeszcze usuwane skutki ostatniej burzy.Bardzo dużo wyrwanych z korzeniami drzew i poniszczonych reklam była na odcinku do Lipnika a ja ścieżką jadę do Motańca a następnie przez Kałęgę wjeżdżam do Niedźwiedzia.
Skutki burzy przy DDR-ce
Skutki burzy przy DDR-ce © strus
Z Niedźwiedzia od razy kieruję się w kierunku Wielichówka do którego docieram po zaliczeniu Reptowa i Cisewa.Po drodze dojrzałem przy drodze kanie a że szybko jechałem to nie hamowałem i postanowiłem zrobić jej zdjęcie wracając ale ktoś był szybszy i ja się zaopiekował.W Wielichówku zawracam i kieruję się do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Cisewo i Reptowo a po drodze uwieczniam pierwsze objawy nadchodzącej jesieni.
Idzie jesień?
Idzie jesień? © strus
Idzie,idzie jesień?
Idzie,idzie jesień? © strus
Na DDR-ce w okolicy Oś.Zielonego dwa utrudnienia spowodowane przez duże ilości piachu który spłyną z wodą i już na pierwszej krótkiej przeszkodzie zahamowało mnie a dalej już bez u trudniej prosto do Stargardu.

Przeszkoda na DDR-ce
Przeszkoda na DDR-ce © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M a p k a : 50- tka po pracy.

Środa, 28 sierpnia 2019 · dodano: 28.08.2019 | Komentarze 0

Zapowiadane burze po godzinie piętnastej czyli 50-tka po pracy możliwa do zrealizowania i tak dziś trochę nie typowo pojechałem zaczynają od DDR-ki na Żarowo i skierowanie się do Poczernina przez Lubowo i Rogowa a tam nawrotka bo nie miałem ochoty męczyć się po bardzo kiepskim odcinku drogi do głównej drogi na Sowno i wracam tą samą drogą do Żarowa.
Selfie w Żarowie
Selfie w Żarowie © strus

Z Żarowa kieruję się do ścieżki rowerowej w Grzędzicach z dużymi utrudnieniami,główny wjazd został zamknięty a objazd to kamienna droga posypana piachem częściowo piachem i dwa odcinki nienadające się do jazdy czyli krótka marszruta.Zaliczyłem jeszcze odcinek po świeżo nałożonej nawierzchni że czuć było od niej jeszcze bijące ciepło że bałem się o opony.
Zakaz ruchu
Zakaz ruchu © strus
Objazd w Grzędzicach
Objazd w Grzędzicach © strus
Gdy za przejazdem kolejowym wjechałem na ścieżkę rowerową to tylko po takiej drodze jechałem na początku do Lipnika a później do końca DDR-ki w Motańcu przy stacji paliw gdzie zawróciłem i wróciłem do domu i zdążyłem przed opadami,oby jutro też się udało.
Stacja paliw w Motańcu
Stacja paliw w Motańcu © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy

Poniedziałek, 26 sierpnia 2019 · dodano: 26.08.2019 | Komentarze 1

Żeby nie dwie sprawy w mieście pewni dziś bym sobie odpoczął od roweru a tak był pretekst aby po powrocie z pracy przebrać się i ruszyć na szlak .Tym razem po centrum aby załatwić na początku sprawy a później DDR-ka do Giżynka aby skierować się do głównej ścieżki rowerowej prowadzącej do gminy Kobylanka czyli ścieżką do Motańca później nad DK 10 i do końca szosy a Niedźwiedziu.
Selfie w Niedźwiedziu
Selfie w Niedźwiedziu © strus

W Niedźwiedzi obrót o 180 stopni i kierunek Cisewo przez Reptowo ale tym razem druga droga w kierunku Zieleniewa - Grzędzice oczywiście tam się kończy asfalt więc jadąc Speeder-em musiał bym prowadzić rower,dlatego po raz drugi zawracam i kieruję się w drogę powrotną do domu zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej w Kobylance czyli standard ostatnich dni na Speeder-ze.
Koniec szosy w Cisewie
Koniec szosy w Cisewie © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy

Ponownie po setkę

Niedziela, 25 sierpnia 2019 · dodano: 25.08.2019 | Komentarze 3

Wczoraj po setce zaliczyłem jeszcze Szczecin i późnowieczorny film a dziś po śniadaniu prawie o dziesiątej wyruszyłem na kolejną rundkę,czasu miałem jak wczoraj do 14,15 bo na piętnastą byliśmy umówieni.Teoretycznie miałem czas  na setkę ale nie wiedziałem że dziś tak wieje ,dowiedziałem się dopiero gdy zaliczyłem dojazd do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Giżynek i Golczewo a następnie DDR-ka jadę do Kluczewa i obieram kierunek na Dolice.Gdy opuszczałem ścieżkę rowerową w Witkowie Pierwszym poczułem że nie będzie łatwo jechać po odkrytym terenie pod czołowy wiatr.W oddali dostrzegłem ekipę "szosowców" a ja tak swoim tempem jechałem i w Kolinie dogoniłem ich. Przywitałem się i musiałem towarzystwo opuścić co ich ambicje podrażniło bo usłyszałem komentarz "zobaczymy przed Dolicami" co zabrzmiało że pod górkę nie dam rady a oni mnie łykną lecz panowie zostali 300m za mną gdy w Dolicach wjeżdżałem na drogę objazdu bo remontowany jest odcinek Wojska Polskiego.Gdy opuściłem Dolice za raz zjechałem nad jezioro Pyrzyckie i zobaczyłem masę śmieci i poniszczone pomosty.
Jezioro Pyrzyckie
Jezioro Pyrzyckie © strus

Kontynuuje jazdę po wojewódzkiej 122-ce mijając Moskorzyn i Ukiernicę a przed Lubiatowem na nowej nawierzchni mijam się z kolejną ekipa ze Stargardu jadącą w przeciwnym kierunku i próbuję nieudanie w dwóch sklepach uzupełnić napoje.
Zaproszenie na dożynki do Przelewic
Zaproszenie na dożynki do Przelewic © strus

Zakupów mi się nie udało zrobić ale za kilka kilometrów w Zaborsku już tak chodź ciężko było tam dojechać przed bardzo dziurawą nawierzchnię ale większości po opuszczeniu Dolic takie kiepskie drogi mi towarzyszyły.Puszka na miejscu butelka na ramę i jazda w kierunku Wierzbna przez Stary Przylep i Grędziec. Jechałem Speeder-em dlatego nie zajeżdżałem na jezioro Miedwie tylko na pierwszej krzyżówce obieram kierunek na Obrytę.

W Obrycie wjeżdżam na chwile na DW 106 z której wybieram wydłużoną drogę do Koszewa przez Reńsko i Warnice aby skierować się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie także wydłużoną drogą o Skalin i chodź wcześniej sobie obiecywałem że Speeder-em nie będę jeździł przez Kunowo to dziś to zrobiłem i się pomęczyłem .Na DDR-ce duży ruch ale w stronę jeziora Miedwie aja wracam już do domu.
Droga do Koszewa z Dębicy
Droga do Koszewa z Dębicy © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Zaborsko,
Cieszysław,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,Obryta,Reńsko,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Skalin,
Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Ponownie po setkę

Po sto

Sobota, 24 sierpnia 2019 · dodano: 24.08.2019 | Komentarze 4

Wczoraj po pracy pojechałem po pięćdziesiątkę a dziś rano po późnym śniadaniu wyruszyłem żeby zaliczyć setkę jak się nic nie zmieni co to czasu ,miałem cztery godzinny brutto żeby to zrobić no chyba że dostanę telefon i będę musiał szybciej wrócić do domu dlatego trasy dzisiejszej rundy to kręcenie po bliskich okolicach a rozpocząłem od dojazdu do DDR-ki w Kluczewie przez Witkowo Drugie a następnie skierowałem się do strefy przemysłowej przez Oś.Lotnisko.
Ścieżka rowerowa w Kluczewie
Ścieżka rowerowa w Kluczewie © strus
Budowa Lidl Cd Stargard
Budowa Lidl Cd Stargard © strus
Koniec DDR-ki w strefie przemysłowej w Kluczewie
Koniec DDR-ki w strefie przemysłowej w Kluczewie © strus
Jadę do końca DDR-ki która kończy się na resztkach płyty startowej po radzieckiego lotniska gdzie zawracam i przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu i kieruje się do ścieżki rowerowej przy ul.Szczecińskiej i jadę nią do Kobylanki w której odbijam w kierunku Kołbacza przez Bielkowo i Nieznań
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Ceglana gotycka stodoła
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Ceglana gotycka stodoła © strus
Z Kołbacza jadę do Starego Czarnowa przez Dębinę w której uzupełniam napoje na dalszą drogę i wjeżdżam kolejny raz na ścieżkę rowerową prowadzącą do Jezierzyc ale po raz pierwszy cały nowy odcinek jadę Speeder-em.
Barierki na DDR-ce do Jezierzyc
Barierki na DDR-ce do Jezierzyc © strus
Gdy mi się DDR-ka skończyła już szosą jadę do DK 10 w Płoni i zjeżdżam z niej w Motańcu przy stacji paliw a po chwili przejeżdżam na drogą krajową i kieruje się do Reptowa i zaliczam rundkę po gminie Kobylanka jadą do Niedźwiedzia a następnie ponownie do Reptowa pod szlaban PKP przez Kałęgę i Motaniec .

Ozdoba ogrodowa w Reptowie
Ozdoba ogrodowa w Reptowie © strus
Pod szlabanem zawracam i kieruje się do Kobylanki a następnie wydłużoną drogą do DDR-ki w Morzyczynie zaliczyć po drodze Oś.Zielone i Jęczydół.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,
Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,DK10,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Po sto

Piątek, 23 sierpnia 2019 · dodano: 23.08.2019 | Komentarze 2

Dziś nieoczekiwania inne godziny pracy i tak we wtorek udało mi się późnym popołudniem zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy po gminie Kobylanka tylko nieco w innej konfiguracji.Początek dokładnie taki sam do momentu przyjazdu do Kobylanki w której odbijam na Reptowo a dalej jadę do końca drogi po której daje radę Speeder czyli do Wielichówka przez Cisewo .
Wjazd do Cisewa
Wjazd do Cisewa © strus

Na końcu szosy zawracam i tą samą drogą wracam do Reptowa i jadę dalej pod Zdunowo czyli tam gdzie się kończy asfalt w Niedźwiedziu i rozmawiam z bikerem który zaliczył budowaną drogę do Zdunowa na temat możliwości przejazdu nią .Ponoć jest tylko krótki odcinek z luźnym jeszcze piachem a reszta spoko.Wracam do Reptowa i kieruje się do DDR-ki w Kobylance i przerwą na telefon przy Wieńcu Zgody.
Kobylanka - Wieniec Zgody
Kobylanka - Wieniec Zgody © strus

Ścieżką rowerową wracam do Stargardu z małymi kłopotami na odcinku Morzyczyn-Zieleniewo przez rodziców nie pilnujących swoich małych pociech które zamiast poruszać się chodnikiem to cała DDR-ka była ich.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,CisewoMorzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

Wtorek, 20 sierpnia 2019 · dodano: 20.08.2019 | Komentarze 1

Dziś zamiast popołudniowej zmiany robiłem od dziewiątej do siedemnastej a małżonka pracuje do dwudziestej drugiej więc miałem czas na rower po pracy.Temperatura taką jaką lubię najlepiej podczas jazdy rowerem, bez słońca oraz bez wietrznie czego można chcieć więcej no chyba że tylko wolnego czasu.Żadnych nowych tras tylko jazda do gminy Kobylanka aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy.
Dziś bez DDR-ki na Żarowo a od razy jazda do Motańca przez Lipnik i Kobylankę czyli najkrótszą drogą a następnie do końca szosy w Niedźwiedziu aby tam zawrócić i pojechać przez Reptowo i Cisewo do Wielichówka.
Kontrola temperarury
Kontrola temperatury © strus
Droga w Wielichówku
Droga w Wielichówku © strus
Na końcu asfaltu zawracam bo Speeder-em inną drogą nie ma możliwości jazdy bo dwie inne drogi tylko na rower MTB się nadają więc wracam dp Reptowa przez Cisewo i kieruję się do ścieżki rowerowej w Kobylance a nią wracam do Stargardu na zasłużony późny obiad.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Przed deszczem

Niedziela, 18 sierpnia 2019 · dodano: 18.08.2019 | Komentarze 5

Miała być dziś przerwa od roweru przez opady deszczu a po śniadaniu sprawdziłem prognozę i było otwarte okno pogodowe które miało trwać do południa więc miałem czas aby zaliczyć minimalny dystans czyli pięćdziesiąt kilometrów.Ruszyłem do gminy Kobylanka bo tam są w razie opadów miejsca aby się ukryć ,rozpocząłem od DDR-ki do Żarowa na której spotkałem chyba ostatniego bociana i tym razem nie uciekł chodź był oddalony od mnie.
Czyżby ostani bocian w 2019?
Czyżby ostatni bocian w 2019? © strus
Z Żarowa kieruje się do ścieżki rowerowej za przejazdem kolejowym w Grzędzicach z dwoma utrudnieniami bo brak drogi tylko piach i Speeder nie dał rady ,trzeba było iść pieszo 250m i 350m aby dotrzeć do czegoś twardszego i wyjechać na DDR-kę w Lipniku i dojechać do Kobylanki gdzie kieruję się do Reptowa.
Utrudnienia na wjeździe do Grzędzic
Utrudnienia na wjeździe do Grzędzic © strus
Z Reptowa miałem zamiar dojechać do Wielichówka ale szlaban był zamknięty a pociąg był daleko i szkoda czasu mi było więc zawróciłem i dojechałem do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie drugi raz zawróciłem i skierowałem się do DDR-ki w Motańcu przez Kałęgę a w Kobylance odbijam na Bielkowo i przez Jęczydół melduję się na ścieżce rowerowej w Morzycznie gdzie sprawdzam prognozę na dalsze minuty.
Prognozy na kolejne minuty jazdy
Prognozy na kolejne minuty jazdy © strus
Jadę obserwując niebo i w Zieleniewie odbijam na Kunowo tylko do miejsca z dobrym asfaltem gdzie zawracam jak wczoraj i z powrotem melduje się na DDR-ce która jadę do Grzędzic przez Lipnik gdzie znowu muszę zaliczyć piesze odcinki.

Gdy po zaliczeniu Grzędzic wjeżdżam na DDR-kę w Żarowie  w oddali dostrzegłem dużą grupę bikerów ,pomyślałem że to pewnie "Stargard na Rowery" i nie myliłem się .W grupie dostrzegłem Wojtka [Trendix] przywitałem się i wyprzedziłem całą ekipę a gdy wjechałem na ulicę Podleśną czyli 1,7 km od domu zaczął padać deszcz.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Przed deszczem

Gardno (niem.Garden)

Sobota, 17 sierpnia 2019 · dodano: 17.08.2019 | Komentarze 3

Kiepskie prognozy pogody na niedzielę zmobilizowały mnie dziś do roweru mimo że odczuwałem zmęczenie wczorajszym dniem spędzonym w Berlinie gdzie zrobiliśmy 23 km ale zmęczenie było tym że wyjechaliśmy ze Stargardu 7.00 a pociągiem ze Szczecina i na miejscu byliśmy 10.30 a powrotny pociąg 21.04 i gdy kładłem się spać była 00.32 i lulałem do 9.15 później zakupy,śniadanie i na rower.
Gmach parlamentu Rzeszy w Berlinie
Gmach parlamentu Rzeszy w Berlinie © strus
Siegessäule (Kolumna Zwycięstwa)
Siegessäule (Kolumna Zwycięstwa) © strus
A dziś szara rzeczywistość i dojazd do DDR-ki przy Szczecińskiej, jazdą nią do Kobylanki a dalej obieram kierunek na Gryfino zaczynając od dojazdu do Kołbacza przez Bielkowo i Nieznań a następnie jadąc w kierunku Dębiny odbijam na nową ścieżkę rowerową która ma już na całej swojej długości nawierzchnie asfaltową i wyjeżdżam w Starym Czarnowie.
Nowa ścieżka rowerowa
Nowa ścieżka rowerowa © strus
Krzyżówka z DW 120 w okolicy Starego Czarnowa
Krzyżówka z DW 120 w okolicy Starego Czarnowa © strus
Ze Starego Czarnowa kontynuuje jazdę po DW 120 zaliczając kolejno Glinną i Kartno a po drodze pomyślałem że będę musiał dziś napisać na PW do Janusza [jotwu] co jest z bocianami bo od 03.08 nie widziałem żadnego aż tu w Żelisławcu siedzi sobie taki jeden na kościele i gdy chciałem mu zrobić zdjęcie to sobie odleciał a mi została wspinaczka do strefy przemysłowej w Gardnie i na rondzie gdy miałem jechać już w drogę powrotna usłyszałem telefon i podjechałem pod kościółek żeby oddzwonić
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w.
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w. © strus
Tą samą drogą wracał do Starego Czarnowa ale do Kołbacza jadę po "staremu" z górki drogą wojewódzką i po drodze jeszcze robię kilka fotek do relacji z dzisiejszego dnia.
GLINNA (niem.Glien) Dwór z 1830 roku
GLINNA (niem.Glien) Dwór z 1830 roku © strus

Z Kołbacza jadę jak wcześniej do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Nieznań i Bielkowo i zamiarem powrotu DDR-ką do Stargardu gdy jadąc w Zieleniewie zobaczyłem bikera wyglądającego ze stroju i sylwetki że to mój kolega z pracy Tomek który odbijał na Kunowo ,ruszyłem za nim i przed Kunowem doszedłem do niego i okazało się że to pomyłka a gdy po chwili zobaczyłem napis na drodze o dziurach postanowiłem się nie męczyć i wróciłem do DDR-ki w Zieleniewie i już prosto do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,
Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.

M A P K A : Gardno (niem.Garden)