Gardno (niem.Garden)

Sobota, 17 sierpnia 2019 · dodano: 17.08.2019 | Komentarze 3

Kiepskie prognozy pogody na niedzielę zmobilizowały mnie dziś do roweru mimo że odczuwałem zmęczenie wczorajszym dniem spędzonym w Berlinie gdzie zrobiliśmy 23 km ale zmęczenie było tym że wyjechaliśmy ze Stargardu 7.00 a pociągiem ze Szczecina i na miejscu byliśmy 10.30 a powrotny pociąg 21.04 i gdy kładłem się spać była 00.32 i lulałem do 9.15 później zakupy,śniadanie i na rower.
Gmach parlamentu Rzeszy w Berlinie
Gmach parlamentu Rzeszy w Berlinie © strus
Siegessäule (Kolumna Zwycięstwa)
Siegessäule (Kolumna Zwycięstwa) © strus
A dziś szara rzeczywistość i dojazd do DDR-ki przy Szczecińskiej, jazdą nią do Kobylanki a dalej obieram kierunek na Gryfino zaczynając od dojazdu do Kołbacza przez Bielkowo i Nieznań a następnie jadąc w kierunku Dębiny odbijam na nową ścieżkę rowerową która ma już na całej swojej długości nawierzchnie asfaltową i wyjeżdżam w Starym Czarnowie.
Nowa ścieżka rowerowa
Nowa ścieżka rowerowa © strus
Krzyżówka z DW 120 w okolicy Starego Czarnowa
Krzyżówka z DW 120 w okolicy Starego Czarnowa © strus
Ze Starego Czarnowa kontynuuje jazdę po DW 120 zaliczając kolejno Glinną i Kartno a po drodze pomyślałem że będę musiał dziś napisać na PW do Janusza [jotwu] co jest z bocianami bo od 03.08 nie widziałem żadnego aż tu w Żelisławcu siedzi sobie taki jeden na kościele i gdy chciałem mu zrobić zdjęcie to sobie odleciał a mi została wspinaczka do strefy przemysłowej w Gardnie i na rondzie gdy miałem jechać już w drogę powrotna usłyszałem telefon i podjechałem pod kościółek żeby oddzwonić
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w.
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w. © strus
Tą samą drogą wracał do Starego Czarnowa ale do Kołbacza jadę po "staremu" z górki drogą wojewódzką i po drodze jeszcze robię kilka fotek do relacji z dzisiejszego dnia.
GLINNA (niem.Glien) Dwór z 1830 roku
GLINNA (niem.Glien) Dwór z 1830 roku © strus

Z Kołbacza jadę jak wcześniej do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Nieznań i Bielkowo i zamiarem powrotu DDR-ką do Stargardu gdy jadąc w Zieleniewie zobaczyłem bikera wyglądającego ze stroju i sylwetki że to mój kolega z pracy Tomek który odbijał na Kunowo ,ruszyłem za nim i przed Kunowem doszedłem do niego i okazało się że to pomyłka a gdy po chwili zobaczyłem napis na drodze o dziurach postanowiłem się nie męczyć i wróciłem do DDR-ki w Zieleniewie i już prosto do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,
Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.

M A P K A : Gardno (niem.Garden)