Wrzesień, 2023

Zakończenie miesiąca ⛅️

Sobota, 30 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 3

Pięć słonecznych i gorących dni stracony przez pracę od dwunastej do dwudziestej a jedynym plusem to zrobienie zdjęcia księżyca nowym telefonem z ręki gdy wieczorem wracałem do domu ,nigdy mi tak duży nie wyszedł lepsza ostrość by była gdybym miał statyw,może następnym razem a dziś gdy zaliczyłem na początek rundkę przez miasto pojawiło się szesnaście Gryfików [GRYFIKI] w rożnych punktach Stargardu,zrobiłem jedno zdjęcie i ruszyłem do Golczewa przez Kluczewo.
Fotka księżyca zrobiona telefonem z ręki
Fotka księżyca zrobiona telefonem z ręki © strus
Gryfik - Stargard Dziś
Gryfik - Stargard Dziś © strus
W Golczewie odbiłem do strefy przemysłowej aby zaliczyć"szufladę" a gdy ponownie byłem w Golczewie skręcam na Skalin aby przez Wierzchląd i Kunowo dojechać do Zieleniewa w którym zjeżdżam na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie spodziewałem się dużego ruchu na wodzie bo wiaterek dziś szalał w porywach do 60 km/h a za to ruch na DDR-kach bardzo mały.
Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus

Po zaliczeniu promenady wracam na DDR-kę którą jadę do Motańca przez Kobylankę a gdy dotarłem do Niedźwiedzia zaczynam wracać do Stargardu standardową trasą zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko ponownie jestem na DDR-ce w Zieleniewie i pozostało tylko przejechać przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Zakończenie miesiąca⛅️

• Kalorie 2000kcal

Reptowo przez Dębicę z Iwonką ☀️

Niedziela, 24 września 2023 · dodano: 24.09.2023 | Komentarze 3

Temperatura lepsza niż wczoraj i słoneczko świeciło więc małżonki nie trzeba było namawiać na rundkę rowerową którą rozpoczęliśmy od przejazdu DDR-ką do ulicy Spokojnej a następnie wzdłuż ogrodów działkowych dojeżdżamy do DDR-ki na oś.Pyrzyckim a po drodze spotykamy starego Forda " w pudełku".
Ford na Park&Ride Stargard
Ford na Park&Ride Stargard © strus

Ścieżką rowerową jedziemy do Kluczewa a następnie przez strefę przemysłową wyjeżdżamy za miasto i docieramy do Warnic a tam odbijamy na Koszewo przez Dębicę a następnie wzdłuż jeziora Miedwie meldujemy się na plaży gdzie licznik pokazał 32 km a ja kupiłem małżonce kawusię a sam zaliczyłem 15 kilometrów solo jadąc z Morzyczyna do Reptowa a wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko gdzie czekała już małżonka.

"Babie lato" na rowerze małżonki © strus
Nowa DDR-ka do Reptowa
Nowa DDR-ka do Reptowa © strus
Na koniec z Iwonką wracamy do Stargardu ścieżką rowerową przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,strefa przemysłowa,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,
Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Reptowo przez Dębicę z Iwonką ☀️
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

Terenowo

Sobota, 23 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 3

Zmiana pogody i zmiana stroju bo gdy wyjeżdżałem termometr pokazywał 14 stopni a chciałem też wejść w las więc ubrałem długie spodnie i bluzę i ruszyłem do Grzędzic z pominięciem Lipnika polno - leśną drogą aby tam wjechać na dojazd pożarowy 36 który jest przeważnie ciężki do jazdy przez duże ilości luźnego piachu którym jadę do Sowna gdzie pomagam pani z "Stargard na Rowery" której odkręcił się pedał a następnie kieruję się do DW 142 w kierunku Strumian.
Polna droga do Grzędzic
Polna droga do Grzędzic © strus
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Sowna
Dojazd pożarowy 36 w kierunku Sowna © strus
Zaliczam Strumiany i jadę do krzyżówki gdzie odbijam w kierunku Stawna i dojeżdżam nad Inę gdzie widać w oddali wieżę Widokową - Dolina Iny do której na chwilę podjeżdżam i następnie udaję się do Bącznika .
W oddali wieża widokowa - Dolina Iny
W oddali wieża widokowa - Dolina Iny © strus
Wieża Widokowa - Dolina Iny
Wieża Widokowa - Dolina Iny © strus
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego na Wisełce
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego na Wisełce © strus
Z Bącznika wjeżdżam na siedmiokilometrowy odcinek DP 18 zwany również "rowerostradą" który prowadzi do DW 141 a po drodze zaglądam w dwie miejscówki grzybowe ale nawet sztuki nie znalazłem.Przejeżdżam nad DW42 gdzie trwa "rzeż" drzew i chciałem pojechać trochę inna leśną drogą do Poczernina ale droga została zniszczona i musiałem zawracać i wjechać od strony kapliczki.
Zniczona droga
Zniszczona droga © strus
Z Poczernina jadę do Lubowa przez Rogowo a na koniec terenowy odcinek przez pole i "mały lasek" do Stargardu z pominięciem Żarowa.
Droga przez
Droga przez "mały lasek" © strus

Stargard,Grzędzice,DP 36,Sowno,Strumiany,Łęsko,Bącznk,DP18,DW141,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Stargard.
M A P K A : Terenowo

50-tka po pracy plus bonus z Iwonką

Czwartek, 21 września 2023 · dodano: 21.09.2023 | Komentarze 3

We wtorek tylko mi dopisała pogoda bo bonus z małżonką był bez słońca i z deszczem a dziś to już chyba ostatni mój wyjazd w temperaturze 28 stopni chodź zapowiadany jest jeszcze super ciepły poniedziałek i wtorek to będę w pracy a dziś zaliczyłem 50-tkę solo po pracy zaczynając od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo tam "szuflada" do strefy przemysłowej następnie przejazd przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa gdzie zaliczam drugą "szufladę" tm razem do Cisewa a gdy wróciłem do Zieleniewa pojechałem przez Lipnik bo Iwonkę.

Z Iwonką jak we wtorek zaczęliśmy od DDR-ki na Żarowo a dalej odbiliśmy do Grzędzic na cmentarz wiejski a po drobnych porządkach ruszyliśmy do DDR-ki a nią przez Lipnik i Zieleniewo wjechaliśmy na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie zaczęliśmy od kawy z lodem w Morzyczynie a pożnie zaliczyliśmy molo i przystań.
Kawa z lodem w Morzyczynie
Kawa z lodem w Morzyczynie © strus
Pauza na molo w Zieleniewie
Pauza na molo w Zieleniewie © strus
Przystań w Zieleniewie
Przystań w Zieleniewie © strus
Po grzaliśmy sobie kości i wróciliśmy do Stargardu przez Lipnik

DP36,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Moorzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️-SOLO

50-tka po pracy plus deszczowy bonus z Iwonką

Poniedziałek, 18 września 2023 · dodano: 18.09.2023 | Komentarze 3

Rano namówiłem małżonkę że jak wrócę ze swojej 50-tki po pracy to pojedziemy jeszcze we dwoje więc pierwsza rundka solo zaczęła się od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca a następnie nad S10 i kieruję się na prawobrzeże Szczecina czyli Zdunowa tam robię małe kółeczko zaliczając Płonię i Sławociesze i gdy wróciłem do Zdunowa kieruję się tą samą drogą do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą wracam do Zieleniewa przez Cisewo i gdy już byłem w Stargardzie przez Lipnik zamieniłem rower i z Iwonką ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze drobne zakupy.

Podgrzybek w Zdunowie
Podgrzybek w Zdunowie © strus
Ledwo dojechaliśmy do Żarowa a słoneczko schowało się za chmurami a gdy odbiliśmy na Lubowo na drodze była "zapora" z krów której trzeba było ustąpić pierwszeństwa.
Gdy upuszczaliśmy Rogowo nagle zaczął padać drobny deszcz,nie dojechaliśmy do Poczernina i postanowiliśmy po sprawdzeniu prognozy pogody wracać do domu ale trzeba było w Rogowie skryć się pod wiatką przy boisku i odczekać aż przestanie padać.

"Zapora" na drodze do Lubowa © strus
Przymusowa pauza w Rogowie
Przymusowa pauza w Rogowie © strus
Rogowo - stacja naprawy rowerów
Rogowo - stacja naprawy rowerów © strus
Posiedzieliśmy pod wiatką prawie 30 minut i tą samą drogą wróciliśmy do domu chodź dystans miał być nieco dłuższy ale może uda się w czwartek.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Lubowo,
Żarowo,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️
M A P K A : Deszczowy bonus z Iwonką ?

• Kalorie 1974kcal

Runda z Iwonką ☀️

Niedziela, 17 września 2023 · dodano: 17.09.2023 | Komentarze 1

Po wczorajszej integracji nie było jazdy na dwóch rowerach jak to bywa w weekend bo małżonka przy śniadaniu oznajmiła że ma ochotę na 50-tkę się wyruszyliśmy do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią dojechaliśmy do końca w Motańcu przy stacji paliw gdzie wjechaliśmy w las na dojazd pożarowy 48 a nim prosto do Jezierzyc gdzie dotarliśmy po 4 km.
Wjazd na DP 48 od stacji paliw
Wjazd na DP 48 od stacji paliw © strus
W Jezierzycach jedziemy do szutrowej części DDR-ki o numerze 20A i po kilku kilometrach wyjeżdżamy w Płoni przy sklepie z logiem biedronki i przejeżdżamy pod DK 10 aby przed Zdunowem wjechać na szutrowy dojazd do Niedźwiedzia gdzie znajdujemy pierwsze podgrzybki i kilka miejsc gdzie "zniknął" las dzięki panującej władzy.
Szutrowa DDR 20A w kierunku Płoni
Szutrowa DDR 20A w kierunku Płoni © strus
Znikający las w drodze do Niedźwiedzia
Znikający las w drodze do Niedźwiedzia © strus

Pierwszy podgrzybek
Pierwszy podgrzybek © strus
W Niedźwiedziu wjeżdżamy na drogę asfaltową i jedziemy do Cisewa przez Reptowo na mini pauzę a na koniec pozostał przejazd przez Miedwiecko do Zieleniewa na ścieżkę rowerową aby nią wrócić do Stargardu.

Mini pauza w Cisewie
Mini pauza w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,Jezierzyce,DP 20A,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :Runda z Iwonką ☀️
Kategoria RODZINNA, REKREACJA

50-tka przed integracją☀️

Sobota, 16 września 2023 · dodano: 16.09.2023 | Komentarze 3

50-tka przed integracją czyli rundka po drogach pokonywanych zawsze po pracy ale dziś zdecydowanie chłodniej z wiaterkiem na początek Kluczewo następnie przejazd przez Skalin i Kunowo do DDR-ki w Zieleniewie i jazda do Niedźwiedzia gdzie zaczynam wracać do domu ,oczywiście przez Reptowo i Cisewo z mini "szufladą" w kierunku Wielichówka a na koniec DDR-ką przez Lipnik do Stargardu
Koń w butach
Koń w butach © strus

"Kozaczek" w Reptowie © strus

Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A : 50-tka przed integracją☀️

Zdunowo przez Stare Czarnowo ☀️

Wtorek, 12 września 2023 · dodano: 12.09.2023 | Komentarze 3

To już chyba ostatni taki gorący dzień w tym roku a ja od południa miałem trochę więcej wolnego czasu niż standardowo ale bez planu na trasę więc po drodze wymyślałem kolejne odcinki do przejechania ,na początek dojechałem do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo i odbiłem na nową drogę do Reptowa na której trwały prace wykończeniowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym czego dwa dni temu jeszcze nie było.
Znaki na nowej drodze do Reptowa
Znaki na nowej drodze do Reptowa © strus
Z Reptowa pojechałem na DDR-kę do Kobylanki którą dojechałem do Bielkowa a tam zmieniłem drogę na DW120 i przez Nieznań dotarłem do DDR-ki w Kołbaczu którą można dojechać do Starego Czarnowa ale ja tam pojechałem wydłużoną drogą przez Dębinę i wracam do Kołbacza DW 119 i Dw 120 aby pojechać DDR-ką na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Śmierdnica.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Wracam na DW 119 i lekko wydłużoną drogą docieram do DK 10 i zanim będę wracał zaliczyłem na początek Sławociesze i Wielgowo a następnie w Zdunowie odbijam na drogę do Niedźwiedzia i jadę do Reptowa przez Kałęge i Motaniec a tam przymusowa pauza przez zamknięty szlaban .

"Smerf" w Reptowie © strus
Standardową drogą powrotna jadę do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko a następnie ścieżką rowerową  przez Lipnik do Grzędzic a na koniec po 15,km dziurawej drogi wjeżdżam na DDR-kę w Żarowie a nią już prosto do domu a od jutra znowu druga zmiana tak jak wczoraj.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,
Śmierdnica,Płonia,Śławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Zdunowo przez Stare Czarnowo ☀️

Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 10 września 2023 · dodano: 10.09.2023 | Komentarze 0

Upał nadal trwa i tak ma być do wtorku ,wczoraj pracowałem do 18.00 więc bez roweru a dziś na początek zaliczyłem 50-tką solo po trasie którą pokonuje po pracy w skrócie dojazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej następnie przejeżdżam do gminy Kobylanka przez Skalin i Kunowo i zaliczam drugą "szufladę" do Cisewa i wracam do Stargardu aby zmienić rower na MTB i wraz z małżonką zacząć rundkę od przejazdu DDR-ką do Żarowo a następnie odbijamy na Lubowo aby wydłużoną drogą przez Rogowo i Poczernin dojechać do Sowna w którym wjeżdżamy  w  las i jedziemy do dojazdu pożarowego 32.

Dojazd do DP 32 w Sownie
Dojazd do DP 32 w Sownie © strus
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa © strus
Pożarówką dojeżdżamy do dużej ilości wrzosów tam robimy sobie mini pauzę na zdjęcia a następnie kierujemy się DP 32 do stacji kolejowej w Reptowie.
Przystanek przy wrzosach
Przystanek przy wrzosach © strus

DP 32 w stronę Reptowa
DP 32 w stronę Reptowa © strus
W Reptowie zatrzymujemy się przy sklepie na drobne zakupy i kierujemy się do nowej drogi z DDR-ką do Morzyczyna aby na koniec wjechać na DDR-kę w Zieleniewie i nią wrócić do Stargardu.
Nowa droga z DDR-ką do Morzyczyna
Nowa droga z DDR-ką do Morzyczyna © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP34,DP 32,Reptowo,Morzyczyn,
M A P K A : Etap I-solo ☀️
M A P K A : Etap II z Iwonką ☀️

50-tka po pracy ⛅️ plus bonus z Iwonką

Piątek, 8 września 2023 · dodano: 08.09.2023 | Komentarze 1

Dzisiejszy dzień po pracy spędzony na dwóch rowerach ,rozpoczełem od 50-tki po pracy na rowerze szosowym po standardowej trasie zaczynając od Kluczewa a następnie od Skalina jadę do gminy Kobylanka aby w Niedźwiedziu zawrócić i przez Cisewo wrócić na DDR-kę w Zieleniwie a nią do Stargardu aby zmienić rower na MTB i wraz z Iwonką przez Żarowo dojechać na cmentarz wiejski w Grzędzicach tam ogarnąć grób a następnie DDR-ką dojechać do Lipnika i udajemy się do DDR-ki w Golczewie przez drogi techniczne wzdłuż S10 i żużlówkę i wrócić do Stargardu przez Giżynek.
Końska gimnastyka
Końska gimnastyka © strus

Trek-i na drodze technicznej wzdłuż S10
Trek-i na drodze technicznej wzdłuż S10 © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik