Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 10 września 2023 · dodano: 10.09.2023 | Komentarze 0

Upał nadal trwa i tak ma być do wtorku ,wczoraj pracowałem do 18.00 więc bez roweru a dziś na początek zaliczyłem 50-tką solo po trasie którą pokonuje po pracy w skrócie dojazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej następnie przejeżdżam do gminy Kobylanka przez Skalin i Kunowo i zaliczam drugą "szufladę" do Cisewa i wracam do Stargardu aby zmienić rower na MTB i wraz z małżonką zacząć rundkę od przejazdu DDR-ką do Żarowo a następnie odbijamy na Lubowo aby wydłużoną drogą przez Rogowo i Poczernin dojechać do Sowna w którym wjeżdżamy  w  las i jedziemy do dojazdu pożarowego 32.

Dojazd do DP 32 w Sownie
Dojazd do DP 32 w Sownie © strus
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa © strus
Pożarówką dojeżdżamy do dużej ilości wrzosów tam robimy sobie mini pauzę na zdjęcia a następnie kierujemy się DP 32 do stacji kolejowej w Reptowie.
Przystanek przy wrzosach
Przystanek przy wrzosach © strus

DP 32 w stronę Reptowa
DP 32 w stronę Reptowa © strus
W Reptowie zatrzymujemy się przy sklepie na drobne zakupy i kierujemy się do nowej drogi z DDR-ką do Morzyczyna aby na koniec wjechać na DDR-kę w Zieleniewie i nią wrócić do Stargardu.
Nowa droga z DDR-ką do Morzyczyna
Nowa droga z DDR-ką do Morzyczyna © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP34,DP 32,Reptowo,Morzyczyn,