Sierpień, 2022

50-tka po pracy...upał ☀️☀️

Piątek, 26 sierpnia 2022 · dodano: 26.08.2022 | Komentarze 4

Dziś dostałem info że rama dotarła do serwisu i w poniedziałek będzie przekładka a dziś po raz kolejny musiałem zaliczyć pięćdziesiątkę "gruzem" zaczynając od dojazdu do Grzędzic przez ścieżkę rowerową na Żarowo a następnie wjeżdżam na DDR-kę przy stacji PKP w Grzędzicach i docieram nią do stacji paliw w Motańcu gzie zawracam i przez Kałęga i Niedźwiedź docieram do miejsca w którym mogę zawrócić i skierować się w drogę powrotną aby uzyskać minimalny dystans 50 km.
Koniec DDR-ki w Motańcu przy BP
Koniec DDR-ki w Motańcu przy BP © strus

Wracam do Niedźwiedzia i kieruję się przez Reptowo do Cisewa a następnie wracam na  ścieżkę rowerową w Zieleniewie przez Miedwiecko aby przez Lipnik wrócić już do Stargardu.
DDR-ka z Zieleniewa do Lipnika
DDR-ka z Zieleniewa do Lipnika © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy...upał

50-tka po pracy☀️

Czwartek, 25 sierpnia 2022 · dodano: 25.08.2022 | Komentarze 0

Po raz trzeci jadę "gruzem" bo Trek nadal w serwisie i po raz trzeci zaczynam od przejazdu ścieżką rowerową do Żarowa a następnie kieruję się do DDR-ki w Grzędzicach którą jadę do Kobylanki gdzie robię pętelkę przez Jeczydół i Bielkowo aby ponownie zameldować się w Kobylance i przy okazji odkryć że odcinek DW 120 z Bielkowa do Kobylanki dostał nową nawierzchnię  a wcześnie przez całe Bielkowo.
Krzyżówka w Bielkowie
Krzyżówka w Bielkowie © strus
Nowy asfalt na DW 122 miedzy Motańcem a Kobylanką
Nowy asfalt na DW 122 miedzy Motańcem a Kobylanką © strus

Z Kobylanki jadę do Reptowa przez Motaniec z pominięciem Niedźwiedzia a następnie kieruje się do Cisewa aby przez Miediwecko wrodzić na DDR-kę w Zieleniewie i nią już prosto do Stargardu przez Lipnik.
Cisewo - jedno z wielu uszkodzonych drzewek z dużą ilością sliwek
Cisewo - jedno z wielu uszkodzonych drzewek z dużą ilością sliwek © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️

50-tka po pracy ☁️⛅️

Środa, 24 sierpnia 2022 · dodano: 24.08.2022 | Komentarze 1

Ostatnio po pracy jechałem w połowie lipca ,wczoraj jakoś nie mogłem się zmobilizować do rundki chyba przez to że nie mam na 100% żadnego sprawnego roweru ale dziś wyruszyłem na spokojne zaliczenie pięćdziesiątki po pracy i tak jak ostanie dwa razy zacząłem od DDR-ki na Żarowo i po zaliczeniu Grzędzic wjechałem na kolejny odcinek ścieżki rowerowej do Zieleniewa gdzie odbiłem na Cisewo przez Miedwiecko a tam zaliczam "szufladę" do Wielichówka a po drodze robię kilka fotek.
Purchawki w drodze do Cisewa
Purchawki w drodze do Cisewa © strus
Wrzosy w drodze do Wielichówka
Wrzosy w drodze do Wielichówka © strus

Żołędzie......
Żołędzie...... © strus
Po zaliczeniu szuflady kieruje się do sklepu w Niedźwiedziu przez Reptowo bo nie zabrałem ze sobą picia i po małym "tankowaniu" zabieram na dalszą drogę drugą butelkę i kieruje się do ścieżki rowerowej w Motańcu przez Kałegę i obieram kierunek na Stargard zaczynając od dojazdu do Kobylanki a następnie zaliczam Morzyczyn,Zieleniewo i Lipnik.
Wiadukt nad S10 w Lipniku
Wiadukt nad S10 w Lipniku © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ☁️⛅️

Bliskie okolice ☁️

Niedziela, 21 sierpnia 2022 · dodano: 21.08.2022 | Komentarze 3

Trek nadal w serwisie a ja muszę korzystać uszkodzonego Speeder-a ale  dostałem już ramę do wyboru i mam nadzieje że w nadchodzącym tygodniu może go odbiorę.Zeszyły tydzień praca na drugą zmianę wczoraj ulewny cały dzień jak i dzisiejszy poranek więc gdy wyjeżdżałem po jedenastej dużo czasu nie miałem bo na 14.30 musiałem wstawić się na 75-te urodziny mamy.
Nowa rama dla mojego Treka
Nowa rama dla mojego Treka © strus
Pojechałem jak w ostatnim razem do Żarowa ale tam odbiłem do ścieżki rowerowej w Grzędzicach a nią na początek do Lipnika a następnie przez Zieleniewo i Morzyczyn do Kobylanki.Kontynuuje jazdę DDR-ką do Motańca a dalej przez Kałegę do wyjazdu na Zdunowo gdzie zawracam aby przez Reptowo dojechać do Cisewa.

Reptowo - Nowa droga wzdłuż stacji PKP
Reptowo - Nowa droga wzdłuż stacji PKP © strus
W Cisewie ruszyłem za bikerem bo myślałem że to kolega ale szybko okazało się że nie i zawróciłem aby przez Miedwiecko wrócić na DDR-kę którą a nią przez Lipnik wróciłem do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,
M A P K A :Bliskie okolice ☁️

"Wrakiem"po okolicy ☀️

Poniedziałek, 15 sierpnia 2022 · dodano: 15.08.2022 | Komentarze 4

Trek po pracy w czwartek pojechał do serwisu w Szczecinie a ja z małżonką sobotę i niedzielę spędziliśmy na długich spacerach a dziś rano poszedłem przygotować sobie do jazdy Speeder-a którym ostatnio jechałem w kwietniu  a później korzystał z niego syn i się bardzo zdziwiłem w jakim jest stanie ale zaryzykowałem żeby pokręcić się po bliskiej okolicy a wyrazie awarii żeby być blisko domu.Jazdę rozpocząłem od ścieżki rowerowej na Żarowo na której powstaje ronda z drogą jak zarazie  do krzaków .W Żarowie odbijam na Lubowo i przez Rogowo jadę do Poczernina.
Rodno na DDR-ce do Żarowa
Rondo na DDR-ce do Żarowa © strus
Nowa szklarnia w Żarowie
Nowa szklarnia w Żarowie © strus
Z Poczernina kieruję się do drogi na Goleniów i przez Smogolice wracam do Żarowa gdzie odbijam na Grzędzice w których wjeżdżam przy stacji PKP na DDR-kę i jadę nią do Zieleniewa przez Lipnik a tam odbijam na Miedwiecko i zaliczam "szufladę" do Wielichówka gdzie robię zdjęcia dwóch najważniejszych "usterek" w Meridzie i myślę że pójdzie rower na złom jak wróci Trek albo uda mi się kupić rower Treka X-Caliber 8   lub Marlin 8 w rozmiarze XL [czarny].

Merida Speeder - Pęknięta rama
Merida Speeder - Pęknięta rama © strus
Usterka dwa - zajechane kółeczka
Usterka dwa - zajechane kółeczka © strus
Gdy wróciłem do Zieleniewa tym razem droga powrotna była na początek przez Kunowo i Skalin do ronda w Golczewie a am już do Stargardu prosto przez Giżynek.Zdziwiłem się że mimo że tylna przerzutka była zajechana to ani razu nie przepuściła nawet gdy podjeżdżałem ze Smogolic do Żarowa prawie dwa kilometry.
Nad S10 w okolicy Golczewa
Nad S10 w okolicy Golczewa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard.

M A P K A : "Wrakiem"po okolicy ☀️

I po Trek-u

Środa, 10 sierpnia 2022 · dodano: 10.08.2022 | Komentarze 4

Po dwóch pierwszych dniach w pracy ciężko mi było wyskoczyć na rundkę ale dziś w końcu udało się i wyruszyłem przez oś.pyrzyckie do DDR-ki a nią do Golczewa a następnie docieram do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo.Po krótkiej wizycie na ścieżce rowerowej w Zieleniewie odbijam na Miedwiecko i jadę przez Cisewo do Wielichówka gdzie po nawrocie zacząłem słyszeć dziwne dzięki tak jak by metal ocierał o metal z dodatkiem piasku i nie mogłem tego namierzyć bo jak zwolniłem to tego nie było słychać.
Wielichówko - po sianokosach
Wielichówko - po sianokosach © strus
Dwukrotnie zatrzymywałem się i oglądałem rower i nic ??Dopiero gdy wróciłem do Miedwiecka dźwięk był coraz głośniejszy i gdy zatrzymałem się w cieniu pod S 10 zobaczyłem że mi rama pękła [rura pod siodłowa] więc zadzwoniłem po syna aby przyjechał po mnie samochodem a ja żeby nie czekać przeszedłem się 1,5 km pieszo prowadząc rower.Rower miał przejechane ledwie 10852.59 km.
I po Trek-u
I po Trek-u © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Dp36,Miedwiecko,
Zieleniewo.
M A P K A : I po Trek-u [50-tka po pracy]

Na koniec urlopu ☀️

Niedziela, 7 sierpnia 2022 · dodano: 07.08.2022 | Komentarze 2

Na koniec urlopu ☀️zaliczyłem rundkę po bliskich okolicach które najczęściej jeżdżę po pracy i z braku czasu czyli na początek przez Kluczewo do Golczewa tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej po drodze jadę z kolegą Heńkiem a gdy dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo spotykam kolegę Piotra z ekipą wybierającą się nad jezioro Szmaragdowe i jedziemy razem do Motańca gdzie oni wjechali w las a ja skierowałem się do Niedźwiedzia żeby zaliczyć Wielgowo przez Zdunowo i ta samą drogą wrócić do Niedźwiedzia i udać się w drogę powrotną do Stargardu zaczynając od wydłużonej drogi do Zieleniewa przez Reptowo i Cisewo i na koniec przez Lipnik do domu.
Koniki w Reptowie
Koniki w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Na koniec urlopu ☀️

• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Lubiatowo przez Dolice

Piątek, 5 sierpnia 2022 · dodano: 05.08.2022 | Komentarze 1

Małżonka na paznokcie a ja na rower i to najwcześniej w tym tygodniu jak na mnie śpiocha.Dojechałem do DDR-ki w Witkowie Drugim a nią do Pierwszego i dalej przez Kolin i Morzycę aby dotrzeć do DW 122 w Dolicach a po drodze pierwszy raz w życiu widziałem żywego jenota z odległości dwóch metrów ale szybko uciekł w zarośla ale żurawie nie.
Żurawie przed Kolinem
Żurawie przed Kolinem © strus
Po przejechaniu przez Dolice wjeżdżam na DDR-kę prowadzącą do jeziora Pyrzyckiego a następnie męczę się po kiepskiej drodze 4 kilometry aby do Lubiatowa przez Ukiernicę jechać po gładkim asfalcie.

Lubiatowo  -  Gołębnik z 1902 r.
Lubiatowo - Gołębnik z 1902 r. © strus
Po zjechaniu z D122 droga w Lubiatowie jak i do Obryty w tragicznym stanie ale jechać trzeba, po drodze w Zaborsku robię zakupy bo w koszyku pusto na szczęście sklep otwarty i brak miłośników tanich win a często tu ich widziałem. Zanim dojechałem do Obryty jeszcze jedno zdjęcie kościoła z bociania rodziną i pomoc zagubionej na szlaku.
STARY PRZYLEP (niem.Alt Prilipp) Kościół parafialny p.w. św. Michała Archanioła z XVII/XVIII w © strus
Z Obryty jadę do Warnic przez Reńsko i miałem już kierować się do strefy przemysłowej ale po dodaniu kilometrów nie wyszła by siedemdziesiątka więc wydłużam drogę jadąc na początku do Koszewa przez Dębice a następnie wzdłuż jeziora Miedwie docieram do DDR-ki w Zieleniewie a nią już prosto do Stargardu.
Kierunek Koszewo
Kierunek Koszewo © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze ,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Obryta,
Reńsko,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Lubiatowo przez Dolice

A6 -Węzeł Dąbie ☀️

Czwartek, 4 sierpnia 2022 · dodano: 04.08.2022 | Komentarze 0

Dziś ma być nawet 35°C więc jak żyć? Tylko pozostało wyruszyć rano aby zaliczyć rundkę chodź już grzało bo termometr o 8:15 pokazywał już 25 stopni.Początkowo miałem objechać jezioro Miedwie ale gdy dojechałem do Kluczewa zmieniłem plany bo gdybym jechał jak wcześniej zaplanowałem bym śmigał cały dystans w pełnym słońcu więc odbiłem na Golczewo i przez Skalin i Kunowo wyjechałem w Zieleniewie i od razu pojechałem pod drzewa a mianowicie do Reptowa przez Miedwiecko i Cisewo .
W drodze na poligon Drawski?
W drodze na poligon Drawski? © strus
Z Reptowa jadę do Zdunowa przez Niedźwiedź gdzie po małej matematyce postanawiam dojechać do węzła Dąbie aby dystans dzisiejszej rundki miał siódemkę na początku a po drodze spotkałem na szlabanie w Zdunowie trzech bikerów jak się okazało jedynych dzisiejszego dnia.

Kładka nad A6 - węzeł Dąbie
Kładka nad A6 - węzeł Dąbie © strus
Wracam tą samą drogą do Zieleniewa z mini przerwą w Niedźwiedziu na loda i zimne picie na dalsza drogę ,a gdy dojechałem do ścieżki rowerowej w  Zieleniewie to już prosto przez Lipnik do domu gdzie termometr wskazywał 33°C w cieniu a jeszcze południa nie było.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,
Węzeł Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : A6 -Węzeł Dąbie ☀️

• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Zdążyć przed 30 °C☀️

Środa, 3 sierpnia 2022 · dodano: 03.08.2022 | Komentarze 0

Udało mi się przed ósmą wstać i po lekkim śniadaniu wyruszyłem aby zaliczyć rundkę 70-cio kilometrową zanim termometr wskaże 30 stopni a gdy wyruszałem było już dwadzieścia stopni .
Rundkę zacząłem od przejazdu do DDR-ki przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a następnie zaliczam Skali i Kunowo i docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę gdzie robię zakupu i spotykam kolegę i trochę sobie pogadaliśmy.
Jeżówka purpurowa
Jeżówka purpurowa © strus
W Bielkowie zjeżdżam z DDR-ki na DW 120 i przez Nieznań dojeżdżam do ścieżki rowerowej w Kołbaczu która zaprowadzi mnie do na prawobrzeże Szczecina aby kolejno zaliczyć Śmierdnicę i Płonię a następnie przez Sławociesze i Wielgowo dojechać do Zdunowa i skierować się w drogę powrotną zaczynając od Niedźwiedzia a dalej wydłużoną drogą o Motaniec jadę do Reptowa gdzie odbijam na Cisewo i wracam na DDR-kę w Zieleniewie i już prosto przez Lipnik do Stargardu.

Widok ze Szrenicy
Widok ze Szrenicy © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Oleszna,Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.