• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Zdążyć przed 30 °C☀️

Środa, 3 sierpnia 2022 · dodano: 03.08.2022 | Komentarze 0

Udało mi się przed ósmą wstać i po lekkim śniadaniu wyruszyłem aby zaliczyć rundkę 70-cio kilometrową zanim termometr wskaże 30 stopni a gdy wyruszałem było już dwadzieścia stopni .
Rundkę zacząłem od przejazdu do DDR-ki przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a następnie zaliczam Skali i Kunowo i docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę gdzie robię zakupu i spotykam kolegę i trochę sobie pogadaliśmy.
Jeżówka purpurowa
Jeżówka purpurowa © strus
W Bielkowie zjeżdżam z DDR-ki na DW 120 i przez Nieznań dojeżdżam do ścieżki rowerowej w Kołbaczu która zaprowadzi mnie do na prawobrzeże Szczecina aby kolejno zaliczyć Śmierdnicę i Płonię a następnie przez Sławociesze i Wielgowo dojechać do Zdunowa i skierować się w drogę powrotną zaczynając od Niedźwiedzia a dalej wydłużoną drogą o Motaniec jadę do Reptowa gdzie odbijam na Cisewo i wracam na DDR-kę w Zieleniewie i już prosto przez Lipnik do Stargardu.

Widok ze Szrenicy
Widok ze Szrenicy © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Oleszna,Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.