Wrzesień, 2021

50-tka po pracy...wietrzna.

Środa, 29 września 2021 · dodano: 29.09.2021 | Komentarze 4

Mimo że zainstalowałem starszą wersję sports-tracker i testowałem piesze odcinki po mieście było 90% OK a  dziś tak na prawdę zapisało tylko 6 km trasy reszta to wielka lipa dlatego wstawiam screeny z apki Samsunga Health a pojechałem jak ostatnim razem do  ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a nią do Kluczewa a następnie zaliczam strefę przemysłową i gdy dojechałem do Golczewa tym razem wróciłem do Stargardu przez Giżynek i skierowałem się przez trzy osiedla do DDR-ki przy Szczecińskiej i po zaliczeniu Lipnika i Zieleniewa odbijam na Miedwiecko aby dojazdem pożarowym przyjechać do Cisewa o obrać kierunek na Kobylankę przez Reptowo gdzie spotkałem kolegę z pracy który wybrał się na swoją rundę ubrany na "krótko" bo nie wiedział że wieje zimny wiatr ale wytrwale pokonywał zaplanowane kilometry a ja gdy pojawiłem się na ścieżce w Kobylance wróciłem nią prosto do Stargardu.
Gorczyca,DDR-ka w Kluczewie a w oddali Bridgestone
Gorczyca,DDR-ka w Kluczewie a w oddali Bridgestone © strus
Postój w Miedwiecku
Postój w Miedwiecku © strus

Lokomotywa Pt47-14
Lokomotywa Pt47-14 © strus

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,GolczewoGiżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
MAPKA: 50 -tka po pracy [mapka z błędami]

Poniedziałek, 27 września 2021 · dodano: 27.09.2021 | Komentarze 0

Jeszcze z delikatnym bólem w pachwinie wyruszyłem na osiedle Pyrzyckie aby wjechać na ścieżkę rowerowa i nią na początku do Kluczewa a przed osiedlem Lotnisko odbijam w kierunku Golczewa a następnie jak wczoraj przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa gdzie odbijam na Cisewo przez Miedwiecko.Zanim ruszyłem do Reptowa zaliczam "szufladę" do Wilichówka a po drodze w dwóch miejscach zaglądam w las przy drodze gdzie niestety bardzo sucho ale kilka podgrzybków znalazłem.Z Reptowa jadę najkrótszą drogą do Kobylanki gdzie wjeżdżam na DDR-kę którą jadę do Grzędzic a po drodze zahaczam o promenadę nad jeziorem Miedwie i na konie przez Żarowo do Stargardu a poniżej kilka zdjęć.
Żołądź solo
Żołądź solo © strus
Podgrzybek przy pieńku
Podgrzybek przy pieńku © strus

Wrzosy
Wrzosy © strus
Pomost w Morzyczynie
Pomost w Morzyczynie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

MAPKA Z BŁĘDAMI : 50-TKA PO PRACY

Zdunowo przez Kluczewo i Kołbacz

Niedziela, 26 września 2021 · dodano: 26.09.2021 | Komentarze 2

Po ostatniej pięćdziesiątce w piątek rano zbudziłem się z bólem w pachwinie że odpuściłem sobie dwa dni z rowerem a dziś wyruszyłem na spokojną rundkę i ledwo dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie poczułem znowu ten ból aż do kolana po przedniej części uda ale jechać mogłem jedynie pod wzniesienia nie mogłem prawa nogą mocno pociągnąć.Po zaliczeniu
DDR-ek w Kluczewie gdy dojechałem do Golczewa kieruję się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa aby tam wjechać na DDR-kę którą dojechałem do Bielkowa przez Kobylankę i wjechać na DW 120 żeby dotrzeć do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań.
Wjazd do Kunowa od strony Skalina
Wjazd do Kunowa od strony Skalina © strus

Na sześciokilometrowym odcinku DDR-ki do Śmierdnicy  dziś było tłocznie a gdy z niej wjeżdżałem na DW 119 spotykam prim8 [Jerzy] i udaję się do Płoni a tam od razu odbijam na Sławociesze i po zaliczeniu mini odcinka ścieżki pod torami jestem w Wielgowie i przez Zdunowo jadę do Niedźwiedzia.
Po torami do Wielgowa
Po torami do Wielgowa © strus
Kolory jesieni w Niedźwiedziu
Kolory jesieni w Niedźwiedziu © strus
Do 80 kilometrów jadąc prosto do domu zabraknie więc do Reptowa jadę wydłużoną drogą przez Kałęgę i Motaniec a następnie kieruje się do lapidarium w Cisewie gdzie zawracam i przez dojazd pożarowy i Miedwiecko wracam do Zieleniewa na ściężke rowerową na której leżał jakiś rowerzysta najechany przez samochód skręcający do posesji a przy nim dwóch motocyklistów udzielających mu pierwszej pomocy a karetkę mijałem w Lipniku przez który wróciłem do Stargardu.Ja prawie o dwóch tygodni walczę z błędami w aplikacji Sports Tracker i żadnego efektu a dziś dopiero okazało się że to wina ostatnie aktualizacji jak piszą w komentarzach inni użytkownicy tej apki [aplikacja gubi GPS]

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A niedokładna ,z błędami:Zdunowo przez Kluczewo i Kołbacz

50-tka po pracy,wietrzna.

Czwartek, 23 września 2021 · dodano: 23.09.2021 | Komentarze 0

We wtorek kurier dowiózł nowe opony dla Trek-a tym razem wybrałem CONTINENTAL Super Sport Plus [700x23] i po pracy jej założyłem ,lekko nie było bo są twarde i ciężko się zakładało a przy jednym kole uszkodziłem dętkę i już nie chciało mi się iść do sklepu a później na rower a wczoraj przeszkodził mi deszcz a dziś mocno wieje ale najważniejsze bez opadów i po raz pierwszy musiałem ubrać bluzę i długie spodnie i jak w poniedziałek dojechałem do Morzyczyna zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej gdzie odbiłem na Jeczydół aby dojechać do Bielkowa a po drodze zahaczyłem o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Zanim z Bielkowa pojechałem zaliczyłem "szufladę" do Rekowa a następnie przez Motaniec i Niedźwiedż jadę do Reptowa z którego jak zwykle wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko wracam na ścieżkę rowerowa w Zieleniewie a nią już prosto do Stargardu.Mimo że temperatura była taka sama jak ostatnie moje dwie rundy w krótkim stroju to dziś mocny wiatr spowodował że ubrałem się cieplej.
Rekowo - centrum wioski
Rekowo - centrum wioski © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA Z BŁADAMI : 50-tka po pracy

Poniedziałek, 20 września 2021 · dodano: 20.09.2021 | Komentarze 2

Trek czeka na nowe opony a ja zabieram Speeder-a i jadę na pięćdziesiątkę po pracy do gminy Kobylanka zahaczając o prawobrzeże Szczecina a mianowicie o Zdunowo do którego dojechałem zaczynając od ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca przez między innymi Lipnik,Kobylankę a następnie przez Kałegę i Niedźwiedź docieram do stacji PKP w Zdunowie gdzie zawracam i ta samą drogą wracam do Niedźwiedzia.
Zjazd z nad S10 do Zieleniewa
Zjazd z nad S10 do Zieleniewa © strus

Pierwszą cześć dystansu przejechałem prawie całą w słońcu a gdy wróciłem do Niedźwiedzia zrobiło się ciemno i wiecznie że się przestraszyłem że zacznie padać a do domu jeszcze trochę drogi bo pojechałem do Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko wróciłem na ścieżkę rowerową w Zieleniewie a nią do Stargardu a przed powrotem do domu zaliczam jeszcze paczkomat.Dalej mam problem z sports-tracker mimo że usunąłem dane i wyczyściłem cache ,będzie trzeba od instalować i pobrać na nowo może to pomoże.
Ciemności na Reptowem
Ciemności na Reptowem © strus
Przy paczkomacie
Przy paczkomacie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A Z BŁĘDAMI:
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

• Kalorie 1930kcal
  • Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Dąbie przez Kołbacz

Niedziela, 19 września 2021 · dodano: 19.09.2021 | Komentarze 5

Przerwa sześciodniowa od roweru z powodu drugiej zmiany w pracy a wczoraj miałem kumulację spraw rodzinnych i wyjazd na prawobrzeże Szczecina a dziś też prawobrzeże do zaliczenia ale tym razem rowerem dla rekreacji a zanim tam dojechałem na początku był dojazd do DDR-ki przy Szczecińskiej a następnie nią do Bielkowa przez Kobylankę a tam wjazd na DW 120 i kilka kilometrów przez Nieznań do Kołbacza aby wjechać na DDR-kę do Śmierdnicy.
Jesień na DDR-ce do Śmierdnicy
Jesień na DDR-ce do Śmierdnicy © strus
Gdy DDR-ka kończy się trzeba wjechać na DW 119 i skierować się do drogi rowerowej 20A za rondem na Trzcinowej i nią  wyjechać po kilku kilometrach w Kijewku i nadal jadąc DDR-ką dojechać do ronda Reagana i odbić na Dąbie po nowej ścieżce rowerowej na Łubinowej na której trzeba uważać na krawężniki [ktoś budując DDR-kę zrobił fuszerkę].

DDR-ka 20A pod A6
DDR-ka 20A pod A6 © strus
Na szlabanie przy ulicy Wiosennej musiałem odczekać a gdy na rondzie wjeżdżam na Goleniowską która była zatłoczona w stronę Szczecina co oznaczało wypadek albo wielki korek na A6. Gdy dojechałem do węzła Dąbie na dwóch pasach w  kierunku Kijewa full aut które poruszały się w żółwim tempie a ja po zdjęciu kieruję się do Wielgowa aby tam odbić na Sławociesze jadąc nowym przejazdem pod torami w Zdunowie gdzie powstał fragment DDR-ki.
Korki na A6 w strone Kijewa
Korki na A6 w stronę Kijewa © strus
Zdunowo- chodnik i DDR-ka pod toremi
Zdunowo- chodnik i DDR-ka pod torami © strus
Na Sławociesze odbiłem w poszukiwaniu kilometrów aby na mecie zobaczyć ósemkę z przodu i gdy dojechałem do Płoni wracam do Zdunowa i wzdłuż szpitala jadę do Niedźwiedzia a tam wydłużam drogę do Reptowa przez Kałegę i Motaniec a następnie udaję się do Cisewa gdzie jadąc dojazdem pożarowym 36 poczułem że dziwnie mi się jedzie jak bym miał krzywe koło a okazało się że mam koniec opony aż nici widać i jest krzywa.
Jadąc DP 36 do Miedwiecka
Jadąc DP 36 do Miedwiecka © strus
Koniec opony :(
Koniec opony :( © strus
Ostatnie kilometry to jazda w stresie aby dojechać do domu bez "laczka"a kilometrów zostało dwanaście czyli dojazd do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko i prosto do Stargardu i trzeba zamawiać nowy zestaw opon tym razem na pewno nie slicki które wystarczyły na 4772 km [73 rundy]

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Bukowe,Majowe,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA Z BŁĘDAMI: Dąbie przez Kołbacz

Na dwa razy

Niedziela, 12 września 2021 · dodano: 12.09.2021 | Komentarze 4

Sobota w pracy w kiepskich godzinach  od 10.00 do 18.00 więc nie było czasu na rower dziś mimo że wcześnie wstałem jakoś wyjątkowo ochoty na rundkę nie miałem ale zmobilizowała mnie do wyjścia myśl że od jutra druga zmian cały tydzień i raczej wcześnie rano nie będzie mi się chciało zaliczać kilometrów.Ledwo wyjechałem a telefon non stop dzwonił okazało się że to małżonka z wiadomością że chce rowerem jechać na cmentarz do Grzędzic i umówiliśmy się na 13.30 a przy okazji zatrzymania się zrobiłem zdjęcie .
Stargard - Brama Młyńska z początku XV wieku
Stargard - Brama Młyńska z początku XV wieku © strus
Przez Oś.Pyrzyckie docieram do ścieżki rowerowej a nią jadę najpierw na oś.Lotnisko w Kluczewie a następnie udałem się do strefy przemysłowej gdzie zaliczyłem wszystkie dłuższe ulice
i robię zdjęcie pokruszonego drugiego pasa startowego na którym powstanie jakiś zakład produkcyjny wie na po radzieckim lotnisku zostało już tylko kilka hangarów.
Skruszony pas startowy na byłym lotnisku w Kluczewie
Skruszony pas startowy na byłym lotnisku w Kluczewie © strus
Kolejny odcinek trasy to dojazd do ronda w Golczewie i skierowanie się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo w którym w końcu jest już wyremontowana cała  droga,brakuje tylko znaków poziomych.DDR-ką jadę do Kobylanki przez Morzyczyn i kieruje się na Reptowo.

Jadąc z Reptowa do Cisewa za przejazdem kolejowym wyprzedza mnie jakiś biker więc siadam mu na koło i jadę z nim do przejazdu kolejowego w Miedwiecku gdzie on odwraca się i mówi "jedź pierwszy" więc go wyprzedzam i udaję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i jadę do domu po małżonkę. Zmieniam tylko mokrą koszulkę i z Iwonką przez Żarowo jedziemy na cmentarz wiejski w Grzędzicach.
Iwonka w drodze do Grzędzic
Iwonka w drodze do Grzędzic © strus
Gorczyca i ciemne chmury
Gorczyca i ciemne chmury © strus
Ciemne chmury postraszyły małżonkę która po porządkach na cmentarzu chciała od razu wracać do domu bez żadnych dodatkowych kilometrów więc do Stargardu wróciliśmy przez Lipnik.
Nie wiem co dziś się działo z aplikacją co używa do kreślenia mapek bo rysowała same głupoty więc zamieszczam z apki Samsunga - Health

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,
Zieleniewo,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.
MAPKI Z .sports-tracker z błędami :
M A P K A : Z IWONKĄ
MAPKA : SOLO

Piątek, 10 września 2021 · dodano: 10.09.2021 | Komentarze 1

Rekordowa temperatura we wrześniu 27 stopni więc trzeba zakładać odzież na upał i wyruszać na pięćdziesiątkę po pracy do Lipnika przez Żarowo i Grzędzice następnie gdy dojechałem do Zieleniewa odbijam na Cisewo aby tam zaliczyć "szufladę" do Wielichówka.

Na Sowno kiepska droga
Na Sowno kiepska droga © strus
Gdy ponownie zawitałem w Cisewie skierowałem się na Niedźwiedź przez Reptowo a następnie wróciłem do Reptowa przez Motaniec aby dojechać do ścieżki rowerowej w Kobylance a nią wrócić do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

Czwartek, 9 września 2021 · dodano: 09.09.2021 | Komentarze 0

Prawdziwe lato plus 25 stopni a mało czasu po pracy więc ruszam przez Oś.Pyrzyckie do Kluczewa tam nagle na DDR-ce zamyka się szlaban ,pociągu brak ,długo czekam nic nie jedzie więc zawracam i mijam cukrownię i kieruje się inną trasą do DDR-ki wzdłuż Bricstone którą dojeżdżam do ronda w Golczewie z którego zjeżdżam na ulicę Metalową którą prowadzi do strefy przemysłowej i jadę nią do końca gdzie zawracam i ta samą drogę wracam do Golczewa.

Koniec ulicy Metalowej
Z ronda w Golczewie drugim razem zjeżdżam na Skalin i kieruję się następnie przez Wierzchląd i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a gdy już na niej jestem jadę nią do Kobylanki i z powrotem przez Morzyczyn a następnie gdy już jestem w Lipniku odbijam na Grzedzice aby przez Żarowo wrócić do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

Goleniów-Lubczyna-Dąbie

Środa, 8 września 2021 · dodano: 08.09.2021 | Komentarze 2

Letnia pogoda dzień wolny od pracy więc rano na zakupy ,przygotowanie obiadu i na rower gdzie pierwszym celem jest Goleniów a zaczynam od ścieżki rowerowej na Żarowo a następnie krótszą drogą do Sowna przez Smogolice i dojazd do DW 141 którą docieram do Przemocza a po drodze od Sowna mija sporo grzybiarzy i przy drodze widzę kilka kani.
Sowno Wita
Sowno Wita © strus
Przemocze zaprasza na dożynki
Przemocze zaprasza na dożynki © strus
DW 141 odbija na Maszewo a ja jadę prosto na Goleniów w którym chcę zajrzeć do sklepu Trek-a czy mają może na stanie jakiś rower dla mojej Iwonki a docieram do niego jadąc przez Tarnowiec,Tarnówko i Podańsko w którym zakończono remont uroczego kościółka a sklep okazało się że ma przerwę urlopową do 17 września.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig)Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig)Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w. © strus
Drugim celem dzisiejszej rundki była Lubczyna do której z Goleniowa prowadzi bezpośrednio DDR-ka ale ja jadę delikatnie wydłużoną drogą przez Domastryjewo aby wjechać na ścieżkę rowerową którą jadę do Smolna a tam znowu wybieram delikatnie dłuższy wariant dojazdu na jezioro Dąbie przez Kępy Lubczyńskie i Borzysławiec i zanim zawitam nad jezioro zakupy w sklepie i drobny posiłek na drugą pięćdziesiątkę.
DDR-ka do Smolna
DDR-ka do Smolna © strus
Marina w Lubczynie
Marina w Lubczynie © strus
Po krótkiej wizycie nad jeziorem pozostaje dojechać do Pucic bo kiepskiej szosie a później przez Załom dotrzeć do ronda w Dąbiu i zjechać w kierunku węzła Dąbie ,wszystko szło dobrze do póki nie opuściłem Załomia gdzie nagle wszystkie auta stały w miejscu i 1700 m jechałem ze dwadzieścia minut ,później dzięki uprzejmemu motocykliście który mnie holował gdy z naprzeciwka nic nie jechało do ronda szybciej to poszło a tam ruchem sterowała Policja a korek był do węzła Dąbie ale tam już się jechało i okazało się że pod wiaduktem był wypadek.
Korek w stronę Dąbia
Korek w stronę Dąbia © strus
Wypadek na A6,węzeł Dąbie.
Wypadek na A6,węzeł Dąbie. © strus
Pod wiaduktem tez stało auto a ja jadę przez Wielgowo do Zdunowa gdzie wjeżdżam na trasę pięćdziesiątki po pracy i gdy już zaliczyłem Niedźwiedź jadę wydłużona drogą do Reptowa przez Motaniec bo seki nie będzie gdy pojadę prosto a dalej do Zieleniewa na ścięzkę rowerową przez Cisewo i Miedwiecko i okazało się że zabraknie kilometr więc w Lipniku zaliczam małą "szufladkę" i przy okazji odkryłem budowę drogi i mam nadzieję że doprowadzi mnie do wiaduktu nad S10 którym można dojechać do Kunowa ale nie na wąskich oponkach.
Budowa drogi w Lipniku
Budowa drogi w Lipniku © strus
Wracam na DDR-kę w Lipniku i kieruje się do domu a po drodze zahaczam jeszcze o paczkomat a prognozy na kolejne dwa dni są letnie więc po pracy będzie trzeba zaliczyć swoje 50 km.

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Domastryjewo,Łozienica,Smolno,Kępy Lubczyńskie,Borzysławiec,
Lubczyna,Czarna Łąka,Pucice,Załom,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.