50-tka po pracy...wietrzna.

Środa, 29 września 2021 · dodano: 29.09.2021 | Komentarze 4

Mimo że zainstalowałem starszą wersję sports-tracker i testowałem piesze odcinki po mieście było 90% OK a  dziś tak na prawdę zapisało tylko 6 km trasy reszta to wielka lipa dlatego wstawiam screeny z apki Samsunga Health a pojechałem jak ostatnim razem do  ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a nią do Kluczewa a następnie zaliczam strefę przemysłową i gdy dojechałem do Golczewa tym razem wróciłem do Stargardu przez Giżynek i skierowałem się przez trzy osiedla do DDR-ki przy Szczecińskiej i po zaliczeniu Lipnika i Zieleniewa odbijam na Miedwiecko aby dojazdem pożarowym przyjechać do Cisewa o obrać kierunek na Kobylankę przez Reptowo gdzie spotkałem kolegę z pracy który wybrał się na swoją rundę ubrany na "krótko" bo nie wiedział że wieje zimny wiatr ale wytrwale pokonywał zaplanowane kilometry a ja gdy pojawiłem się na ścieżce w Kobylance wróciłem nią prosto do Stargardu.
Gorczyca,DDR-ka w Kluczewie a w oddali Bridgestone
Gorczyca,DDR-ka w Kluczewie a w oddali Bridgestone © strus
Postój w Miedwiecku
Postój w Miedwiecku © strus

Lokomotywa Pt47-14
Lokomotywa Pt47-14 © strus

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,GolczewoGiżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
MAPKA: 50 -tka po pracy [mapka z błędami]

| 17:26 środa, 29 września 2021 | linkuj Gorczyca żółta jak rzepak w maju. Też namawiam na Stravę - albo na jakiś zegarek sportowy z GPS-em, z którego można załadować trening na aplikację.
| 16:02 środa, 29 września 2021 | linkuj Darku jesteś jak widać niezłomny w kolekcjonowaniu kolejnych pięćdziesiątek i nawet niezbyt sprzyjające warunki atmosferyczne nie są w stanie Ciebie zniechęcić od tego. Obszerne opisy przebiegu wycieczek wprowadzasz dla swojej pamięci, czy też dla nas. Pewno po społu dla jednych i drugich.
| 15:29 środa, 29 września 2021 | linkuj Polecam aplikację rdie with GPS !! Ładna 50 - tka.
| 15:07 środa, 29 września 2021 | linkuj Dziwię się Darek że na Stravę się nie wbiłeś, wszak głównie to kolarska aplikacja z funkcją społecznościową.. Fajna ciuchcia..