Listopad, 2012

Błotna wycieczka.

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 1

Wyruszyłem jak zwykle w niedzielę ok 11 -tej ,wybrałem kierunek Stare Czarnowo.Wyjeżdżając myślałem że trafie na Stc, ale chyba byłem szybszy na ścieżce niż oni.Gdy dojeżdżałem do Starego Czarnowa zaczął padać deszcz co mnie wkurzyło ale najgorsze dopiero się zbliżało.Dalej udałem się na Dębinę a to najgorsze to odcinek od Dębiny do Kołbacza ,prawie cały odcinek był w błocie .Gdy dojechałem do Kołbacza moje czarne buty i spodnie do kolan były całe oklejone błotem.Chciałem zrobić jeszcze rundę do Reptowa ale zrezygnowałem z tego i skręciłem na Stargard.
W Kobylance spotkałem byłego kolarza ze Szczecina [zapomniałem nazwisko] z którym przez Grzędzice wróciłem do domu ,on udał się na CPN na Bydgoskiej i powrót na oś.Słoneczne w Szczecinie.Gdy zobaczyłem kurtkę w domu to byłem w szoku całe plecy były oklejone błotem nie było kawałka czystego.Zanim wziąłem kąpiel to było wielkie płukanie z błota kurtki,spodni,,butów.Rower wyglądał tak samo ,częściowo go wyczyściłem resztę na jutro zostawiłem.
Trasa:Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Bielkowo ,Nieznań ,Kołbacz ,Stare Czarnowo ,Dębina , Kołbacz ,Nieznań ,Bielkowo ,Kobylanka ,Jęczzydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo ,Stargard.

Po dłuszej przerwie.

Piątek, 23 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 0

Po 9-cio dniowej przerwie udało mi się w końcu wyjechać ,wcześniej jak miałem wolne to była kiepska pogoda. Gdy wróciłem o 13.00 po pracy ni a c nie zapowiadało że w końcu dosiądę Meridę , a tu nagle wyszło słońce to długo nie czekałem przebrałem się i chwilę po 14-tej ruszyłem. Wyjeżdżając wiedziałem że mam mało czasu do zmierzchu i nie uda mi się dużo przejechać a w ciemnościach nie lubię jeździć.Trasa jak na tą porę to standardowe kółko po Gminie Kobylanka.
O tej porze roku to najlepiej jeździć mi się w dni wolne od pracy bo tak jak dziś wyjechałem po 14-tej to za późno.Ostatni raz tak zrobiłem.Kończy się dla mnie sezon 2012 powoli.
Trasa:Stargard , Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź [Zdunowo],Reptowo [PKP],Niedźwiedź ,Motaniec ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo ,Stargard.

Środowy triathlon po gminie Kobylanka.

Środa, 14 listopada 2012 · dodano: 14.11.2012 | Komentarze 0

Kolejna intensywna środa,dziś praca na 04.30 ,o 13.15 byłem już na rowerze. Krótkie kółko powrót do domu , szybki obiad ,teraz godzinka dla kompa i sala z basenem i sauną.
Trasa:Stargard , Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka , Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo [tory],Niedźwiedź , Motaniec , Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo ,Stargard.

Listopadowe ciepło.

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 0

Gdy wstałem po godzinie 9-tej było 6 stopni,gdy wyruszyłem w trasę o 11 -tej nie spojrzałem na termometr .Jak dojechałem do Kobylanki to mi się bardzo ciepło zrobiło a miałem tylko koszulkę pod kurtką z ciekawości zadzwoniłem do domu i okazało się że jest 12 stopni.Jakbym to wiedział to bym zamiast kurtki wziął bluzę.
Wyruszając o 11-tej myślałem że się natknę na STC ale całej drodze do Glinnej nikogo nie spotkałem dopiero w drodze powrotnej na podjeździe za Kołbaczem pokazał się pierwszy rowerzysta.W związku z ciepłem postanowiłem do kręcić do ok 80 km i w Kobylance ruszyłem na Motaniec a w Lipniku do Grzędzic.Jeszcze w Kobylance spotkałem kolegę z STC i razem jechaliśmy do Lipnika.
Merida Speeder T1 © strus

Trasa: Stargard, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół ,Kobylanka, Bielkowo, Nieznań, Kołbacz, Dębina, Stare Czarnowo, Glinna, Stare Czarnowo, Dębina ,Kołbacz, Nieznań, Bielkowo, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź ,Reptowo, Kobylanka, Jęczydół, Morzyczyn, Zieleniewo, Lipnik, Grzędzice, Żarowo ,Stargard.

Relaks z małżonką

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 10.11.2012 | Komentarze 0

Był to czysty relaks.Małżonka o tej porze roku jeździ tylko w weekendy bo po ciemku nie lubi, więc nie miałem wyjścia tylko z nią jechać.
Trasa:Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec , Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół , Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Stargard.

Środowy triathlon po gminie Kobylanka.

Środa, 7 listopada 2012 · dodano: 07.11.2012 | Komentarze 0

Dziś środowy triathlon o którym zapomniałem dopiero przypomniano mi telefonem czy będę dziś na sali ,a wyruszając rowerem miałem zamiar zrobić ostatnia setkę w tym roku.I tak setka skurczyła się do 65-tki.Wycieczka była tylko z jednym zejściem z roweru w Kobylance w celu zakupienia napoju.Następnie jeździłem po gminie szukając kilometrów.
Trasa:Stargard, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź [Zdunowo],Reptowo[PKP],Cisewo, Reptowo, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo, Kobylanka, Jęczydół, Morzyczyn,Zieleniewo, Lipnik, Grzędzice,Żarowo, Stargard.

Nocna awaria roweru małżónki.

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 03.11.2012 | Komentarze 0

Po pracy z małżonką wyruszyliśmy na stała 40 km pętle ,było już ok.15-tej więc powrót miał się odbyć w ciemnościach.Sprawdzenie lampek i poszły konie po betonie.
Po dotarciu do Kobylanki coś słodkiego i powrót do domu.Gdy dotarliśmy do Grzędzic zrobiło się ciemno, a przy zjeździe do Żarowa niespodzianka , poszła dętka w rowerze u małżonki,zapasu brak i reszta trasy czyli 5,5km na pieszo w deszczu.
Trasa:Stargard, Żarowo, Grzędzice,Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół ,Kobylanka i powrót tą samą trasą, tylko od Żarowa na pieszo.

Zaduszkowa wycieczka.

Piątek, 2 listopada 2012 · dodano: 02.11.2012 | Komentarze 1

Jadąc standardowym szlakiem pomyślałem skoro dziś Zaduszki to zrobię kilka fotek miejsc które rzadko ktoś odwiedza a to dlatego że już ich rodziny na tych ziemiach nie mieszkają.Pierwszą fotkę zrobiłem w lapidarium w Kobylance.
Lapidarium w Kobylance © strus

Po kolejną pojechałem do Motańca.
Lapidarium w Motańcu © strus

Następnie pojechałem do Niedźwiedzia , aż się asfalt skończył a tam mi z lasu wyjechał michuss którego pierwszy raz spotkałem w realu.Razem udaliśmy się przez Reptowo do Cisewa pod Zieleniewo.Tam się roztaliśmy ja udałem się jak postanowiłem na początku do lapidarium w Cisewie.
Lapidarium w Cisewie © strus

Już kiedyś wstawiałem fotkę z tego miejsca ,teraz inną.Z Cisewa powrót do Reptowa i ostanie miejsce które przeoczyłem przez rozmowę z michuss-em.
Lapidarium Sepulkralne w Reptowie © strus

Po tych fotka została mi tylko jazda w dość słoneczny listopadowy dzień.
Trasa:Stargard, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo, Cisewo, Reptowo, Niedźwiedź,Motaniec, Reptowo, Kobylanka, Bielkowo, Jęczydół, Morzyczyn, Zieleniewo ,Lipnik, Grzędzice, Żarowo i runda po Stargardzie.