Czerwiec, 2024

Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Niedziela, 30 czerwca 2024 · dodano: 30.06.2024 | Komentarze 3

Poranny deszcz pokrzyżował moje plany rowerowe i dopiero w południe wyjechałem chodź nie chciało mi się bo jakoś w tym miesiącu zdecydowanie wcześniej wyjeżdżałem  i rozpocząłem standardowo z myślą że zaliczę tylko 50-tkę od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a tam od razu pojechałem do DDR-ki w Zieleniewie a w Morzyczynie tak jak wczoraj odbiłem na Bielkowo przez nową DDR-kę w Jęczydole.
Brakujący odcinek drogi w Jęczydole
Brakujący odcinek drogi w Jęczydole © strus

"Młode" bociany w Bielkowie © strus
W Bielkowie zjeżdżam z DDR-ki na DW 120 w kierunku Kołbacza przez Nieznań a po drodze widać jak ruszyła nowa inwestycja drogowa a mianowicie budowa nowego odcinka ścieżki rowerowej łącząca Bielkowo z Kołbaczem czy jak powstanie to można powiedzieć że w końcu ze Stargardu do Szczecina będzie można dojechać DDR-kami.
Budowa DDR-ki z Bielkowa do Kołbacza
Budowa DDR-ki z Bielkowa do Kołbacza © strus
W Kołbaczu wjeżdżam na DDR-kę na prawobrzeże Szczecina i kieruje się DW 119 do DK 10 w Płoni aby tam odbić na Zdunowo gdzie skręcam w kierunku Niedźwiedzia a nastepnie wydłużoną drogą jadę do Reptowa przez Kałęgę i Motaniec i również wydłużam trasę do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko.

Na koniec jadę z Zieleniewa ścieżką rowerową do Grzędzic przez Lipnik aby po zaliczeniu 1,5 km drogi jak ser szwajcarski wylądować w Żarowie na DDR-ce i już nią pojechać prosto do domu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,DW 119,Płonia,DK 10,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard
M A P K A : Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Poranna rundka ☀️

Sobota, 29 czerwca 2024 · dodano: 29.06.2024 | Komentarze 2

Małżonka zagospodarowała mi czas na sobotę i jedyna okazja aby zaliczyć rundkę to wyjazd chwilę po siódmej aby wrócić na śniadanie na 9:30.Pojechałem do Golczewa tam jak przeważnie to robię to zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej i jak ponownie dojechałem do Golczewa udałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie  którą jadę do Morzyczyna i odbijam na Jęczydół aby sprawdzić czy już zrobiono całą drogę i DDR-kę.DDR-ka cała zrobiona a droga brakuje około 10 metrów.

Z Jęczydółu udałem się do Kobylanki przez Bielkowo a następnie jadę do Cisewa przez Reptowo aby na koniec dotrzeć do Zieleniewa przez Miedwiecko i wrócić do Stargardu przez Lipnik.
Kobylanka -Plac Zgody
Kobylanka -Plac Zgody © strus

Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Poranna rundka ☀️

Poranna rundka ☀️

Czwartek, 27 czerwca 2024 · dodano: 27.06.2024 | Komentarze 3

We wtorek otrzymałem wiadomość że mam dziś wstawić się w MSWiA w Szczecinie na konsultacje przed zabiegowe na 13:00 więc musiałem wypisać na dzisiejszy dzień urlop ale szkoda dnia i o siódmej wyruszyłem aby zaliczyć rundkę 50-ci kilometrową którą przejechałem po drogach które zaliczam najczęściej w skrócie przejazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a gdy ponownie byłem w Golczewie kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.W Morzyczynie odbijam na Reptowo z pominięciem Kobylanki i zaczynam drogę powrotna do Stargardu zaczynając od przejazdu przez Cisewo i Miedwiecko a kończąc na Zieleniewie i Lipniku.
DDR-ka do Reptowa z Morzyczyna
DDR-ka do Reptowa z Morzyczyna © strus

Morzyczyn,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :Poranna rundka ☀️

Środa, 26 czerwca 2024 · dodano: 26.06.2024 | Komentarze 3

Dziś już upał więc zrezygnowałem z terenów odkrytych w Kluczewie oraz strefie przemysłowej i pojechałem po pracy aby zaliczyć 50-tkę od razu do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią prosto do Kobylanki gdzie odbiłem na Jeczydół w którym droga ma już ostatnia warstwę ścierną  i trwają ostatnie prace wykończeniowe i wróciłem do Kobylanki przez Bielkowo.
Lawenda w Kobylance
Lawenda w Kobylance © strus
Nowa droga i DDR-ka w Jęczydole
Nowa droga i DDR-ka w Jęczydole © strus

Z Kobylanki udałem się do "wylotu" na Zdunowo w Niedźwiedziu gdzie zawróciłem i jak zawsze udałem się wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko zaczynając od Reptowa a na koniec prosto przez Lipnik do Stargardu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,
Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Wtorek, 25 czerwca 2024 · dodano: 25.06.2024 | Komentarze 2

Bardzo gorąca ale w 70% pokonywana 50-tka po pracy była "pod chmurami" ale nie deszczowymi i dzięki temu lepiej się jechało bo słońce nie dokuczało.Nie mam co się rozpisywać bo do Zieleniewa pojechałem tak jak wczoraj od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo aby tam zaliczyć "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie przejeżdżam przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa aby tam zaliczyć drugą "szufladę" tym razem do Cisewa i wrócić do Stargardu przez Lipnik.

DDR-ka przy węźle Lipnik

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,
DP 36,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Poniedziałek, 24 czerwca 2024 · dodano: 24.06.2024 | Komentarze 5

Pogoda podobna do wczorajszej więc po pracy wyruszyłem aby zaliczyć 50-tkę po pracy zaczynając standardowo od dojazdu do DDR-ki na oś.Pyrzyckim aby przez Kluczewo dotrzeć do Golczewa a tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a po drodze robię zdjęcie wspomnianego murala we wczorajszym komentarzu u yurek55.
Mural patriotyczny z rotmistrzem Pileckim
Mural patriotyczny z rotmistrzem Pileckim © strus
Po "szufladzie" przejeżdżam do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo i jadę nią przez Morzyczyn do Reptowa gdzie kieruję się do Cisewa aby przez Miedwiecko wrócić do Zieleniewa i na koniec przez Lipnik do Stargardu.
Bociania
Bociania "młodzież" w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,
Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

Na dwa rowery

Niedziela, 23 czerwca 2024 · dodano: 23.06.2024 | Komentarze 3

Dzisiejszy dzień spędziłem na dwóch rowerach chodź na więcej liczyłem ale nie udało się ale setka wskoczyła.Pierwsza runda to jazda z kolegą z pracy Marcinem bo Tomasz w pracy i pojechaliśmy w duecie ale gdy jechaliśmy spokojnie rozmawiając do Kobylanki gdzie odbiliśmy na Kołbacz przez Bielkowo koledze zaczął doskwierać żołądek wiec tempo było niższe niż zawsze  a ostatnie prawie dwadzieścia kilometrów zrobiłem już solo zanim pojechałem po małżonkę i zamieniłem rower na mtb. Ale zanim do tego doszło DDR-ką z Kołbacza dotarliśmy na prawobrzeże Szczecina przez Jezierzyce i skierowaliśmy się DW 119 do Płoni aby przez Zdunowo dojechać do Niedźwiedzia.
Kierunek Niedźwiedź
Kierunek Niedźwiedź © strus
Z Niedźwiedzia dojazd do Reptowa wydłużyliśmy o Kałęgę i Motaniec oraz powrót na DDR-kę w Zieleniewie  wydłużyliśmy o Cisewo i Miedwiecko i do Stargardu wróciliśmy przez Lipnik gdzie się rozjechaliśmy ale z Iwonką byłem umówiony na 13:30 więc pojechałem jeszcze przez Giżynek i Golczewo do Kluczewa z skąd wróciłem jak wcześniej wspomniałem po małżonkę.

Zanim wyruszyliśmy przejrzałem rowery i ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze małe zakupy i pojechaliśmy na cmentarz wiejski w Grzędzicach.
W drodze do Grzędzic
W drodze do Grzędzic © strus
Na wiejskim cmentarzu
Na wiejskim cmentarzu © strus
Z Grzędzic ścieżką rowerową jedziemy do Lipnika i odbijamy na Zieleniewo w którym skręcamy do Kunowa i tym razem wybieramy powrót do Stargardu polna drogą łączącą Kunowo i Lipnik a dalej standardową DDR-ka do domu.
Polna droga do Lipnika
Polna droga do Lipnika © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,
Golczewo,Kluczewo,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Kunowo,Kunowo Kolonia,
Lipnik,Stargard.
M A P K A : Etap I z Marcinem⛅️
M A P K A : Etap II z Iwonką

50-tka przed pracą ⛅️

Wtorek, 18 czerwca 2024 · dodano: 18.06.2024 | Komentarze 3

Kolejna w tym tygodniu rundka przed pracą rozpoczęta jak wczoraj dojazdem do Kluczewa a tam obieram kierunek na strefę przemysłową ale tym razem wjeżdżam od osiedla Lotnisko tam zaliczam pierwszą "szufladę" i jadę do Golczewa aby przez Skalin i Kunowo przejechać do Zieleniewa a tam zaliczam drugą "szufladę" do Cisewa i wracam przez Lipnik do Stargardu.
Winniczek w strefie przemysłowej
Winniczek w strefie przemysłowej © strus

Stargard,Kluczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,
Miedwiecko,DP 36,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A : 50-tka przed pracą ⛅️

50-tka przed pracą ☀️

Poniedziałek, 17 czerwca 2024 · dodano: 17.06.2024 | Komentarze 1

Padł rekord godziny wyjazdu bo wyruszyłem o 6:40 aby zaliczyć 50-tke przed pracą ,jeszcze nigdy tak wcześnie nie wyjechałem mimo że jestem śpiochem.Trasa to standardowa którą pokonuje po pracy czyli dojazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie przedostaję się przez Skalin i Kunowo do gminy Kobylanka.
Dziewanna wielkokwiatowa przy DDR-ce na Metalowej
Dziewanna wielkokwiatowa przy DDR-ce na Metalowej © strus
Lidl w strefie przemysłowej
Lidl w strefie przemysłowej © strus
W Zieleniewie wjeżdżam na DDR-kę którą jadę do Reptowa przez Morzyczyn czyli nową drogą z pominięciem Kobylanki gdzie zobaczyłem trzy duże młode bociany ale gdy się zatrzymałem aby zrobić zdjęcie da się schowały w gnieździe.Bociany są zdecydowanie większe niż te co obserwuje w Mierzynie [MIERZYN].Z Reptowa wracam na ściężkę rowerową w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko a po drodze spotykam kolegę Tomasza który zaczął kolejna rundkę podczas swojego urlopu i po krótkiej rozmowie pozostał mi powrót do Stargardu przez Lipnik.
Młody bocian w Reptowie
Młody bocian w Reptowie © strus

Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą ☀️

Gartz (Oder) w trójkę ⛅️

Niedziela, 16 czerwca 2024 · dodano: 16.06.2024 | Komentarze 1

W tygodniu zaproponowałem kolegą z pracy krótki wypad do Niemiec bo nigdy tam nie byli rowerami można powiedzieć najkrótszą trasą jaka jest w opisie na końcu więc nie będę się rozpisywał.Jechaliśmy non stop bez przerwy na zdjęcia aż do przymusowego objazdu w Gardnie czego nie rozumie bo postawiono zakaz dla rowerów i wyznaczona objazd 5 x dłuższą drogą bo nadal nie ma DDR-ki z Żelisławca mimo że rok temu widziałem materiały na drogę.
Objazd do Gardna
Objazd do Gardna © strus
Od Zalando do Gryfina jedziemy DDR-kami a następnie przejeżdżamy nad dwoma Odrami i wjeżdżamy do Niemiec i od razu odbijamy do Mescherin a następnie leśna ścieżką rowerową docieramy do Gartz i tam robimy trochę zdjęć.

"Konie" w Mescherin © strus
Kościół ewangelicki św. Szczepana w Gartz © strus
Stettiner Tor
Stettiner Tor © strus
Po zwiedzaniu wyjeżdżamy z Graz pod Stettiner Tor i jedziemy niemiecką drogą krajowa B 2 z której odbijamy na Gryfino w którym robimy zakupy na drogę powrotną a później powrót tą samą drogą do Stargardu.

Widok na Zalando z nad S3 w Gardnie
Widok na Zalando z nad S3 w Gardnie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,
Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Goleniów,Meschern,Gartz,Mescherin,Gryfino,Wełtyń,
Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,