Na dwa rowery

Niedziela, 23 czerwca 2024 · dodano: 23.06.2024 | Komentarze 3

Dzisiejszy dzień spędziłem na dwóch rowerach chodź na więcej liczyłem ale nie udało się ale setka wskoczyła.Pierwsza runda to jazda z kolegą z pracy Marcinem bo Tomasz w pracy i pojechaliśmy w duecie ale gdy jechaliśmy spokojnie rozmawiając do Kobylanki gdzie odbiliśmy na Kołbacz przez Bielkowo koledze zaczął doskwierać żołądek wiec tempo było niższe niż zawsze  a ostatnie prawie dwadzieścia kilometrów zrobiłem już solo zanim pojechałem po małżonkę i zamieniłem rower na mtb. Ale zanim do tego doszło DDR-ką z Kołbacza dotarliśmy na prawobrzeże Szczecina przez Jezierzyce i skierowaliśmy się DW 119 do Płoni aby przez Zdunowo dojechać do Niedźwiedzia.
Kierunek Niedźwiedź
Kierunek Niedźwiedź © strus
Z Niedźwiedzia dojazd do Reptowa wydłużyliśmy o Kałęgę i Motaniec oraz powrót na DDR-kę w Zieleniewie  wydłużyliśmy o Cisewo i Miedwiecko i do Stargardu wróciliśmy przez Lipnik gdzie się rozjechaliśmy ale z Iwonką byłem umówiony na 13:30 więc pojechałem jeszcze przez Giżynek i Golczewo do Kluczewa z skąd wróciłem jak wcześniej wspomniałem po małżonkę.

Zanim wyruszyliśmy przejrzałem rowery i ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze małe zakupy i pojechaliśmy na cmentarz wiejski w Grzędzicach.
W drodze do Grzędzic
W drodze do Grzędzic © strus
Na wiejskim cmentarzu
Na wiejskim cmentarzu © strus
Z Grzędzic ścieżką rowerową jedziemy do Lipnika i odbijamy na Zieleniewo w którym skręcamy do Kunowa i tym razem wybieramy powrót do Stargardu polna drogą łączącą Kunowo i Lipnik a dalej standardową DDR-ka do domu.
Polna droga do Lipnika
Polna droga do Lipnika © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,
Golczewo,Kluczewo,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Kunowo,Kunowo Kolonia,