Styczeń, 2024

Niedźwiedź przez Kluczewo ☀️

Wtorek, 30 stycznia 2024 · dodano: 30.01.2024 | Komentarze 3

Dziś wybierałem się jak sójka za morze miało być o jedenastej a wyruszyłem po trzynastej jak małżonka zaczęła się szykować do pracy wiec pozostało zaliczyć pięćdziesiątkę z plusem po trasach gminy Stargard i Kobylanka.tym razem do Golczewa pojechałem przez Giżynek a tam po zaliczeniu "szuflady" do strefy przemysłowej udałem się na promenadę nad jezioro Miedwie w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus
Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i robię takie samo kółeczko do Lipnika jak wczoraj a dalej już prosto do domu.

Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Gizynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Niedźwiedź przez Kluczewo ☀️

• Kalorie 1907kcal

Słoneczna niedziela☀️

Niedziela, 28 stycznia 2024 · dodano: 28.01.2024 | Komentarze 3

Od wczoraj piękna pogoda w regionie i od razu zaliczając rundkę mijałem wielu bikerów którzy wracali do Stargardu a ja dopiero w południe wyjechałem na trasę zaliczaną po pracy czyli zaczynam od Kluczewa do Golczewa gdzie kieruję się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa aby wjechać na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie było bardzo dużo spacerujących osób ale morsów tylko siedmiu.
Dziś tylko siedmiu morsów w Morzyczynie
Dziś tylko siedmiu morsów w Morzyczynie © strus
Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i jadę nią do Motańca przez Kobylankę a następnie kieruje się do Niedźwiedzia i zaczynam drogę powrotną wydłuż drogą przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i gdy dojechałem do Lipnika odbiłem jeszcze na Grzędzice aby wstąpić na chwilę na cmentarz wiejski a na koniec wracam do Stargardu przez Żarowo.
Zaczął się remont drogi w Cisewie
Zaczął się remont drogi w Cisewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Słoneczna niedziela☀️

Zdunowo przez Sowno ☁️

Czwartek, 25 stycznia 2024 · dodano: 25.01.2024 | Komentarze 4

Mimo że pracowałem na ranną zmianę nie udało mi się pojeździć bo non stop padał deszcz tak było również dziś do dziewiątej a po jedenastej zacząłem się szykować do wyjazdu którego pierwsze kilometry do dojazdu pożarowego 40 wyglądały jak w ostatnia niedzielę tylko z przeprawą wodną w Lubowie gdzie wylała rzeka Ina ale udało się jakoś górka ominąć.
Rzeka Ina dała się weznaki w Lubowie
Rzeka Ina dała się we znaki w Lubowie © strus

W Sownie pojechałem inną drogą do DP 32 i gdy już byłem na głównym szlaku do Wielgowa byłem zaskoczony nawierzchnią która poza dziurami była super ,żadnego błota i wody mimo że trzy dni padało i roztopy dlatego postanowiłem dojechać na prawobrzeże Szczecina czyli do Zdunowa przez DP 40 i Wielgowo.
DP 32 w kierunku Wielgowa
DP 32 w kierunku Wielgowa © strus
DP 40 przed Wielgowem z kamienista nawierzchnią
DP 40 przed Wielgowem z kamienista nawierzchnią © strus
W Zdunowie wjeżdżam na dojazd pożarowy 45 którym dojeżdżam do szutrowej drogi prowadzącej do Niedźwiedzia gdzie również panowały super warunki żeby na koniec skierować się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i dotrzeć do Stargardu przez Lipnik.

"Szutrówka" do Niedźwiedzia © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,Wielgowo,Zdunowo,DP45,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Zdunowo przez Sowno ☁️

X-Caliber debiut w 2024r.

Niedziela, 21 stycznia 2024 · dodano: 21.01.2024 | Komentarze 3

Tydzień drugich zmian i sobota w Szczecinie a dziś późno wyjechałem bo w same południe a na obiad byliśmy umówieni na 14:30.Marku średnia nie jest istotna bo inaczej bym nie jeździł z małżonką a nie jeździłem po śniegu bo w moim regionie najpierw padały deszcze następnie były mrozy i dopiero na to spadł śnieg to jazda po takich nawierzchniach jest raczej niebezpieczna.
Dziś pojechałem DDR-ką do Żarowa a następnie wydłużoną drogą udałem się do Sowna przez Lubowo i Poczernin.
Konie w Sownie
Konie w Sownie © strus
W Sownie wjechałem w las na dojazd pożarowy 32 który był w 70 % pokryty lodem ale można było brzegami drogi spokojnie przejechać ,lepszą nawierzchnię miał pożarówka 40-tka ale ja szybko z niej odbiłem na drogę dojazdową do DP 32  ale nagle na całej szerokości lód ,nawet śnieg po brzegach był pokryty lodem więc zawróciłem do krzyżówki i ponownie wjechałem na DP 32 mając zamiar udać się do Reptowa ale ona również była w lodzie więc odbiłem na Wielichówko
DP 40 w kierunku Wielgowa
DP 40 w kierunku Wielgowa © strus
Dojazdówka w lodzie
Dojazdówka w lodzie © strus
Z Wielichówka przez Cisewo i Miedwiecko dojechałem do Zieleniewa i zanim wróciłem ścieżką rowerową do Stargardu zaliczyłem mały fragment promenady nad jeziorem Miedwie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,DP32,Wielichówko,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :X-Caliber debiut w 2024r.

Późny początek sezonu 2024

Niedziela, 14 stycznia 2024 · dodano: 14.01.2024 | Komentarze 2

Pobyt nad morzem ,druga zmiana i w końcu nieprzejezdne drogi w okolicy Stargardu spowodowały późny debiut w 2024 roku na rowerze chodź tak na prawdę żałowałem dzisiejszej rundki bo tylko wyjechałem z miasta to prawie wszystkie drogi były zalane wodą z topniejącego śniegu a kolejny tydzień też bez roweru bo na dwunasta do pracy a ciuchy i rower po rundce w kiepskim stanie.Nie zmarzłem ale jadąc bez błotników gdy się rozebrałem do majtki były z tyłu mokre a kurtka cała w błocie.Wyruszyłem bo przez okno widziałem że ulice są spoko ale okazało się że tylko do Kluczewa gdzie odbiłem na Skalin przez Golczewo.
DDR-ka wzdłuż Bridgestone
DDR-ka wzdłuż Bridgestone © strus
Kieruję się przez Wierzchląd i Kunowo do DDR-ki w Zieleniewie gdzie zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie morsy przygotowywały się do kąpieli a ja wracam na ścieżkę w Morzyczynie i jadę do Motańca przez Kobylankę .Odcinek DDR-ki z Kobylanki do Motańca zalany wodą w 80%.
Rozgrzewka morsów w Morzyczynie
Rozgrzewka morsów w Morzyczynie © strus
Przejeżdżam nad S10 i zaczyna się najbardziej zaśnieżony odcinek drogi do stacji PKP w Reptowie gdzie jadę przez Kałgę i Niedźwiedź a następnie wracam przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby wrócić do Stargardu przez Lipnik.Dodam jeszcze że na rundce cztery razy popadał sobie deszcz i raz na kodzie prawie leżałem a za Cisewem pierwsze oznaki wiosny szybciej niż w 2023 roku w tym miejscu.
Wiosna nadchodzi w Cisewie
Wiosna nadchodzi w Cisewie © strus

Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Późny początek sezonu 2024☁️4x?