• Kalorie 1907kcal

Słoneczna niedziela☀️

Niedziela, 28 stycznia 2024 · dodano: 28.01.2024 | Komentarze 3

Od wczoraj piękna pogoda w regionie i od razu zaliczając rundkę mijałem wielu bikerów którzy wracali do Stargardu a ja dopiero w południe wyjechałem na trasę zaliczaną po pracy czyli zaczynam od Kluczewa do Golczewa gdzie kieruję się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa aby wjechać na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie było bardzo dużo spacerujących osób ale morsów tylko siedmiu.
Dziś tylko siedmiu morsów w Morzyczynie
Dziś tylko siedmiu morsów w Morzyczynie © strus
Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i jadę nią do Motańca przez Kobylankę a następnie kieruje się do Niedźwiedzia i zaczynam drogę powrotną wydłuż drogą przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i gdy dojechałem do Lipnika odbiłem jeszcze na Grzędzice aby wstąpić na chwilę na cmentarz wiejski a na koniec wracam do Stargardu przez Żarowo.
Zaczął się remont drogi w Cisewie
Zaczął się remont drogi w Cisewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.