Niedźwiedź przez Kluczewo ☀️

Wtorek, 30 stycznia 2024 · dodano: 30.01.2024 | Komentarze 3

Dziś wybierałem się jak sójka za morze miało być o jedenastej a wyruszyłem po trzynastej jak małżonka zaczęła się szykować do pracy wiec pozostało zaliczyć pięćdziesiątkę z plusem po trasach gminy Stargard i Kobylanka.tym razem do Golczewa pojechałem przez Giżynek a tam po zaliczeniu "szuflady" do strefy przemysłowej udałem się na promenadę nad jezioro Miedwie w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus
Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i robię takie samo kółeczko do Lipnika jak wczoraj a dalej już prosto do domu.

Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Gizynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Niedźwiedź przez Kluczewo ☀️

| 17:44 wtorek, 30 stycznia 2024 | linkuj Skoro moi poprzednicy tak chwalą wybrane zdjęcia, to ja wybieram pierwsze pełne turystycznego uroku.
| 17:34 wtorek, 30 stycznia 2024 | linkuj Kubie się nie dziwię, mi podoba się za to pierwsze, bo po tym pomostach miałem przyjemność spacerować.
| 17:28 wtorek, 30 stycznia 2024 | linkuj Bardzo podoba mi się trzecie zdjęcie :-)