Niedzielna runda ☁️

Niedziela, 4 lutego 2024 · dodano: 04.02.2024 | Komentarze 3

Jak miałem drugą zmianę przez ostatnie cztery dni warunki do jazdy były jak zaczynam pierwszą zmianę to na cały tydzień zapowiadają całodzienne opady deszczu i jak tu pojeździć bo w deszczu nie lubię,coraz częściej myślę o trenażerze ale wolę na zewnątrz póki zdrowie na to pozwala.Dziś przez Giżynek dotarłem do Golczewa i skierowałem się do Zieleniewa gdzie zajechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie ale chyba bardzo zimny mocny wiatr wystraszył spacerowiczów bo było ich bardzo mało w stosunku do poprzednich niedziel.Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i mijam ze dwudziestu bikerów z STC w Kobylance wracających ze swoje rundki do Stargardu i musiałem się zatrzymać bo telefon nie milkł.
Pauza na telefon w Kobylance
Pauza na telefon w Kobylance © strus
Niemilczący telefon okazał się wiadomością od żonki która poinformowała mnie że wybiera się do Żarowa i z powrotem na kije a ja jadę do Niedźwiedzia przez Motaniec i gdy zawracam w kierunku Stargardu spoglądam na licznik i okazuje się  że nie mogę już wracać do Stargardu nawet wydłużoną drogą przez Cisewo bo trochę do 50-tki zabraknie więc w Cisewie zaliczam "szufladę" do Wielichówka a chwilę wcześniej robię fotki pierwszych przebiśniegów w Cisewie które pojawiły się tydzień później niż w 2023 roku.

"Leśne" owce za Reptowem © strus
Pierwsze przebiśniegi w 2024 roku
Pierwsze przebiśniegi w 2024 roku © strus

Remont w Cisewie
Remont w Cisewie © strus
Po "szufladzie" kieruję się przez Miedwiecką do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby przez Lipnik zameldować się w Stargardzie.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard