Maj, 2018

ETAP II : Bonus z Iwonką

Niedziela, 27 maja 2018 · dodano: 27.05.2018 | Komentarze 3

Po pierwszym etapie byłem zmuszony się przebrać a następnie przygotować rowery do jazdy i wyruszyliśmy na cmentarz do Grzędzic przez Żarowo.Po porządkach wyruszyliśmy nad J.Miedwie zaczynając od dojazdu do DDR-ki w Lipniku a nią nad jezioro.
DDR-ka w okolicy Zieleniewa
DDR-ka w okolicy Zieleniewa © strus
Pokręciliśmy się w okolicy jeziora nad którym bardzo dużo ludzi jak w pełni sezonu również opalających się oraz wszędzie dym grilowy,dojechaliśmy do końca promenady chodź DDR-ką bo luźniej i po chwili wypoczynku dla nadgarstek małżonki ruszyliśmy w drogę powrotną.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : ETAP II : Bonus z Iwonką
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

ETAP I - Bukowa Spedeer

Niedziela, 27 maja 2018 · dodano: 27.05.2018 | Komentarze 7

Słoneczna niedziela chodź prognozy pogody zapowiadały możliwość opadów deszczu wraz z burzami w co mi się nie chciało wierzyć bo tak miało być wczoraj.Przy śniadaniu z małżonką umówiłem się na drugi etap na godzinę trzynastą a na pierwszy wyruszyłem chwilę po dziesiątej zaczynając od wydłużonego dojazdu do DDR-ki na Kobylankę przez Giżynek na na ścieżce w Lipniku urudnienia dla rowerzystów i pieszych,trochę za wąski pas jak dla rowerów w dwóch kierunkach.
Utrudnienia w Lipniku
Utrudnienia w Lipniku © strus
DDR-ką jadę do Kobylanki a tam obieram kierunek na Puszczę Bukową jadąc przez Kołbacz I Stare Czarnowo.Ruch bardzo duży do Bielkowa wszędzie masa bikerów ,za Starym Czarnowem zjeżdżam z DW 120 w kierunku puszczy i od razu inny świat.
Wjazd do Puszczy Bukowej
Wjazd do Puszczy Bukowej © strus
Miałem czas do trzynastej postanowiłem podzielić czas na dwie części i nastawić licznik na zegar i obserwować godzinę aby około 11.30 zawrócić do domu.W puszczy też tłok a ja przez Dobropole Gryfińskie ,drogą kołowska dotarłem ledwie do kamyczka i musiałem zawracać.
Głaz Lewandowskiego
Głaz Lewandowskiego © strus
Dobropole Gryfińskie – (1945 niem. Dobberphul)Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r. © strus
Gdy byłem ponownie w Dobropolu w oddali niebo było bardzo ciemne a gdy skręcałem w Starym Czarnowie w lewo w okolicach Dębiny chyba już padało a gdy usłyszałem grzmot to rozmyślałem gdzie mi się uda skryć przed burzą i jak daleko dojadę.Pierwsze krople dopadły mnie w Bielkowie a kolejne w Lipniku ale to był bardzo delikatny deszcz a w Stargardzie jadąc Ceglaną było delikatnie mokro za to w okolicach byłego ZNTK woda lała się całą szerokością jezdni jakby przed chwilą przestało padać i niestety jadąc bez błotników po szyję się zmoczyłem.
Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,
Głaz Lewandowskiego,Dobropole Gryfińskie,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :ETAP I - Bukowa Spedeer

Jagów (niem.Jagow)

Sobota, 26 maja 2018 · dodano: 26.05.2018 | Komentarze 3

Chciałem zdążyć przed zapowiadaną burzą więc zmobilizowałem się i dość wcześnie jak na mnie ruszyłem na początku przez Oś.Pyrzyckie do DDR-ki w Witkowie Drugim a następnie obrałem kierunek Dolice.Po 24 km dotarłem do DW 122 którą tym razem pominąłem przejeżdżając na drugą stronę i ruszyłem do Pełczyc.Po drodze nie zatrzymywałem się na zdjęcia bo chciałem zaoszczędzić na czasie a już tą drogę pokonywałem kilka krotnie.Po 42 kilometrach w Pełczycach odbijam w prawo i od razu zmienia się jakość dróg.
Droga na Jagów
Droga na Jagów © strus
Docieram do pierwszej zaplanowanej miejscowości w której nigdy nie byłem jeszcze ,wjazd po gruzie i na początku wsi stary bardzo dom a następnie jadę w okolice kościoła i pałacu.Przez gryzące owady i chaszcze w okolicy pałacu nie udało mi się przedostać do wieży
Stary dom
Stary dom © strus
Jagów (niem.Jagow) Ruiny pałacu z pocz. XIX w
Jagów (niem.Jagow) Ruiny pałacu z pocz. XIX w © strus
Jagów (niem.Jagow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Jagów (niem.Jagow) Kościół filialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z 1856 r.
Jagów (niem.Jagow) Kościół filialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z 1856 r. © strus
Wyjeżdżam z wioski i kieruję się według planu na Niepłocko przez Chrapowo.Pierwsze prawie dwa kilometry to masakra ala KUNOWO, dojeżdżam do Chrapowa robię zakupy i jazda dalej.... niestety nie dojechałem przez drogę bo się asfalt skończył a po 300 metrach jazdy po bruku w lokalu o nazwie Siedlisko Orlik dowiedziałem się że dalej będzie jeszcze gorzej.Po oględzinach mapy postanowiłem wrócić aż do Jagów.
Chrapowo (niem.Hohengrape) Kościół filialny p.w. Świętej Rodziny z k. XIII w.
Chrapowo (niem.Hohengrape) Kościół filialny p.w. Świętej Rodziny z k. XIII w. © strus
Koniec drogi i nagle bruk
Koniec drogi i nagle bruk © strus
Ponownie Jagów
Ponownie Jagów © strus
Całe to zamieszanie przez wujka GOOGLE bo mi wskazał taką drogę a ja nie pomyślałem żeby lepiej zasiąść na Viper-ze i problemu by nie było a tak nadłożyłem drogi tylko nie lubię jechać tą samą.Następna niespodzianka to gdy wjechałem do wioski o nazwie Równo i zobaczyłem dwie drogi z bruku......... i myślałem że znowu będę zawracał ,zatrzymałem żeby spojrzeć na mapkę i okazało się że to tylko metry mnie dzielą do asfaltu chodź złej jakości ,dopiero za Laskowem to po 28 km męczarni wjechałem na dość dobrą drogę.
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Pałac z XVIII-XIX w
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Pałac z XVIII-XIX w © strus
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Straciłem dużo czasu więc od Laskowa do samego domu już nie robiłem zdjęć żeby zaoszczędzić czasu,jedynie zrobiłem postój w Zaborsku na zakupy bo od Przelewic nie udało mi się.Na DW 106 zawitałem dopiero w Warnicy po wydłużonym odcinku przez Reńsko i nią wróciłem do Stargardu chodź bardzo nie lubię właśnie tego odcinka.
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Dobropole Pyrzyckie,Brzezina,Sułkowo,Pełczyce,Jagów,Chrapowo,
Chrapowo Wybudowanie,Siedlisko Orlik ,Chrapowo Wybudowanie,Chrapowo,Jagów,Laskówko,Spalonka,Równo,Laskowo,Radlewo,
Płońsko,Rosiny,Kłodzino,Przelewice,Kosin,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Obryta,Reńsko,Warnice,Kluczewo,Stargard.
M A P K A : Jagów (niem.Jagow)

Piątek, 25 maja 2018 · dodano: 25.05.2018 | Komentarze 2

Wczorajsza wizyta u okulisty zakończyła się sukcesem w końcu ciśnienie śródgałkowe wyniosło 13 mmHg czyli jest SUPER ale na kroplach zostaje i dziś po raz trzeci w tym tygodniu wyruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy.Jadąc w stronę DDR-ki na Żarowo w ostatniej chwili zmieniłem trasę ,tym razem ruszyłem do DW 142 przez Klępino i Małkocin. Po 12 km kiepskich dróg jak dla Speeder-a zameldowałem się na "Chociwelce" a  nagrodą był jazda kolejne 18 km po super nawierzchni.Dojechałem do Drogowego Odcinka Lotniskowego Kliniska gdzie zawróciłem i nadal po "Chociwelce" jadę do wiaduktu przy Strumianach.

Przed wiaduktem odbijam na Sowno a następnie jadę do DDR-ki w Żarowie przez Poczernin i Lubowo a nią już do domu.Pogoda nadal sprzyjająca chodź wyjeżdżając po pracy czyli chwile po trzynastej słońce mocno grzeje i szybko butelka 0,55 l robi się pusta.
Sowno
Sowno © strus

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,DW 142,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

Środa, 23 maja 2018 · dodano: 23.05.2018 | Komentarze 3

Wczoraj nie byłem wstanie zaliczyć pięćdziesiątki po pracy ponieważ  byłem bardzo zmęczony i sobie odpuściłem a dziś piękna słoneczna pogoda i od razu wyruszyłem po przebraniu się, standardowo  rozpocząłem jazdę od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice docieram do kolejnej DDR-ki którą jadę do gminy Kobylanka i tam zaliczam kolejne kilometry chodź nie udało mi się przedostać w kierunku Cisewa ponieważ szlaban był długo zamknięty a po obu stronach było widać z daleka nadjeżdżające pociągi a ja dziś wyjątkowo się spieszyłem na imieninowy obiad z okazji święta Iwonki.Wracając na starej dziesiątce od wiaduktu do samego Stargardu był duży korek przez budowę ronda w Lipniku i nową organizację jazdy od dzisiejszego dnia.Korek co prawda nie był taki co wczoraj na A2 w okolicy Marka  [Rzepin] a mocno dał się we znaki.Jutro przymusowa przerwa bo ma wizytę u okulisty i mam nadzieję że z ciśnieniem w oku będzie OK.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,

Poniedziałek, 21 maja 2018 · dodano: 21.05.2018 | Komentarze 2

Szybko po pracy do domu i od razu na rower na pięćdziesiątkę. Można powiedzieć że jadę do końca szosy w Niedźwiedziu przez Żarowo,Grzędzice i prawie taką samą drogą powrót.Nic specjalnego się na drodze nie działo ,pogoda dopisuje obu tak dalej.
Koniec szosy w Niedźwiedziu
Koniec szosy w Niedźwiedziu © strus
DDR-ka Kobylanka - Morzyczyn
DDR-ka Kobylanka - Morzyczyn © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

Blisko domu

Niedziela, 20 maja 2018 · dodano: 20.05.2018 | Komentarze 4

Po wczorajszym pożegnaniu koleżanki która odeszła na emeryturę dziś musiałem odparować że wyruszyć a że nie chciało mi się myśleć o jakiejś trasie postanowiłem przemieszczać się po bliskich okolicach Stargardu a czas miałem do 14.30.Do Kluczewa pojechałem przez Witkowo Drugie a następnie na poradzieckie lotnisko gdzie spotkałem bikerów penetrujących ścieżki na terenie lotniska i trochę im podpowiedziałem bo nie byli z bliskich okolic.
Dawna lokomotywa Cukrowni Kluczewo - OP4DE0
Dawna lokomotywa Cukrowni Kluczewo - OP4DE0 © strus
Bunkier na poradzieckim lotnisku
Bunkier na poradzieckim lotnisku © strus
Zanim wróciłem do Stargardu udałem się do Wierzchlądu a dalej do Golczewa przez Kunowo i Skalin żeby zawitać na DDR-ce na której spory ruch ale to nic co spotkało mnie na kolejnej ścieżce rowerowej do Motańca.Pierwsze kilometry spokojnie jak na słoneczną niedzielę dopiero za zjazdem na Jęczydół w Morzyczynie z naprzeciwka dziesiątki rowerzystów którzy z bikerami "Stargard na rowery" wracali po wyprawie z imprezy "IV Rowerowy Rajd Kwitnącego Rzepaku" ,DDR -ką jadę do Motańca a następnie do Reptowa przez Niedźwiedź.

Pozostała trasa powrotna do domu ,więc udaje się do DDR-ki w Kobylance którą jadę do Lipnika a po drodze spotykam Wojtka [Trendix] który brał udział w IV Rowerowym Rajdzie Kwitnącego Rzepaku. Chwilę porozmawialiśmy bo mnie gonił czas a chciałem jeszcze w Lipniku odbić na Żarowo przez Grzędzice i szkoda że nie zrobiliśmy sobie fotki.
Budowa ronda w Lipniku
Budowa ronda w Lipniku © strus

W Żarowie zawitałem na ścieżce rowerowej którą wracam do domu z wykorzystanym czasem na maksa bo wróciłem dokładnie o tej co miałem i muszę dodać że moja Merida dostała nowy licznik Sigma BC 16.16. i zapowiadają słoneczną pogodę na cały kolejny tydzień więc będzie trzeba zaliczyć kilka pięćdziesiątek po pracy.
DDR-ka Żarowo -Stargard
DDR-ka Żarowo -Stargard © strus
Nowy licznik dla Meridy
Nowy licznik dla Meridy © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,
Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard,
M A P K A : Blisko domu

Ińsko (niem.Nörenberg)

Piątek, 18 maja 2018 · dodano: 18.05.2018 | Komentarze 6

Przez drugie zmiany byłem zmuszony do postu od roweru ale wiedziałem że dziś mniej niż sto nie wchodziło w rachubę tym bardziej że moja małżonka dziś miała drugą zmianę więc potowarzyszyłem je do jedenastej i zacząłem się szykować do drogi .Moim głównym celem było znaleźć w leśnych zaroślach w Kamiennym Moście dwóch pomników poświęcone mieszkańcom wsi oraz okolic poległych w I wojnie światowej ale zanim mam dotarłem załatwiłem sprawy w mieście i skierowałem się do remontowanej "Chociwelki" w okolicach Storkówka jadąc do niej chyba pierwszy raz Speeder-em pokonując kilometrowy odcinek drogi z płyt do Klępina i raczej ostatni.

Zanim ruszyłem po gładziutkim asfalcie musiałem przenieś rower przez usypane przeszkody a w Załęczu odbijam na niedawno odwiedzony przez mnie Tolcz żeby skierować się w kierunku na Kanie czyli cała trasa do Chociwla północnym drogami od DW 142. Ale zanim dotarłem do Kani zaliczyłem po drodze Białuń,Chlebówko w którym pominąłem jeden stary głaz bo nie wiedziałem o jego istnieniu jeszcze i Chlebowo gdzie znajduje się pomnik z herbem von Enkevort ale dwie spotkane osoby w wiosce ne wiedziały gdzie się on znajduje ale za to będzie powód żeby tam znowu pojechać.
Tolcz (niem.Tolz) Dwór z 1835 r.
Tolcz (niem.Tolz) Dwór z 1835 r. © strus
Chlebówko (niem.Sassenhagen) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Kania (niem.Dannenberg)Kościół parafialny p.w. św. Stanisława Kostki z XV w.
Kania (niem.Dannenberg)Kościół parafialny p.w. św. Stanisława Kostki z XV w. © strus
Zanim dotarłem do DK 20 w Chociwlu pozostała mi jeszcze jedna wioska zwana Karkowo a później odbijam na Ińsko i w końcu docieram do zaplanowanych leśnych poszukiwań w Kamiennym Moście.
Karkowo (niem.Karkow) lapidarium
Karkowo (niem.Karkow) lapidarium © strus
Karkowo (niem.Karkow)Ruiny pałacu  z XVIII w.
Karkowo (niem.Karkow)Ruiny pałacu z XVIII w. © strus
Zanim rozpocząłem poszukiwania pomników zajechałem pod pałac zbudowany w 1 poł. XVIII w. przez rodzinę von Wedel ,na początku zajechałem za daleko więc się wróciłem i z telefonem w dłoni ruszyłem w las i z rowerem na barku.Od razu zostałem zaatakowany przez krwiożerce komarzyce ,nie mogłem się od nich odgonić,trafiły mnie wielokrotnie a gdy znalazłem dwa pomniki jeden bardzo mnie urzekł przede wszystkim wielkością dlatego pod nim postawiłem Speeder-a dla porównania.Zdjęcia nie udane ale przez te owady nie mogłem się skupić na telefonie chciałem szybko uwiecznić i uciec stamtąd ale jesienią tam wrócę .
Kamienny Most (niem.Steinhöfel) Pałac zbudowany w 1 poł. XVIII w. przez rodzinę von Wedel. © strus
Kamienny Most (niem.Steinhöfel)Pomniki poświęcone mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus

Ostrożnie wyłoniłem się z lasu na szosę i ruszyłem na ostatnie kilometry do Ińska ,zanim zajechałem na Promenadę Jerzego Hoffmana zrobiłem zakupy na dalszą drogę żeby nie zostać z niczym i szukać ratunku po małych wiejskich sklepikach.Zakupy udane pora je skonsumować na promenadzie.
Ińsko (niem.Nörenberg) Symbol miasteczka ,rak.
Ińsko (niem.Nörenberg) Symbol miasteczka ,rak. © strus
Ińsko (niem.Nörenberg)  Promenada Jerzego Hoffmana
Ińsko (niem.Nörenberg) Promenada Jerzego Hoffmana © strus
Po posiłku na zegarze było już po piętnastej pora wracać ,wracam jak ostatnimi razami to bywało zaczynając od Linówka tam droga jeszcze OK jak na wąskie oponki i w miarę do kolejnej miejscowości o nazwie Długie.
Linówko (niem.Klein Lienichen) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej pochodził z XVII-XVIII w. © strus
Długie (niem.Langenhagen) Neoklasycystyczny, parterowy dwór z lat 70. XIX wieku
Długie (niem.Langenhagen) Neoklasycystyczny, parterowy dwór z lat 70. XIX wieku © strus
Długie (niem.Langenhagen)  Kościół parafialny p,w. św. Anny z XIV w.
Długie (niem.Langenhagen) Kościół parafialny p,w. św. Anny z XIV w. © strus
Gdy odbijam w prawo zaczyna się najgorszy odcinek drogi ze względu na nawierzchnie a raczej jej chwilami brak,masa dziur i wyrw a kiedyś tak tu nie było i trzeba było się męczyć dopóki się nie dojechało do Kępna przez Lutkowo i poczuło pod kołami lepszy asfalt.
Lutkowo (niem.Rehwinkel) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Kępno (niem.Kempendorf) Kościół  filialny p.w. św. Józefa z 1 poł. XIX w
Kępno (niem.Kempendorf) Kościół filialny p.w. św. Józefa z 1 poł. XIX w © strus
Kolejny odcinek drogi nieco lżejszy ale szajs droga jeszcze będzie ale dopiero gdy zaliczę Wiechowo i Marianowo gdzie bardzo szybko przyjeżdżam.Mimo że dziś piątek jakoś trafiał mi się mały ruch na drodze poza jazdą po DK 20 co mnie bardzo cieszy bo łatwiej manewrować rowerem na wąskich oponach po droga z dużą ilością dziur tylko ciekawe kiedy doczekamy się czasów że one znikną z naszych szos?
Wiechowo (niem.Büche) Kościół i pomnik
Wiechowo (niem.Büche) Kościół i pomnik © strus
Marianowo (niem.Marienfliess) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Marianowo (niem.Marienfliess) Kościół parafialny p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP z 1 poł. XV w. © strus
Od Czarnkowa kolejny odcinek z dużymi nierównościami ale już blisko domu ,wybieram dojazd do Stargardu przez Ulikowo Kolonie żeby uniknąć jazdy po DK 20.
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Storkówko,Załęcze,Łęczyca,Tolcz,Białuń,Chlebówko,Chlebowo,Kania,Karkowo,Chociwel,Kamienny
Most,Ińsko,Linówko,Długie,Lutkowo,Kępno,Wiechowo,Marianowo,Czarnkowo,Pęzino,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard.
MAPKA I ZDJĘCIA :Ińsko (niem.Nörenberg)

Bonus z Iwonką

Niedziela, 13 maja 2018 · dodano: 13.05.2018 | Komentarze 4

Nie minął kwadrans a ja po zmianie roweru jestem znowu na szlaku ale teraz towarzyszy mi małżonka i gdy ledwo wjechaliśmy na DDR-kę od razu oznajmiła że ona jedzie tylko maksymalnie 30 km.W Lipniku odbijam na Grzędzice żeby zrobić małe porządki na wiejskim cmentarzu a wcześnie zatrzymaliśmy się przy alpakach.
Alpaki przed Grzędzicami i nie tylko
Alpaki przed Grzędzicami i nie tylko © strus

Po porządkach kierujemy się leśnymi ścieżkami żeby na szosę wjechać przed Smogolicami.Z głównej drogi odbijamy na Poczernin a następnie kierujemy się do DDR-ki w Żarowie.
Gruntowa droga w okolicy DP 31
Gruntowa droga w okolicy DP 31 © strus

Jazda pod czołowy wiatr z Poczernina do Lubowa zmęczyła małżonkę i znowu się nasłuchałem na temat wiatru który jej szkodzi i że chce już wracać do domu.Lżej było do Żarowa i troszkę na ścieżce do Stargardu a w domu jeszcze się na słuchałem jak zobaczyła na sports-tracker że  zrobiłem wcześniejszą rundkę szybciej niż 25km/h bo tak miałem już nie jeździć :(
Stargard,Lipnik,Grzędzice,Smogolice,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Bonus z Iwonką
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

Tour de Miedwie.

Niedziela, 13 maja 2018 · dodano: 13.05.2018 | Komentarze 4

Zainspirowany wczorajszym Maratonem Szosowym dookoła J.Miedwie którego uczestników podziwiałem za okna auta gdy jechałem do
Szczecina z małżonką na bardzo długi spacer bo w Stargardzie nie ma gdzie chodzić. Dziś ruszyłem na początku do Kluczewa gdzie wjechałem na szlak wczorajszego MS na drogę której nie lubię a mianowicie DW 106 którą jechałem na początku do Obryty żeby zjechać z niej bo bardzo mocno wiało z boku i gdy przejeżdżały ciężarówki nosiło mnie po szosie i czułem się niepewnie i zjechałem w kierunku Wierzbna a wcześniej fotka kościoła z nowym zegarem.
Warnice (niem.Warnitz) Kościół parafialny p.w. NMP Matki Kościoła z XV/XVI w.
Warnice (niem.Warnitz) Kościół parafialny p.w. NMP Matki Kościoła z XV/XVI w. © strus
Obryta - Stacja PKP
Obryta - Stacja PKP © strus
Welkome to Wierzbno
Welkome to Wierzbno © strus
Przez ten zjazd do Wierzbna zawitałem tym razem na trasie maratonu MTB dookoła J.Miedwie i śmigałem po niej do Ryszewa przez Okunice żeby następnie wrócić na 106-tkę i wjechać nią do Pyrzyc.Dalszy etap to dojazd tym razem do DW 119 i kręcenie nią do Starego Czarnowo z próbą uzupełnienia Isotoników.Po drodze w końcu zatrzymałem się chyba przy kamieniu milowym chodź żadnych napisów już nie widać.
Kamień milowy przy DW 119
Kamień milowy przy DW 119 © strus
Dzisiejszego  dnia bardzo dobrze mi się jechało bo chyba wszystkie dziury na szlaku MS były oznaczone i nie było przykrych niespodzianek po za tym że niedziela nie handlowa i ciężko zrobić dodatkowe zakupy.W Żabowie kupiłem ostatni mi pasujący isotonik
i o 1,5 l musiałem zrobić całą rundę.Próbowałem jeszcze w Starym Czarnowie i Kołbaczu a później już sobie odpuściłem i zadzwoniłem do Iwonki że ma się szykować na rundkę i zabrać dla mnie dużo zimnego i mokrego.
Podjazd za Kołbaczem
Podjazd za Kołbaczem © strus
Z Kołbacza jadę do DDR-ki w Kobylance a nią do Stargardu i jak to zawsze bywa w słoneczną niedzielę spory ruch niedzielnych rowerzystów na których trzeba bardzo uważać.Gdy docieram do Lipnika jeszcze jeden telefon żeby małżonka się przebierała i schodziła.
Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Wierzbno,Grędziec,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,