Tour de Miedwie.

Niedziela, 13 maja 2018 · dodano: 13.05.2018 | Komentarze 4

Zainspirowany wczorajszym Maratonem Szosowym dookoła J.Miedwie którego uczestników podziwiałem za okna auta gdy jechałem do
Szczecina z małżonką na bardzo długi spacer bo w Stargardzie nie ma gdzie chodzić. Dziś ruszyłem na początku do Kluczewa gdzie wjechałem na szlak wczorajszego MS na drogę której nie lubię a mianowicie DW 106 którą jechałem na początku do Obryty żeby zjechać z niej bo bardzo mocno wiało z boku i gdy przejeżdżały ciężarówki nosiło mnie po szosie i czułem się niepewnie i zjechałem w kierunku Wierzbna a wcześniej fotka kościoła z nowym zegarem.
Warnice (niem.Warnitz) Kościół parafialny p.w. NMP Matki Kościoła z XV/XVI w.
Warnice (niem.Warnitz) Kościół parafialny p.w. NMP Matki Kościoła z XV/XVI w. © strus
Obryta - Stacja PKP
Obryta - Stacja PKP © strus
Welkome to Wierzbno
Welkome to Wierzbno © strus
Przez ten zjazd do Wierzbna zawitałem tym razem na trasie maratonu MTB dookoła J.Miedwie i śmigałem po niej do Ryszewa przez Okunice żeby następnie wrócić na 106-tkę i wjechać nią do Pyrzyc.Dalszy etap to dojazd tym razem do DW 119 i kręcenie nią do Starego Czarnowo z próbą uzupełnienia Isotoników.Po drodze w końcu zatrzymałem się chyba przy kamieniu milowym chodź żadnych napisów już nie widać.
Kamień milowy przy DW 119
Kamień milowy przy DW 119 © strus
Dzisiejszego  dnia bardzo dobrze mi się jechało bo chyba wszystkie dziury na szlaku MS były oznaczone i nie było przykrych niespodzianek po za tym że niedziela nie handlowa i ciężko zrobić dodatkowe zakupy.W Żabowie kupiłem ostatni mi pasujący isotonik
i o 1,5 l musiałem zrobić całą rundę.Próbowałem jeszcze w Starym Czarnowie i Kołbaczu a później już sobie odpuściłem i zadzwoniłem do Iwonki że ma się szykować na rundkę i zabrać dla mnie dużo zimnego i mokrego.
Podjazd za Kołbaczem
Podjazd za Kołbaczem © strus
Z Kołbacza jadę do DDR-ki w Kobylance a nią do Stargardu i jak to zawsze bywa w słoneczną niedzielę spory ruch niedzielnych rowerzystów na których trzeba bardzo uważać.Gdy docieram do Lipnika jeszcze jeden telefon żeby małżonka się przebierała i schodziła.
Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Wierzbno,Grędziec,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,