Luty, 2016

Dobropole Pyrzyce.

Poniedziałek, 29 lutego 2016 · dodano: 29.02.2016 | Komentarze 4

Dzisiejszego dnia postanowiłem zawitać do Dobropola tym razem Pyrzyckiego tylko dlatego że w necie zobaczyłem fotki istniejących starych nagrobków które przeoczyłem gdy byłem tam w kwietniu 2014.Po drodze zawitałem jeszcze na cmentarz w Dolicach gdzie w maju 2015  uroczyście odsłonięto lapidarium.
Lapidarium w Dolicach
Lapidarium w Dolicach © strus
Dolice -  stela poświęcona dwóm mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej
Dolice - stela poświęcona dwóm mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus

Nagrobki rodziny  Rechholtz
Nagrobki rodziny Rechholtz © strus

Z Dobropola Pyrzyckiego kieruje się w kierunku głównej drogi czyli DW 122 szlakiem którym jechałem dziś po raz pierwszy ,ledwo gdy pomyślałem że mogłem wybrać się Meridą a tu nagle z asfaltu robi się droga z płyt i jestem w osadzie gdzie są dwa stare budynki gospodarcze a kawałek dalej dwa małe domy czyli jestem w Boguszycach (niem. Burghagen).
Boguszyce (niem. Burghagen) – stare budynki gospodarcze
Boguszyce (niem. Burghagen) – stare budynki gospodarcze © strus

Po jednym kilometrze jazdy po płytach pora przyszła na bruk i to dość kiepskim który prowadzi mnie do kolejnej wioski w której wcześniej nie byłem tz .Pomietów (Pumptow)
Pomietów -  Ruina kościoła z XVI w
Pomietów - Ruina kościoła z XVI w © strus
Pomietów - kamienny obelisk w formie łacińskiego krzyża
Pomietów - kamienny obelisk w formie łacińskiego krzyża © strus
Dotarłem do głównej drogi która docieram do Lubiatowa i kieruje się przez Czernice do Wierzbna to to był wielki błąd dzisiejszego dnia.
Lubiatowo - Gołębnik z 1902 r
Lubiatowo - Gołębnik z 1902 r © strus
Droga z Wierzbna do Dębicy moja ulubiona żużlówka dziś to jazda po czarnej mazi oklejającej cały rower i ciuchy i tak męczyłem się 5 km i na dodatek pod wiatr jedynym plusem to kilka stad zwierzyny płowej biegającej po polach.Wracam przez poradzieckie lotnisko na którym już  jest bardzo mało obiektów murowanych.
Ostatnie obiekty przy pasie dojazdowym na lotnisku w Kluczewie
Ostatnie obiekty przy pasie dojazdowym na lotnisku w Kluczewie © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Dobropole Pyrzyckie,Boguszyce,Pomietów,Ukiernica,Lubiatowo,
Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,Dębica,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.

Dobropole Gryfińskie.

Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 8

Obawiałem się dzisiejszej jazdy po tym jak podczas ostatniej jazdy w niedzielę przy plus ośmiu stopniach po  prostu przewiało mnie że w środę i czwartek ledwo chodziłem a dziś ubrałem się że na lędźwiach miałem sześć warstw [gatki,kalesony,dwie koszulki,spodnie,kurtka] Wyjechałem bez żadnego planu dopiero jadąc DDR-ką w stronę Kobylanki pomyślałem żeby pojechać do puszczy  inną drogą jak zawsze.W okolicy Miedwie mijałem kilku bikerów co ostatnio było rzadkim widokiem ,z DDR-ki odbijam do Jęczydołu przez Oś.Zielone a następnie przez Bielkowo i Kołbacz śmigam do Starego Czarnowa.Po krótkim pobycie na DW 120 zanurzam się w puszczę i po jednym ciężkim podjeździe docieram do Dobropola Gryfińskiego.
Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r. - Dobropole Gryfińskie
Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża z 1863 r. - Dobropole Gryfińskie © strus
Po fotce przez przypadek zatrzymałem Sports Trackera dopiero gdy dojechałem do Drogi Bieszczadzkiej którą postanowiłem dziś po raz drugi w życiu zjechać na luzie i podziwiać okolice a nie jak zawsze wspinać się po niej. Zjeżdżając lepiej widać pod co się podjeżdża.
Droga Bieszczadzka w
Droga Bieszczadzka w "Bukowej" © strus
Po krótkim  zjeździe kieruje się do Jezierzyc a dalej do Motańca ale przez Rekowo tą sama drogą co jechałem w niedziele ale w przeciwnym kierunku.Do Rekowa już droga sucha bez żadnej wody ,odcinek 2,5 km nowej drogi też w dobrym stanie.Dzisiejszego dnia kilku kronie słyszałem odgłosy żurawi ale niestety ich nie widziałem a najgłośniej było w okolicy Rekowa.
Wjazd do Rekowa od strony Jezierzyc
Wjazd do Rekowa od strony Jezierzyc © strus
Pora wyjechać z leśnych ścieżek i wjechać na początek ścieżki rowerowej w Motańcu którą jadę prosto do Stargardu a w Morzycznie niespodzianka ,zbliżają się święta więc pora kupić choinkę.
Sprzedarz choinek w Morzyczynie
Sprzedaż choinek w Morzyczynie © strus
W Stargardzie zajeżdżam jeszcze na starówkę odebrać dysk przenośny i wracam do domu a po kąpieli zapobiegawczo smaruje mnie małżonka maścią rozgrzewającą.
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Sosnówko,Jezierzyce,Rekowo,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Zdunowo.

Niedziela, 21 lutego 2016 · dodano: 21.02.2016 | Komentarze 5

Wczoraj walczyłem z piachami i zimowymi warunkami a dziś pierwsze 23 kilometry do stacji paliw w Motańcu to walka z porywistym wiatrem z wyjątkiem odcinka z Wierzchlądu do Zieleniewa.Według  wetteronline.de w porywach wiało 55 km/h i bardzo dokuczało jadąc w odkrytym terenie aż lżej mi się zrobiło gdy wjechałem na dojazd pożarowy 48 w kierunku Jezierzyc i szybko zmieniłem drogę pożarową nr 50 która jest w remoncie od pewnego czasu ,na razie pokryta żółtym piachem i po którym łatwo dziś się nie jechało.
Dojazd pożarowy 50 do Rekowa
Dojazd pożarowy 50 do Rekowa © strus

W Rekowie odbijam na olejny dojazd pożarowy tym razem na numer 51 w kierunku Jezierzyc ,po czątkowo droga w dobrym staniue dopiero problemy z wodą w okolicy stawów.
Okolice stawów
Okolice stawów © strus
Gdy dotarłem do Jezierzyc tym razem wybrałem inna drogę do Płoni niż ostatnim razem czyli ulicą Buczynowa na której w kilku miejscach wysypano duże ilości kamieni które bardzo utrudniały jazdę , dwukrotnie mnie wraz z rowerem przestawiło po wjechaniu na kamyczek.
Buczynowa do Płoni
Buczynowa do Płoni © strus
Po krótkiej wizycie na DK 10 jadę  do Zdunowo a przed torami przypomina mi się co wczoraj było na głównej drodze do Sowna więc  jadę przy szpitalu do Niedźwiedzia w którym byłem ponad sto razy a dziś dopiero wypatrzyłem ruiny pomnika poświęconego mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Żeby wykręcić zaplanowany dystans czyli tyle co wczoraj muszę szukać kilometrów po drodze do domu więc z Reptowa udaję się przez Cisewo do Zieleniewa na DDR-kę.
Śnieżyczka przebiśnieg
Śnieżyczka przebiśnieg w Cisewie © strus

Pustą ścieżką rowerowa śmigam do Lipnika gdzie odbijam na Żarowo przez Grzędzice i na małą rundkę po mieście.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Rekowo,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

A w lesie zima.

Sobota, 20 lutego 2016 · dodano: 20.02.2016 | Komentarze 1

Po wymianie kilku części trzeba było rower wypróbować jak się sprawuje więc ruszam przez Poczernin w kierunku "Chociwelki" żeby zawitać na rowerostradzie i od razu zdziwienie bo przywitała mnie zimowa sceneria co mnie nieco zaskoczyło bo myślałem że śniegu już nie zobaczę.
Rowerostrada do Bącznika
Rowerostrada do Bącznika © strus
Po prawie siedmiu kilometrach wjeżdżam na chwilę na szosę i obserwuję znaki żeby wjechać na kolejny odcinek rowerostrady w kierunku Klinisk którą jeszcze nigdy nie jechałem i w końcu jest i oczywiście większości jechałem po mokrym śniegu ale na szczęście nie było pod nim pękającego lodu.
Rowerostrada do Klinisk
Rowerostrada do Klinisk © strus
Po drodze do szosy na Kliniska dostrzegam stary kamienny drogowskaz ale nie mogłem odczytać napisy niestety, pewnie dornfeld coś o nim wie.
Kamienny drogowskaz w okolicy Klinisk
Kamienny drogowskaz w okolicy Klinisk © strus
Teraz prawie wzdłuż S3 jadę w kierunku DW 142 i docieram do oznaczonej trzem strzałkami na drzewach krzyżówki ale ja widzę szeroką drogę na wprost i nią jadę  co później się okazało złym wyborem bo były coraz gorsze warunki jazdy.
Leśna krzyżówka
Leśna krzyżówka © strus
W końcu docieram do "Chociwelki" i jadę wzdłuż niej jakby poniemiecką DDR-ką która była niebezpieczna z dużą ilością niespodzianek.
Przejeżdżam na drugą stronę po sprawdzeniu mapy i dopiero zaczęła się walka z terenem ,jazda w kolejnie niekiedy około 30 cm głębokości.
Poniemiecka DDR-ka
Poniemiecka DDR-ka © strus
Droga do Wielgowa
Droga do Wielgowa © strus
Ciężko było ale jechać musiałem bo wyboru nie miałem była jedna alternatywa według mapy ale droga w takim samym stanie.Przed wjechaniem na główną drogę Sowno - Wielgowo obok drogi bardzo duża ilość wyrąbanego drzewa takiej układanki jeszcze nie widziałem.
Wycinka drzew
Wycinka drzew © strus
Dzisiejszego dnia również testowałem nowo zakupione ochraniacze na stopy Shimano S 3000 npu+ które według producenta  mają dobrze się sprawdzać w temperaturze do minus 15.
Nowe ochraniacze na stopy
Nowe ochraniacze na stopy © strus
Myślałem że to koniec ciężkiej trasy jak dotrę do głównej drogi na Wielgowo i się bardzo myliłem bo ledwie na nią wjechałem i prawie gleba na oblodzonym szutrze , i tak męczyłem się do momentu wjazdu na ulicę Wiślaną.Ciężko było również na drodze ze Zdunowa do Niedźwiedzia ,na początku woda i błotko później śnieg i lód. "Białe" okolice kończą się przed Motańcem w którym wjeżdżam na DDR-kę przy stacji paliw i jadę prosto do Stargardu i trochę po nim żeby zaliczyć 70 km. Podsumowując dzisiejszą jazdę jest jeszcze sporo szerokich dróg leśnych między Kliniskami - Strumianami - Wielgowem.
leśnych
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Bącznik,Łęsko,Pucko,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,

Serwisowo.

Środa, 17 lutego 2016 · dodano: 18.02.2016 | Komentarze 1

Z powodu braku odpowiednich narzędzi skorzystałem z pomocy kolegi z pracy żeby wymienić przerzutkę,korbę,suport.

Wieczorny atak śnieżny
Wieczorny atak śnieżny © strus

Wtorek, 16 lutego 2016 · dodano: 16.02.2016 | Komentarze 4

Dziś byłem umówiony z kolegą na wymianę napędu w Viperze ale jak wracałem z pracy w pięknym słońcu to szkoda mi się zrobiło stracić tak piękny słoneczny zimowy dzień  więc postanowiłem odwołać "remont" i zrobić rundkę.Do Dębicy pojechałem przez Giżynek a następnie przez poradzieckie lotnisko.W Dębicy żużlówka zachęcała do skorzystania z niej więc ruszyłem nią do Wierzbna nad Jezioro Miedwie.
Ulubiona żużlówka z Dębicy do Wierzbna
Ulubiona żużlówka z Dębicy do Wierzbna © strus
Jezioro Miedwie w Wierzbnie
Jezioro Miedwie w Wierzbnie © strus

Początkowo jadąc do Wierzbna miałem zamiar wracać przez Koszewo ale później pomyślałem że w tym roku już wielokrotnie jeździłem
przez Kunowo do Zieleniewa więc ruszyłem w przeciwna stronę do Starego Przylepu przez Czernice.Ledwie opuściłem Przylep zachciało mi się mocno pić a koszyk pusty bo butelka została na szafce ale na szczęście miałem parę groszy które wydałem w Wójcinie na Oshee Magnez.Przez wymuszona przerwę w kręceniu na zakupy po opróżnieniu puszki do Barnimia jechało mi się jakość ciężko,mięśnie zastygły i trzeba było trochę czasu żeby wróciły do formy przed przerwą.Do Stargardu wracam przez Kurcewo a następnie kolejną żużlówką do Witkowa Pierwszego.Droga z Witkowa Drugiego do kładki nad S 10 trzeba było pokonać slalomem bo na drodze stało wiele słupków na dużych dziurach w asfalcie.Dzisiejszy wypad to już chyba ostatni na starej korbie i przerzutce bo już mam dość jazdy tylko na dużym blacie.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Dębica,Wierzbno,Grędziec,Czernice,Stary Przylep,Nowy Przylep,Kłęby,Wójcin,Barnim,Kurcewo,
Witkowo Pierwsze ,Witkowo Drugie,Stargard.

Zdunowo

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 5

Temperatura wyższa niż wczoraj tylko bez słońca a na całej trasie mijałem tylko jednego bikera ,co to oznacza SŁOŃCE - od razu dużo rowerów na DDR-kach.Wróciłem do Vipera chodź napęd jest jeszcze nie wymieniony ale wszystkie części są już kupione i  czekają na wymianę dlatego że zapowiadane były przelotne opady deszczu więc chciałem jechać po drogach leśnych i tak na początku gdy jechałem do Giżynka pomyślałem że dziś niedziela to w końcu zaliczę odcinek drogi zabronionej dla cywilów czyli pojechałem przez poligon wojskowy do kładki nad S 10.
Droga na poligonie lepszej jakości
Droga na poligonie lepszej jakości © strus
Droga przez poligon to wielka pomyłka dzisiejszej wycieczki niby to trzy kilometry ale kilkakrotnie musiałem prowadzić rower bo nie było możliwości jazdy, jedynym plusem były blisko przebiegające sarny aż w strach było żeby nie zostać trafionym.
Koteczki
Koteczki © strus
W końcu na chwile na asfalcie czyli na kładce nad S 10 a dalej gruntami  i dziurami przez Kunowo  żeby dotrzeć do DDR-ki w Zieleniewie i nadal drogi puste .Po drodze leśnej do Jezierzyc mijam kilkunastu biegaczy i przed brukiem skręcam w prawo w kierunki drogi wzdłuż Płoni czyli dojazdu pożarowego numer 47 którym docieram do DK 10 w Płoni.
Rzeka Płonia w okolicy dojazdu pozarowego 47
Rzeka Płonia w okolicy dojazdu pożarowego 47 © strus
Dojazd pożarowy 47 i Viper
Dojazd pożarowy 47 i Viper © strus
Chwila na DK 10 i do Zdunowa jadę wydłużoną drogą przez Sławociesze żeby wjechać w las do Niedźwiedzia i  zaczynam jazdę pod wiatr chodź nie duży ale upierdliwy.W Reptowie zdecydowałem wydłużyć drogę do domu żeby zaliczyć 60 kilometrów i tak na początku jadę do Cisewa a dalej przez Miedwiecko do ścieżki rowerowej na której jestem do Lipnika a na kładce mijam jedynego dziś bikera.
W Lipniku odbijam na Grzędzice ale przed torami kieruję się do Stargardu przez Las Grzędzicki czyli ulicą Przemysłową.
Ul.Przemysłowa ,widok z lasu
Ul.Przemysłowa ,widok z lasu © strus
Zaliczam jeszcze małą rundkę po mieście i jestem na mecie i w domu niespodzianka gdy na sports trackerz chcę zapisać tytuł wycieczki zawiesza mi się telefon i nie ma mapki tylko dane.
Stargard,Giżynek,Stargard,poligon,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Stargard.

Tour de Miedwie .

Sobota, 13 lutego 2016 · dodano: 13.02.2016 | Komentarze 3

Po tygodniu pracy na popołudniowe zmiany w końcu dzień wolny chodź chłodny ale za to słoneczny. Ostatnim razem ze Speedera korzystałem trzy miesiące temu więc w tygodniu przed pracą przygotowałem sobie go do jazdy czyli wymieniłem siodełko  oraz założyłem nowe klocki hamulcowe wraz z linkami i pancerzem.Byłem ograniczony dziś czasowo prze to że Iwonka musiała iść do pracy więc obiad spadł na moje barki.Gdy ruszyłem dziwnie się czułem na wąskich kołach jakbym miał problemy z równowagą ale po kilku kilometrach minęło to.Jakość z przyzwyczajenia na rondzie przy Broniewskiego odbijam w kierunku Witkowa jak ostatnimi razami  ale tym razem przejeżdżam przez osiedle i wjeżdżam na nielubiany odcinek DDR-ki do Kluczewa z kostki brukowej.W Kluczewie wjeżdżam na DW 106 i kieruję się w słońcu do Pyrzyc.Ze słońca długo się nie cieszyłem ledwie do Okunicy a za nią bardzo gęsta mgła.
Mgły za Okunicą
Mgły za Okunicą © strus

Przez tą mgłę i dużą ilość aut na drodze postanawiam do Pyrzyc wydłużyć drogę przez Ryszewo i Brzeziny ale za to drogą na której mijałem tylko jedno auto i bez mgieł dopiero ponownie w mleku gdy wróciłem na sto szóstkę.W Ryszewie w okół kościoła posprzątane może szykuje się odbudowa?
Ryszewo - Ruina gotyckiego kościoła z XV w
Ryszewo - Ruina gotyckiego kościoła z XV w © strus
Ryszewo - stare nagrobki przy kościele
Ryszewo - stare nagrobki przy kościele © strus
Jadąc do Pyrzyc dziś mogłem nazbierać na małe futerko bo po drodze widziałem aż trzy świeżo trafione przez auta lisy :)
Na 42 kilometrze w okolicy Nieborowa mgła odpuszcza a po przejechaniu okołu 2 kilometrów pojawia się słońce które towarzyszy mi aż do Lipnika.Jadąc w kierunku Starego Czarnowa najpierw zatrzymuje się w końcu przy kamieniu na którym niestety nie znalazłem żadnych napisów , podejrzewam że to może jakiś kamień graniczny.
Kamień graniczny ???? - okolice Nieborowa na starej trójce
Kamień graniczny ???? - okolice Nieborowa na starej trójce © strus
A po kilku kilometrach wyprzedzam przez Jeziorem Bedgoszcz bikera na elektryku z okolic Szczecina czyli rzasin a poznałem go po rowerze bo parę dni temu trafiłem na jego boga - POZDRAWIAM.
Do Kołbacza  miałem początkowo jechać przez Dębine ale po sprawdzeniu czasu w Starym Czarnowie postanowiłem z tego pomysłu zrezygnować i wracam na główna drogę i odbijam z niej do Kołbacza gdzie robię fotkę pierwszych kwiatków na szlaku chodź w mieście widziałem je już 5 lutego.
Przebiśniegi w okolicy Kołbacza
Przebiśniegi w okolicy Kołbacza © strus

Jeszcze raz sprawdzałem czas w Lipniku ale nie został mi żaden zapas żeby odbić na Grzędzice  i nawet na dokrętkę do osiemdziesiątki. Coś trzeba zostawić na jutro.
Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Bukowa tylko na dużym blacie.

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 4

W słoneczną niedzielę przy początkowej temperaturze plus siedem stopni wyruszyłem przez Golczewo do Zieleniewa a następnie za stacja paliw wjeżdżam na cztery kilometry w las do Jezierzyc.Po drodze dołączam do innego bikera ze Stargardu i jedziemy razem do Kołowa przez Sosnówko czyli Drogą Bieszczadzką.Podczas wspinaczki do tarasu gdy po raz pierwszy zrzuciłem na średni blat okazało się że coś jest nie tak bo przerzutki tylko rzęźły i nie mogłem jechać więc wróciłem na największy blat i umęczony wjechałem do ławeczki ale musiałem się przy niej zatrzymać i wyregulować oddech.Związku z zaistniałą sytuacją żeby uniknąć dwóch ciężkich podjazdów na Falskiego i Olkuskiej kieruje się do Klęskowa Drogą Górską.
Droga Górska na Bukowej
Droga Górska na Bukowej © strus
Dalej wybieram jazdę przez Dąbie w kierunku Wielgowa żeby skierować się za szpitalem w Zdunowie do Niedźwiedzia.Na przejeździe kolejowym w Dąbiu musiałem odstać trochę czasu mimo że jechał tylko jeden pociąg i to nowy Flirt.
Flirt w Dąbiu
Flirt w Dąbiu © strus
Zapomniałem wcześniej dodać że dzisiejszego dnia w Puszczy Bukowej było bardzo dużo osób biegających i jeżdżących na rowerach jak i spacerowiczów.Do Morzyczyna chciałem sobie skrócić drogę pomijając Kobylankę przez las którym jechałem tydzień temu i później żałowałem bo dzisiejszego dnia ten dwu kilometrowy odcinek był ciężki przez luźny piach a od Morzyczyna tylko DDR-ka do Stargardu która była dość zatłoczona dziś.W nadchodzącym tygodniu mam aż pięć popołudniowych zmian to nici z jazdy to może oddam do jakiegoś serwisu rower bo mam dość usterek.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Sosnówko,
Kołówko,Kołowo,Klęskowo,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Serwisowo.

Sobota, 6 lutego 2016 · dodano: 06.02.2016 | Komentarze 2

Jak ja nie lubię takich sytuacja jak zostawiał sprawny rower a gdy chcę pojechać następnym razem są problemy.Tak właśnie miałem dziś gdy wróciłem po pracy szybko chciałem wyjechać ale miałem problem z napędem i jakoś tym razem nie mogłę sobie dać rady więc dzwonie do kolegi czy jest w domu i ruszam na Oś.Lotnisko na serwis przez Giżynek i Golczewo.Bogdan pomógł ale trzeba jeszcze zmienić linkę i pancerz w tylnej przerzutce ,w lince dwa druty się oddzieliły a w pancerzu znaleźliśmy kryształki soli.Straciłem trochę czasu który miałem do 17-tej więc ruszając po serwisie gdy sprawdziłem godzinę to wiedziałem że  nie dam rady wykręcić 50-tki.
Do Golczewa wracam przez płytę lotniska a następnie kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin,Wierzchląd i Kunowo.Żeby  zrobić jakąś fotkę zajechałem na promenadę nad Jeziorem Miedwie.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Nad jeziorem piękne słońce i duża ilość spacerujących osób a ja na wysokości amfiteatru wyjeżdżam w stronę ścieżki rowerowej i wracam do domu przez Grzędzice i Żarowo.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,