Bukowa tylko na dużym blacie.

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 4

W słoneczną niedzielę przy początkowej temperaturze plus siedem stopni wyruszyłem przez Golczewo do Zieleniewa a następnie za stacja paliw wjeżdżam na cztery kilometry w las do Jezierzyc.Po drodze dołączam do innego bikera ze Stargardu i jedziemy razem do Kołowa przez Sosnówko czyli Drogą Bieszczadzką.Podczas wspinaczki do tarasu gdy po raz pierwszy zrzuciłem na średni blat okazało się że coś jest nie tak bo przerzutki tylko rzęźły i nie mogłem jechać więc wróciłem na największy blat i umęczony wjechałem do ławeczki ale musiałem się przy niej zatrzymać i wyregulować oddech.Związku z zaistniałą sytuacją żeby uniknąć dwóch ciężkich podjazdów na Falskiego i Olkuskiej kieruje się do Klęskowa Drogą Górską.
Droga Górska na Bukowej
Droga Górska na Bukowej © strus
Dalej wybieram jazdę przez Dąbie w kierunku Wielgowa żeby skierować się za szpitalem w Zdunowie do Niedźwiedzia.Na przejeździe kolejowym w Dąbiu musiałem odstać trochę czasu mimo że jechał tylko jeden pociąg i to nowy Flirt.
Flirt w Dąbiu
Flirt w Dąbiu © strus
Zapomniałem wcześniej dodać że dzisiejszego dnia w Puszczy Bukowej było bardzo dużo osób biegających i jeżdżących na rowerach jak i spacerowiczów.Do Morzyczyna chciałem sobie skrócić drogę pomijając Kobylankę przez las którym jechałem tydzień temu i później żałowałem bo dzisiejszego dnia ten dwu kilometrowy odcinek był ciężki przez luźny piach a od Morzyczyna tylko DDR-ka do Stargardu która była dość zatłoczona dziś.W nadchodzącym tygodniu mam aż pięć popołudniowych zmian to nici z jazdy to może oddam do jakiegoś serwisu rower bo mam dość usterek.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Sosnówko,
Kołówko,Kołowo,Klęskowo,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 14:52 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Gratuluję sportowej formy. Piszę "sportowej" bo średnia szybkość jazdy pod 24 km/h przy wycieczce 80 km, to dla mnie to już wyczyn.
| 06:34 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj Pogoda coraz lepsza na rowerowe wypady. Niby zimą też się jeździ, ale im cieplej tym lepiej
| 18:57 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj Fajna pogoda, na pewno super się jechało przez puszczę mimo zmęczenia.Gratuluję Ci kolejnej udanej wyprawy :-)
| 15:55 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj Wymień linki i pancerze... z pancerzy bardzo polecam samo smarne