Serwisowo.

Sobota, 6 lutego 2016 · dodano: 06.02.2016 | Komentarze 2

Jak ja nie lubię takich sytuacja jak zostawiał sprawny rower a gdy chcę pojechać następnym razem są problemy.Tak właśnie miałem dziś gdy wróciłem po pracy szybko chciałem wyjechać ale miałem problem z napędem i jakoś tym razem nie mogłę sobie dać rady więc dzwonie do kolegi czy jest w domu i ruszam na Oś.Lotnisko na serwis przez Giżynek i Golczewo.Bogdan pomógł ale trzeba jeszcze zmienić linkę i pancerz w tylnej przerzutce ,w lince dwa druty się oddzieliły a w pancerzu znaleźliśmy kryształki soli.Straciłem trochę czasu który miałem do 17-tej więc ruszając po serwisie gdy sprawdziłem godzinę to wiedziałem że  nie dam rady wykręcić 50-tki.
Do Golczewa wracam przez płytę lotniska a następnie kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin,Wierzchląd i Kunowo.Żeby  zrobić jakąś fotkę zajechałem na promenadę nad Jeziorem Miedwie.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Nad jeziorem piękne słońce i duża ilość spacerujących osób a ja na wysokości amfiteatru wyjeżdżam w stronę ścieżki rowerowej i wracam do domu przez Grzędzice i Żarowo.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,