Grudzień, 2018

Zakonczenie sezonu 2018

Poniedziałek, 31 grudnia 2018 · dodano: 31.12.2018 | Komentarze 0

Jak ostatnim razem pisałem rano po świętach pojechałem z Iwonka na czterodniowy relaks do Świnoujścia i okolic strefy nadgranicznej czyli dotarliśmy oczywiście pieszo do Heringsdorf a w sumie przez cztery dni zrobiliśmy 57,3 km na nogach :)
Na plaży w Świnoujściu
Na plaży w Świnoujściu © strus

Stawa Młyny (niem. Mühlenbake) Znak nawigacyjny w kształcie wiatraka, usytuowana na końcu Falochronu Zachodniego w Świnoujściu. © strus
W ostatni dzień sezonu ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią dotarłem do Motaniec w tempie bardzo przypominający ostatnie dni czyli czysty relaks a gdy wjechałem na DK 10 zaczęła się szybsza jazda.
Kierunek na DK 10 w Motańcu
Kierunek na DK 10 w Motańcu © strus
Dziesiątką docieram do Płoni a tam odbijam na Zdunowo i obieram kierunek na węzeł Dąbie przez Wielgowo a następnie stara ulicą Tczewska docieram do Goleniowskiej a stąd już blisko do kąpieliska miejskiego w Dąbiu nad jeziorem Dąbie.
Jak za komunu ,żadnych zmian na kapielisku.
Jak za komuny ,żadnych zmian na kąpielisku. © strus
Dąbie w Dąbiu
Dąbie w Dąbiu © strus
Tą samą drogą wracam do Zdunowa a następnie przed Płonią wjeżdżam na dobrze mi już znana drogę w super stanie do Niedźwiedzia ale zanim tam dojechałem zrobiłem sobie krótką przerwę na puszkę Oshe przy  węźle Dąbie nad A6.

Wiadukt nad A6 - węzęł Dąbie
Wiadukt nad A6 - węzeł Dąbie © strus
Droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia.
Droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia. © strus
Leśna droga ,cisza zupełna ,uwielbiam taka jazdę ale szybko co dobre się szybko kończy i po kilku minutach jestem już w Niedżwiedziu a następnie jak ostatnim razem kieruję się przez Reptowo do Kobylanki aby tam skierować się przez Jęczydół do DDR-ki w Morzyczynie którą jadę do Lipnika a tam sprawdzam ile mi zostało czasu do umówionej godziny na obiad.Miałem spory zapas więc pojechałem do domu wydłużoną drogą przez Grzędzice do ścieżki rowerowej w Żarowie i tak zakończyłem sezon 2018 i wszystkim bikerom życzę:
Wszystkim znajomym i nie znajomym żeby Nowy 2019 rok przyniósł wiele niezapomnianych chwil spędzonych na rowerowych ścieżkach, wiele emocji i sukcesów podczas sportowej rywalizacji, a przede wszystkim nową, niespożytą energię, która pozwoli nam wspólnie szerzyć "cyklozę".

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A :

Zdunowo świątecznie.

Środa, 26 grudnia 2018 · dodano: 26.12.2018 | Komentarze 3

Wczoraj brak czasu na rower ,czas cały poświęcony rodzinie a dziś z ograniczonym czasem bo wyjechałem z godzinnym opóźnieniem ruszyłem wydłużoną drogą do DDR-ki na Żarowo a dalej przez Grzędzice do Lipnika gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerowa i jadę nią do Motańca a następnie przez Niedźwiedź melduje się na końcu szosy pod lasem i wyremontowana leśna drogą jadę do Zdunowa a na końcu jej zawracam i wracam do Niedźwiedzia.

Zawrotka w Zdunowie
Zawrotka w Zdunowie © strus
NIEDŹWIEDŹ (niem.Barenbruch) Elementy kamiennego postumentu – pomnika poświęconego mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Z Niedźwiedzia przez Reptowo wracam do Kobylanki a następnie jak to ostatnio bywa jadę do DDR-ki w Morzyczynie przez Jęczydół aby już ścieżką wrócić prosto do Stargardu.Teraz pora na relaks nad morzem żeby w sylwestra wrócić na zakończenie sezon rowerowego.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA: ZDUNOWO ŚWIĄTECZNIE

Wigilijna runda.

Poniedziałek, 24 grudnia 2018 · dodano: 24.12.2018 | Komentarze 2

Po ostatnich czterech dniach pracy w tym roku przed wigilią mogłem wyskoczyć na rower dzięki temu że udało mi się wcześnie wstać jak na mnie gdy mam wolne i ruszyłem wydłużoną drogą do szosy prowadzącej do Witkowa Drugiego a gdy opuszczałem Stargard i byłem nad S10 poczułem że dziś solidnie wieje.Skierowałem się przez Oś.Lotnisko do strefy przemysłowej w Kluczewie.
Stargard - Kolegiata Najświętszej Marii Panny - Królowej Świata - z XIII-XIV, XVII w. © strus

Ze strefy przemysłowej udałem się do ronda w Golczewie i odbiłem w stronę Sklaina a następnie wydłużona droga przez Wierzchląd i dziurawe Kunowo zameldowałem się na DDR-ce i po 26 km w końcu jadę nie po odkrytym terenie od razu lżej wieje.Ścieżką jadę do Motańca a następnie  robię rundkę po gminie Kobylanka zaliczając Niedźwiedź i Reptowo aby ponownie zameldować się na DDR-ce którą jadę do Lipnika zahaczając o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus

W Lipniku obieram kierunek na Żarowo przez Grzędzice i ścieżką wracam do Stargardu i jadę jeszcze załatwić jedną sprawę i wracam już do domu.Sezon się w tym roku już kończy a jak pogoda mi dopisze to może uda mi się jeszcze dwa dni zaliczyć na rowerze a teraz pora na święta.
  • Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich znajomych i nieznajomych lubiących rowery.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jeczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Wigilijna runda

Gardno - po rekordowe kilometry.

Środa, 19 grudnia 2018 · dodano: 19.12.2018 | Komentarze 5

Dziś jest ten dzień w którym po zrobieniu rundki do Gardna pobiłem swój rekord w przejechanych kilometrach w roku co uważam za mój wielki sukces po tym jak w ostatnich dwóch latach wypadały mi po dwa miesiące ciepłe przez operacje oka i przymusowe oszczędzanie organizmu , to dlatego po pracy jeżdżę tylko po 50 km a kiedyś i setki się zdarzały ale nie ma co narzekać trzeba kręcić dalej.Dziś gdy wyjechałem DDR-ką za miasto poczułem przenikliwy zimny wiatr i wtedy postanowiłem że do Gardna będę jechał bez postojów na fotki tylko jazda non stop.W Kobylance zjechałem z DDR-ki i ruszyłem przez Kołbacz do Starego Czarnowa drogą DW 120 a dalej w stronę Gardna.Za miejscowością Glinna nowiutki asfalt ,myślałem że do samego Gardna bo ostatnim razem gdy jechałem tą drogą kładziono nawierzchnie od Żelisławca ,niestety po 1,4 km wracam do rzeczywistości a gdy wjechałem do Kartna poczułem że poluźnił mi się blok w nowych butach mimo że przykręciłem używając farby.W Kartnie skorzystałem zabudowanego przystanku żeby wygodnie usiąść i dokręcić blok.
KARTNO (niem.Kortenhagen) Stary dom
KARTNO (niem.Kortenhagen) Stary dom © strus
Po usunięciu usterki wjeżdżam na kolejny odcinek z nową nawierzchnia w Żelisławcu i wspinam się do Gardna . Za Żelisławcem droga w szczerym polu i od razu poczułem  silne podmuchy wiatru które towarzyszyły mi do tego samego miejsca gdy zawróciłem na rondzie w Gardnie a po nawrotce zatrzymałem się żeby zrobić jakąś fotkę do bloga ,wypadło na Zalando .

Zalando w Gardnie
Zalando w Gardnie © strus
Tą samą drogą wracam aż do Lipnika gdzie odbijam w stronę DDR-ki w Żarowie jadąc przez Grzędzice gdzie powstaje nowy odcinek ścieżki rowerowej co ucieszy sporo osób które bezpieczniej będą się poruszać na tym odcinku a dalej już prosto do domu.Jazda z minimalną ilością zatrzymań sprawia że ciepło organizmu mojego nie spada :)
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w © strus
Budowa DDR-ki Lipnik - Grzędzice
Budowa DDR-ki Lipnik - Grzędzice © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,
Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.

M A P K A : GARDNO

Goleniów

Niedziela, 16 grudnia 2018 · dodano: 16.12.2018 | Komentarze 6

Wczorajszy dzień wykorzystany na maksa a za to wieczorem należał się zestaw 56 ziół znane pod marką Jägermeister (z niem. łowczy) po którym bardzo dobrze mi się spało że wcześniejszy zaplanowany start doszedł do skutku prawie z godzinnym opóźnieniem.Ledwo dojechałem do centrum to zmieniłem plan wycieczki bo poczułem że dziś troszkę wieje a droga do Dolic jest prawie całe w szczerym polu więc wróciłem i skierowałem się do DDR-ki na Żarowo.Zamyślony skręciłem na Lubowo a to oznaczało że musiałem po Rogowie zaliczyć dziurawy Poczerni i dalej kiepską drogą docieram do głównej drogi przez Sownem.Następnie po krótkim pobycie na "Chociwelce" odbijam w DW 141 i nią do Przemocza a dalej przez Tarnowiec po 30 km melduję się w Tarnówku.
Tarnówko (niem.Lüttenhagen) Pozostałością po kościele z XV w. jest kamienno-ceglana trój kondygnacyjna wieża © strus
Tarnówko (niem.Lüttenhagen)  ruiny młyna?
Tarnówko (niem.Lüttenhagen) ruiny młyna? © strus
Z Tarnówka po chwili melduję się na DDR-ce w Podańsku którą jadę do Goleniowa i kieruje się do drogi na Stawno żeby udać się w kierunku Stawna przez Zabród i Bolechowo z przystankiem przy Wiśniówce.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig) Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w nadal w remoncie. © strus

Śluza na Wiśniówce w Goleniowie
Śluza na Wiśniówce w Goleniowie © strus
Pochmurny dzień sprzyjał jeździe drogą "serową" do Stawna przynajmniej mi , przy moich problemach ze wzrokiem łatwo było wybrać ścieżkę unikając dziur  co przy jeździe pod drzewami w słoneczny dzień jest trudne dla mnie.
Droga Zabród - Bolechowo
Droga Zabród - Bolechowo © strus
BOLECHOWO (niem.Diedrichsdorf) Dom o konstrukcji szkieletowej.
BOLECHOWO (niem.Diedrichsdorf) Dom o konstrukcji szkieletowej. © strus
Zaliczając Zabród,Bolechowo melduje się w Stawnie a stąd już po chwili jestem ponownie w okolicy Tarnówka i wracam tą samą drogą do Sowna przez Przemocze a dalej krótszą droga przez Smogolice wracam do Żarowa na DDR-ke prowadzącą do Stargardu i kieruje się jeszcze do paczkomatu zanim wrócę do domu po kolejną część ubioru na rower -Brubeck termoaktywne spodenki .
Grudniowe grzybki
Grudniowe grzybki © strus
Po kolejny gadżet rowerowy jakto Marek nazwał
Po kolejny gadżet rowerowy jak to Marek nazwał © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Zabród,Bolechowo,
Stawno,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : GOLENIÓW.

Pierwszy śnieg.

Sobota, 15 grudnia 2018 · dodano: 16.12.2018 | Komentarze 3

Pierwszy śnieg a raczej delikatne prószenie a ja nadal ujeżdżam Spedeer-a bo nie mam czasu założyć dwóch szprych w Viper-ze bo trzeba ściągać kasetę ,raczej to lenistwo.Do Kluczewa pojechałem przez Witkowo Drugie a następnie skierowałem się przez Oś.Lotnisko do strefy przemysłowej w Kluczewie jadąc do końca szosy a tam zawracam.
Dwór w Kluczewie z 1883r.
Dwór w Kluczewie z 1883r. © strus

Pierwszy śnieg
Pierwszy śnieg © strus
Budowa magazynów Lidl-a
Budowa magazynów Lidl-a © strus
Zawracam i kieruję się do ronda w Golczewie gdzie wybieram kierunek na Skalin a następnie przez Wierzchląd docieram do Kunowa gdzie dziś przy suchej szosie zdecydowanie ciężko było wybrać optymalną ścieżkę żeby pokonać dziurawe Kunowo jak ser szwajcarski a może i gorzej.Melduję się na DDR-ce w Zieleniewie i kieruje się do Kobylanki zahaczając o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Ostatnie molo licząc od Stargardu
Ostatnie molo licząc od Stargardu © strus

W Kobylance odbijam na już oddaną do użytku drogę do Jęczydołu i kieruję się do ścieżki rowerowej w Morzyczynie a dalej już do Stargardu wjeżdżając jeszcze do Lipnika a później szybka kąpiel i po 40 minutach już siedziałem w pociągu do Szczecina po świąteczne
prezenty.
Choinka na pl.Lotników w Szczecinie.
Choinka na pl.Lotników w Szczecinie. © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,

M A P K A : PIERWSZY ŚNIEG

Test spodni z membraną.

Piątek, 14 grudnia 2018 · dodano: 14.12.2018 | Komentarze 4

Po deszczowej niedzieli i czterech dniach w pracy na dwunastą godzinę w końcu mogłem dziś wyruszyć na szlak żeby przetestować nowe spodnie z membrana na zimne dni które dotarły do mnie w ostatni poniedziałek ale zanim wyruszyłem  musiałem do południa po towarzyszyć małżonce która dziś miała drugą zmianę a później jechałem non stop trzydzieści kilometrów do Żelewa zaczynając od wydłużonego dojazdu do DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice do Lipnika na kolejną DDR-kę.Gdy wyjechałem z lasku w Grzędzicach zauważyłem że rozpoczęły się prace przy budowie kolejnego odcinka DDR- ki łączącego Lipnik z Grzędzicami oraz dokończono remont 300-tu metrów ścieżki przez węzłem Zachód.Kolejny odcinek do przejazd przez Oś.Zielone do Jęczydołu a następnie przez Bielkowo wspinam się do Nieznańia gdzie odbijam już prosto do Żelewa.
Jezioro Miedwie w Żelewie,w odali torpedownia poniemiecka.
Jezioro Miedwie w Żelewie,w o dali torpedownia poniemiecka. © strus
Plaża w Żelewie
Plaża w Żelewie © strus

Wracam tą sama drogą do Bielkowa i kieruję się do DDR-ki w Kobylance a po drodze dostrzegłem że przy pomniku Niepodległości jest w końcu zapowiadana latem ławeczka Niepodległości która miała być wykonana do 11.11.2018r, miesięczny poślizg a postawiona w jeden dzień.
Multimedialna Ławka Niepodległości
Multimedialna Ławka Niepodległości © strus
A tu już komplet ...
A tu już komplet ... © strus
DDR-ka jadę do Motańca a dalej standarcik po gminie Kobylanka czyli przez Kałęgę do Niedźwiedzia a następnie do stacji PKP w Reptowie i wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance którą wracam do Stargardu uwieczniając wyremontowany odcinek w okolicy węzła Zachód.
Wyremontowany odcinek DDR-ki
Wyremontowany odcinek DDR-ki © strus
Gdy wróciłem do Stargardu zrobiłem jeszcze rundkę po mieście załatwiając dwie sprawy i najważniejszej nie bo w sklepie Mediaexpert przez cztery godziny nie zdążyli przenieś z magazynu do kasy rutera dla mnie oraz zajrzałem na budowane Zintegrowane Centrum Przesiadkowe im.S.Pajora.Test spodni wypadł pozytywnie przy temperaturze zero stopni pod spodniami  miałem tylko gatki,buty nowe też OK pora jeszcze na nowe rękawice ale te co sobie upatrzyłem na razie są nigdzie niedostępne.
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe im.S.Pajora
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe im.S.Pajora © strus
Nowe spodnie z membraną od vika-sport
Nowe spodnie z membraną od vika-sport © strus
Road Master Winter - Chiba - poszukiwane
Road Master Winter - Chiba - poszukiwane © strus

Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA : TEST NOWYCH SPODNI

Test nowych butów XLC .

Sobota, 8 grudnia 2018 · dodano: 08.12.2018 | Komentarze 6

Coś ostatnio na moją korzyść prognozy pogody na kilka dni nie zawsze się sprawdzają ,mnie najbardziej interesują opady deszczu których unikam dlatego wczoraj nie mogłem przetestować nowych butów zimowych XLC CB-M07 które po raz drugi dotarły do mnie bo pierwsze okazały się za małe.Pogoda mnie zmobilizowała do wczesnego jak na mnie wstania załatwienia obowiązków rodzinnych i po śniadaniu jeszcze przed dziesiątą ruszyłem przez Witkowo Drugie do Kluczewa.
Droga do Witkowa Drugiego
Droga do Witkowa Drugiego © strus
W Kluczewie obrałem kierunek na strefę przemysłową do której pojechałem tym razem przez Oś.Lotnisko i kierując się do DDR-ki przy Metalowej okazało się że nie ma przejazdu bo droga została zalana wodą po wczorajszych opadach więc kawałek drogi wróciłem i pojechałem nowym odcinkiem drogi która nie została jeszcze oddana do użytku.
Zalana droga
Zalana droga © strus
Nowa droga nie oddana jeszcze do użytku
Nowa droga nie oddana jeszcze do użytku © strus
Ścieżką rowerową wracam do Stargardu przez Golczewo i Giżynek a jadąc przez Oś.Letnie spotykam kolegę z pracy którego chyba dopadła cykloza.Dalej skieruję się do DDR-ki przy Szczecińskiej którą jadę wydłużoną drogą przez promenadę i Jęczydół do Kobylanki zahaczając oczywiście o Bielkowo.
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus

Zanim w Kobylance wjechałem na ścieżkę rowerową prowadzącą do Stargardu zrobiłem pętelkę po gminie Kobylanka zaczynając od DDR-ki do Motańca a następnie przez Niedźwiedź jadę do Reptowa i wracam do Kobylanki.W Lipniku odbijam w stronę Grzędzic bo na niebie jakoś nie widać deszczowych chmur i jadę do ostatniej dziś ścieżki rowerowej w Żarowie a nią do Stargardu.Test jak na razie pozytywny ale dziś temperatura oscylowała od pięciu do siedmiu stopni to trudno powiedzieć co będzie przy minus pięciu ,można jeszcze coś więcej nałożyć na stopy .
Nowe buty zimowe XLC CB-M07
Nowe buty zimowe XLC CB-M07 © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Test nowych butów

Standard

Czwartek, 6 grudnia 2018 · dodano: 06.12.2018 | Komentarze 4

Coś nie sprawdziły się prognozy niedzielne na nadchodzący tydzień w którym miało prawie codziennie padać a mi się udało zaliczyć trzy krótkie wypady i kiedy we wtorek byłem bardzo zły bo na wolny czwartek był zapowiadany deszcz przez cały dzień i już planowałem jak zagospodarować wole to wczoraj po rundce po pracy zobaczyłem że ma duże szanse na kółeczko.Rano zakupy i przyszykowanie obiadu i chwile po dwunastej ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i śmigam nez jakikolwiek zatrzymań jedynie te wynikające z ruchu na drodze do Kobylanki i odbijam na Wielichówko przez Reptowo i Cisewo i gdy dojeżdżam do przejazdu kolejowego zapora się zamyka i stoję aż przejadą jak się później okazało cztery składy .Pierwszego towarowego nie zdążyłem uwiecznić ale kolejne już trafiłem.
ED78-011
ED78-011 © strus
IC 18101 GAŁCZYŃSKI
IC 18101 GAŁCZYŃSKI © strus
IC 8313 BARBAKAN
IC 8313 BARBAKAN © strus
Po przymusowym postoju ruszam w dalszą drogę a za mną szlaban ponownie się zamyka bo nadjeżdżał kolejny pociąg a ja jadę do końca asfaltowej drogi w Wielichówku do którego można dojechać tylko przez Cisewo oczywiście jadąc rowerem na wąskim ogumieniu.

Droga Wielichówko - Cisewo
Droga Wielichówko - Cisewo © strus
Zawracam w Wielichówku i ta samą drogą wracam do Reptowa a następnie kieruję się do Niedźwiedzia a dalej dojazd do DDR-ki w Motańcu i powrót do Kobylanki ,tam kolejny raz korzystam z nowej drogi do Jęczydołu a później zostaje mi już powrót do miasta ścieżką rowerową z zahaczeniem o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Promenada nad jeziorem Miedwie
Promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Jezioro Miedwie w Morzyczynie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie. © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : STANDARD

Środa, 5 grudnia 2018 · dodano: 05.12.2018 | Komentarze 2

Nie mogłem nie wykorzystać słonecznej pogody jaka dziś była gdy wróciłem z pracy a na dodatek wiatr był zdecydowanie łagodniejszy niż wczorajszy więc tylko ruszać na szlak .Początkowo miałem zrobić kopię wczorajszego dnia ale zapomniałem zjechać na promenadę nad jeziorem Miedwie a wcześniej DDR-ka na Żarowo i przejazd przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku.Gdy dotarłem do Kobylanki wjeżdżam na nową drogę do Jęczydołu która w dwóch miejscach była oblodzona że jeden odcinek pokonałem wykorzystując chodnik. Następnie jadę przez Bielkowo żeby ponownie zawitać w Kobylance gdzie spotykam kolegę przy Urzędzie Gminy i zatrzymuję się na krótką rozmowę.
Oblodzony odcinek drogi do Jęczydołu
Oblodzony odcinek drogi do Jęczydołu © strus
Droga w okolicy Oś.Na Polanie
Droga w okolicy Oś.Na Polanie © strus

Wracam na DDR-kę i jadę nią do końca aż do stacji paliw w Motańcu gdzie zawracam i kieruję się na kółeczko zaliczając Niedźwiedź a następnie Reptowo i kolejną wizytą w Kobylance ląduje ponownie na DDR-ce żeby skierować do Stargardu zatrzymując się na chwilkę na wiadukcie nad S 10.

Zjazd z nad S 10 - węzeł Zachód
Zjazd z nad S 10 - węzeł Zachód © strus
Pozostał już prosty odcinek do domu gdzie odkrywam nową prognozę pogody na jutrzejszy wolny dzień która daje mi nadzieję na zaliczenie małej rundki

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,