Wigilijna runda.

Poniedziałek, 24 grudnia 2018 · dodano: 24.12.2018 | Komentarze 2

Po ostatnich czterech dniach pracy w tym roku przed wigilią mogłem wyskoczyć na rower dzięki temu że udało mi się wcześnie wstać jak na mnie gdy mam wolne i ruszyłem wydłużoną drogą do szosy prowadzącej do Witkowa Drugiego a gdy opuszczałem Stargard i byłem nad S10 poczułem że dziś solidnie wieje.Skierowałem się przez Oś.Lotnisko do strefy przemysłowej w Kluczewie.
Stargard - Kolegiata Najświętszej Marii Panny - Królowej Świata - z XIII-XIV, XVII w. © strus

Ze strefy przemysłowej udałem się do ronda w Golczewie i odbiłem w stronę Sklaina a następnie wydłużona droga przez Wierzchląd i dziurawe Kunowo zameldowałem się na DDR-ce i po 26 km w końcu jadę nie po odkrytym terenie od razu lżej wieje.Ścieżką jadę do Motańca a następnie  robię rundkę po gminie Kobylanka zaliczając Niedźwiedź i Reptowo aby ponownie zameldować się na DDR-ce którą jadę do Lipnika zahaczając o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Pomosty nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus

W Lipniku obieram kierunek na Żarowo przez Grzędzice i ścieżką wracam do Stargardu i jadę jeszcze załatwić jedną sprawę i wracam już do domu.Sezon się w tym roku już kończy a jak pogoda mi dopisze to może uda mi się jeszcze dwa dni zaliczyć na rowerze a teraz pora na święta.
  • Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich znajomych i nieznajomych lubiących rowery.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jeczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.