Zdunowo świątecznie.

Środa, 26 grudnia 2018 · dodano: 26.12.2018 | Komentarze 3

Wczoraj brak czasu na rower ,czas cały poświęcony rodzinie a dziś z ograniczonym czasem bo wyjechałem z godzinnym opóźnieniem ruszyłem wydłużoną drogą do DDR-ki na Żarowo a dalej przez Grzędzice do Lipnika gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerowa i jadę nią do Motańca a następnie przez Niedźwiedź melduje się na końcu szosy pod lasem i wyremontowana leśna drogą jadę do Zdunowa a na końcu jej zawracam i wracam do Niedźwiedzia.

Zawrotka w Zdunowie
Zawrotka w Zdunowie © strus
NIEDŹWIEDŹ (niem.Barenbruch) Elementy kamiennego postumentu – pomnika poświęconego mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Z Niedźwiedzia przez Reptowo wracam do Kobylanki a następnie jak to ostatnio bywa jadę do DDR-ki w Morzyczynie przez Jęczydół aby już ścieżką wrócić prosto do Stargardu.Teraz pora na relaks nad morzem żeby w sylwestra wrócić na zakończenie sezon rowerowego.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Niedźwiedź,