Zakonczenie sezonu 2018

Poniedziałek, 31 grudnia 2018 · dodano: 31.12.2018 | Komentarze 0

Jak ostatnim razem pisałem rano po świętach pojechałem z Iwonka na czterodniowy relaks do Świnoujścia i okolic strefy nadgranicznej czyli dotarliśmy oczywiście pieszo do Heringsdorf a w sumie przez cztery dni zrobiliśmy 57,3 km na nogach :)
Na plaży w Świnoujściu
Na plaży w Świnoujściu © strus

Stawa Młyny (niem. Mühlenbake) Znak nawigacyjny w kształcie wiatraka, usytuowana na końcu Falochronu Zachodniego w Świnoujściu. © strus
W ostatni dzień sezonu ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią dotarłem do Motaniec w tempie bardzo przypominający ostatnie dni czyli czysty relaks a gdy wjechałem na DK 10 zaczęła się szybsza jazda.
Kierunek na DK 10 w Motańcu
Kierunek na DK 10 w Motańcu © strus
Dziesiątką docieram do Płoni a tam odbijam na Zdunowo i obieram kierunek na węzeł Dąbie przez Wielgowo a następnie stara ulicą Tczewska docieram do Goleniowskiej a stąd już blisko do kąpieliska miejskiego w Dąbiu nad jeziorem Dąbie.
Jak za komunu ,żadnych zmian na kapielisku.
Jak za komuny ,żadnych zmian na kąpielisku. © strus
Dąbie w Dąbiu
Dąbie w Dąbiu © strus
Tą samą drogą wracam do Zdunowa a następnie przed Płonią wjeżdżam na dobrze mi już znana drogę w super stanie do Niedźwiedzia ale zanim tam dojechałem zrobiłem sobie krótką przerwę na puszkę Oshe przy  węźle Dąbie nad A6.

Wiadukt nad A6 - węzęł Dąbie
Wiadukt nad A6 - węzeł Dąbie © strus
Droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia.
Droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia. © strus
Leśna droga ,cisza zupełna ,uwielbiam taka jazdę ale szybko co dobre się szybko kończy i po kilku minutach jestem już w Niedżwiedziu a następnie jak ostatnim razem kieruję się przez Reptowo do Kobylanki aby tam skierować się przez Jęczydół do DDR-ki w Morzyczynie którą jadę do Lipnika a tam sprawdzam ile mi zostało czasu do umówionej godziny na obiad.Miałem spory zapas więc pojechałem do domu wydłużoną drogą przez Grzędzice do ścieżki rowerowej w Żarowie i tak zakończyłem sezon 2018 i wszystkim bikerom życzę:
Wszystkim znajomym i nie znajomym żeby Nowy 2019 rok przyniósł wiele niezapomnianych chwil spędzonych na rowerowych ścieżkach, wiele emocji i sukcesów podczas sportowej rywalizacji, a przede wszystkim nową, niespożytą energię, która pozwoli nam wspólnie szerzyć "cyklozę".

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.