Sierpień, 2024

• Kalorie 2077kcal

50-tka przed pracą z awarią

Piątek, 30 sierpnia 2024 · dodano: 30.08.2024 | Komentarze 2

Wczoraj 34 a dziś 20 gdy zaliczałem 50-tkę po pracy zaczynając od przejazdu do Golczewa przez Kluczewo nastepnie kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a nią do Jęczydołu przez Morzyczyn.Z Jęczydołu jadę do DDR-ki w Bielkowie a nią do Motańca przez Kobylankę i tam zaczynam mieć pierwsze kłopoty z rowerem.Początkowo rower zachowywał się jakby była zużyta kaseta ale gdy się zatrzymałem i obejrzałem wykluczyłem to .W Reptowie już nie dało się jechać pomyślałem że padły przerzutki ,próba regulacji i jedzie wiec postanowiłem dojechać do domu nie używając innych przełożeń.Gdy byłem już w Stargardzie i czekałem aby wjechać na szosę z DDR-ki i w końcu ruszyłem usłyszałem trzask i zobaczyłem że łańcuch trzasną więc pozostałe kilometry na pieszo.

I po łańcuchu
I po łańcuchu © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jeczydół,
Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą z awarią

50-tka po pracy...upał

Czwartek, 29 sierpnia 2024 · dodano: 29.08.2024 | Komentarze 0

Na koniec wakacji rekord temperatury gdy wyjeżdżałem termometr pokazywał 34 stopnie o godzinie siedemnastej i przez tą temperaturę dlatego nie pojechałem od razu po pracy a dopiero pod wieczór.Zaliczyłem dwie "szuflady" jedna do strefy przemysłowej a druga do Wielichówka i przejazd do gminy Kobylanka przez Skalin i Kunowo a na koniec oczywiście  wróciłem do Stargardu przez Lipnik Miało być MTB ale okazało się że moja kaseta ma już trzy najmniejsze koronki zajechane i nie miałem ochoty się męczyć ale nowa jest w drodze ,jutro do odbioru.
Wszyscy czakają na przejazd
Wszyscy czekają na przejazd © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwieckiego,
DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy...upał

• Kalorie 2067kcal

50-tka po pracy z plusem⛅️

Poniedziałek, 26 sierpnia 2024 · dodano: 26.08.2024 | Komentarze 1

Jak wczoraj wspomniałem tak zrobiłem i wyjechałem na rundkę rowerem górskim więc chciałem pojeździć po leśnych drogach na które wjechałem w Sownie do którego dojechałem zaczynając od DDR-ki na Żarowo a dalej przez Lubowo ,Rogowo i Poczernin docieram do Sowna a po drodze robię kilka zdjęć z dożynkowymi ozdobami .
Gucio i Maja w Żarowie
Gucio i Maja w Żarowie © strus
Biker w Lubowie
Biker w Lubowie © strus
Pan pająk w Rogowie
Pan pająk w Rogowie © strus
W Sownie wjeżdżam w las i kieruje się do dojazdu pożarowego 32 który prowadzi po zmianie na DP 40 do Wielgowa i taki był plan ale gdy dojechałem do DP 24 który był remontowany ale ja zaliczyłem w lewo do torów kolejowych w Zdunowie i kiedyś w stronę "Chociwelki"  ale było zrobione tylko 500 m a że dziś miałem więcej czasu postanowiłem zobaczyć czy drogi przybyło.
Wjazd na DP 32 od strony Sowna
Wjazd na DP 32 od strony Sowna © strus
Wrzosy przy DP 32
Wrzosy przy DP 32 © strus
Wycinka przy DP 40
Wycinka przy DP 40 © strus
Wjeżdżam na DP 24 i kieruje się do DW 142 która miałem zamiar dojechać do węzła Rzęśnica i odbić na Zdunowo ale gdy dojechałem do "Chociwelki" okazało się że po drugiej stronie DW 142 widać też wyremontowaną DP 24 więc kontynuuje jazdę nią i docieram do pas drogowego przy S 3 przez Puckiem w sumie to od DP 40 do Pucka jest około 7 km super szutrówki.
DP 24 - 500 m od DP 40
DP 24 - 500 m od DP 40 © strus
DP 24 przed DW 142
DP 24 przed DW 142 © strus
Jazda wzdłuz S 3 do Pucka
Jazda wzdłuż S 3 do Pucka © strus
Jak już dotarłem przez przypadek do Pucka to zajrzałem do "grzybków" a następnie przez Kliniska Małe i Strumiany wróciłem do Sowna a po drodze jadąc wyprzedzała mnie Straż Pożarna która jechała do płonącego lasu i na szczęście zdążyła.

Trek z kanią
Trek z kanią © strus
Trek z prawdziwkami
Trek z prawdziwkami © strus
Kładka nad S 3 w Kliniskach Małych
Kładka nad S 3 w Kliniskach Małych © strus

"Straż na czas" © strus
Gdy ponownie zawitałem do Sowna chodź tego nie planowałem aby tą samą drogą nie wracać do Stargardu wybrałem wydłużona drogę zaczynając od dwóch i pół kilometra leśno - polnej drogi do Wielichówka a następnie kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko aby przez Lipnik wrócić do Stargardu.
Droga z Sowna do Wielichówka
Droga z Sowna do Wielichówka © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,DP 24,Pucko,Strumiany,
Sowno,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem⛅️

A miał deszcz lać

Niedziela, 25 sierpnia 2024 · dodano: 25.08.2024 | Komentarze 3

A miał deszcz lać tak od trzech dni zapowiadały wszystkie prognozy pogody i oknem pogodowym od 7-mej do 11-tej ale się nie sprawdziły ,rano dziś już były inne że od Szczecina przyjdzie deszcz i gdy miałem już wychodzić po jedenastej zaczęło padać więc zostałem w domu.Ulewy nie było trochę popadało i po dwunastej wyszykowałem się i pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę bo na tyle miałem czasu.Jak mało czasu to najlepiej sprawdza się trasa którą pokonuje po pracy lub przed .Zaczynam od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo i jadąc po odkrytym terenie wiaterek dokucza dość mocno następnie zaliczam Skalin i Kunowo aby zawitać na DDR-ce w Zieleniewie i jadę do Jęczydołu przez Morzyczyn a dalej kieruję się na Kobylankę przez Bielkowo .W Kobylance spadło kilka kropelek a ja odbijam na Motaniec z którego wjeżdżam bezpośrednio do Reptowa.
Wjazd do Reptowa od strony Motańca
Wjazd do Reptowa od strony Motańca © strus
Gdy odbiłem na Reptowo przez Motaniec rozpocząłem drogę powrotną aby przez Cisewo i Miedwiecko wrócić do Zieleniewa na DDR-kę gdzie w końcu postawiono słupki i zrobiło się bezpiecznej bo na krzyżówce bo w ciepłe dni parkowano auta aby iść nad jezioro Miedwie i na koniec pozostał powrót do Stargardu przez Lipnik a jutro po pracy MTB.
Porządek na krzyżówce w Zieleniewie
Porządek na krzyżówce w Zieleniewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,
Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : A miał deszcz lać

50-tka po pracy ⛅️

Piątek, 23 sierpnia 2024 · dodano: 23.08.2024 | Komentarze 1

Gdy wyruszałem było jeszcze pochmurnie z temperaturą 22 stopnie pojechałem jak wczoraj zaczynając od dojazdu do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo gdzie odbijam na Bielkowo przez Jęczydół a następnie DW120 w kierunku Kołbacza ale po zaliczeniu Nieznania odbijam przy punkcie poboru wody z jeziora Miedwie dla Szczecina i jadę do Żelewa gdzie miłe zaskoczenie bo prawie w całej wiosce nowy asfalcik, zajeżdżam jak zwykle nad jezioro Miedwie i pod kościółek.
OSP Żelewo
OSP Żelewo © strus
Plaża w Żelewie nad jeziorem Miedwie
Plaża w Żelewie nad jeziorem Miedwie © strus

Szutrówką wracam na główną drogę i ta samą drogą wracam do Bielkowa czyli zaliczyłem "szufladę" z Bielkowa do Żelewa a następnie jadę DDR-ka do Kobylanki aby z stamtąd skierować się najkrótszą drogą do Reptowa a na koniec standard powrót do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko i już prosto do domu przez Lipnik.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,DW 120,Nieznań,Żelewo,Nieznań,DW 120,
Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ⛅️

Z Marcinem plus 30 km solo☁️

Czwartek, 22 sierpnia 2024 · dodano: 22.08.2024 | Komentarze 1

Dwa dni temu umówiłem się z Marcinem na dziewiątą aby zaliczyć rundkę a mianowicie Zdunowo przez Kołbacz bo on musiał na trzynastą iść do pracy i tak pojechaliśmy z utrudnieniem na DW 119 gdzie od ulicy Stepowej był korek do Płoni więc odbiliśmy z głównej drogi i skrajem Puszczy Bukowej dojechaliśmy do DK 10 z której zjechaliśmy na Zdunowo i drogą pomocniczą dojechaliśmy do Niedźwiedzia a następnie odbijamy do Kałęgi aby ominąć dziury w Reptowie i dopiero przez Motaniec dojechaliśmy do Reptowo i pozostał powrót do Stargardu wydłużoną drogą przez Cisewo.
Przyjazd Marcina na ustawkę
Przyjazd Marcina na ustawkę © strus
Przy Szczecińskiej rozstaliśmy się ja miałem jeszcze trochę wolnego czasu dlatego postanowiłem dokręcić jeszcze parę kilometrów chodź było by więcej gdybym nie stracił czasu na rozmowę ze spotkanym kolegą Tomaszem ale czas szybko minął na przyjemnej rozmowie a następnie skierowałem się do Golczewa przez GIżynek gdzie zaliczyłem "szufladę" do strefy przemysłowej.

Gdy ponownie zawitałem w Golczewie pozostał powrót do Stargardu od strony Kluczewa czy w odwrotnym kierunku gdy przeważnie zaczynam 50-tki po pracy.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,DW 120,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,DK 10,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard,Giżynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Kluczewo,Stargard.
M A P K A : Z Marcinem plus 30 km solo☁️

50-tka po pracy ☀️

Wtorek, 20 sierpnia 2024 · dodano: 20.08.2024 | Komentarze 2

Wczoraj odpuściłem sobie rower bo czas wolny miałem dopiero od siedemnastej a dziś od razu po pracy pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy a w skrócie zaliczyłem dwie "szuflady" przejazd do gminy Kobylanka i powrót przez Lipnik do Stargardu a "szuflady" to oczywiście strefa przemysłowa i Cisewo.
Okolice Cisewa
Okolice Cisewa © strus

Miedwiecko,DP 36 Cisewo,DP 36,Miediwcko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M a p k a : 50-tka po pracy ☀️

Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Niedziela, 18 sierpnia 2024 · dodano: 18.08.2024 | Komentarze 1

Znowu późno wstałem i przed jedenastą wyjechałem a czasu dużo nie miałem bo o 14 -tej impreza rodzinna a chciałem zaliczyć minimum 60 km więc wybrałem rundkę na prawobrzeże Szczecina przez Kołbacz i powrót od strony Zdunowa przez Cisewo czyli wydłużona drogą do DDR-ki w Zieleniewie i już prosto do domu przez Lipnik,dodam tylko że w końcu na rowerze pokazał się dzwonek:)
Kolejna warstwa na nowej DDR-ce do Kołbacza
Kolejna warstwa na nowej DDR-ce do Kołbacza © strus

Dzwonek KNOG Oi
Dzwonek KNOG Oi © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
M A P K A : Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Bliskie okolice ⛅️

Sobota, 17 sierpnia 2024 · dodano: 17.08.2024 | Komentarze 1

Wczorajszy upał nad morzem dał mi popalić więc dz miałem zamiar wyjechać wcześnie aby uniknąć gorączki i zapowiadanych deszczy około jedenastej.Gdy wstałem było pochmurno a apka pokazała inne prognozy niż wczoraj że ma padać około dziewiątej więc odpuściłem sobie i wyruszyłem po dziesiątej i miałem dwugodzinne okno pogodowe więc wyruszyłem na trasę 50-tki po pracy zaczynając od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej i gdy wróciłem do Golczewa skierowałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią jadę kółeczko zaliczając na początek Morzyczyn a następnie przez Jeczydół i Bielkowo docieram do Kobylanki.
Lawenda w Kobylance
Lawenda w Kobylance © strus

Po krótkiej wizycie na DW 120 w Kobylance wjeżdżam na DDR-kę i jadę do Niedźwiedzia przez Motaniec i Kałęgę.Że dziś sobota to zaryzykowałem i z Niedźwiedzia pojechałem bezpośrednio do Reptowa w którym kładą kanalizę i gaz więc są utrudnienia dla rowerów szosowych a przy okazji dowiedziałem się że termin zakończenia robót to maj 2025 czyli nie prędko będzie dobrze.
Przejazd przez Reptowo
Przejazd przez Reptowo © strus
W Reptowie sprawdziłem prognozę i okazało się że zapowiadany deszcz odbił się od jeziora Miedwie i poszedł na północ więc pojechałem do Cisewa gdzie zaliczyłem drugą dziś "szufladę" tym razem do Wielichówka a na koniec wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecko i pojechałem do domu przez Lipnik.

Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A : Bliskie okolice ⛅️

42km z Iwonką i 18 km solo☀️☁️

Czwartek, 15 sierpnia 2024 · dodano: 15.08.2024 | Komentarze 1

Przy późnym śniadaniu małżonka oznajmiła że mimom że jest gorąco to ona by pojechała ale na czternastą chce wrócić aby zrobić obiad.Wyruszyliśmy do Żarowa gdzie odbiliśmy na Lubowo a następnie skierowaliśmy się przez Rogowo i Poczernin do Sowna aby tam wjechać do lasu na drogę pożarową 32 którą dojechaliśmy do stacji PKP Reptowo.
W drodze do DP 32
W drodze do DP 32 © strus
Wrzosy przy DP 32
Wrzosy przy DP 32 © strus
DP 32 w kierunku Reptowa
DP 32 w kierunku Reptowa © strus

W Reptowie skierowaliśmy się przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby wrócić do domu przez Lipnik i po 42 kilometrach schowałem małżonki rower i pojechałem z nadzieją że uda mi się zaliczyć 18 km przed zapowiadanymi deszczami.Ruszyłem przez Mokrzycę do Klępina i ledwie po 4 km ujrzałem nadchodzący deszcz ze Szczecina.

Nadchodzący deszcz ze Szczecina
Nadchodzący deszcz ze Szczecina © strus
Miałem jechać do Małkocina ale że deszcz nadchodził z zachodu to pojechałem w przeciwną stronę czyli wróciłem do Stargardu gdzie wjechałem na DDR-kę i zjechałem z niem i polną drogą pojechałem do Strachocina  z którego wróciłem do Stargardu polną drogą przez Mroczeń na 5 minut przed deszczem.
Nadchodzący deszcz
Nadchodzący deszcz © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Mokrzyca,Klępino,Stargard,Strachocin,Mroczeń,Stargard.