Bliskie okolice ⛅️

Sobota, 17 sierpnia 2024 · dodano: 17.08.2024 | Komentarze 1

Wczorajszy upał nad morzem dał mi popalić więc dz miałem zamiar wyjechać wcześnie aby uniknąć gorączki i zapowiadanych deszczy około jedenastej.Gdy wstałem było pochmurno a apka pokazała inne prognozy niż wczoraj że ma padać około dziewiątej więc odpuściłem sobie i wyruszyłem po dziesiątej i miałem dwugodzinne okno pogodowe więc wyruszyłem na trasę 50-tki po pracy zaczynając od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej i gdy wróciłem do Golczewa skierowałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią jadę kółeczko zaliczając na początek Morzyczyn a następnie przez Jeczydół i Bielkowo docieram do Kobylanki.
Lawenda w Kobylance
Lawenda w Kobylance © strus

Po krótkiej wizycie na DW 120 w Kobylance wjeżdżam na DDR-kę i jadę do Niedźwiedzia przez Motaniec i Kałęgę.Że dziś sobota to zaryzykowałem i z Niedźwiedzia pojechałem bezpośrednio do Reptowa w którym kładą kanalizę i gaz więc są utrudnienia dla rowerów szosowych a przy okazji dowiedziałem się że termin zakończenia robót to maj 2025 czyli nie prędko będzie dobrze.
Przejazd przez Reptowo
Przejazd przez Reptowo © strus
W Reptowie sprawdziłem prognozę i okazało się że zapowiadany deszcz odbił się od jeziora Miedwie i poszedł na północ więc pojechałem do Cisewa gdzie zaliczyłem drugą dziś "szufladę" tym razem do Wielichówka a na koniec wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecko i pojechałem do domu przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,
Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,