42km z Iwonką i 18 km solo☀️☁️

Czwartek, 15 sierpnia 2024 · dodano: 15.08.2024 | Komentarze 1

Przy późnym śniadaniu małżonka oznajmiła że mimom że jest gorąco to ona by pojechała ale na czternastą chce wrócić aby zrobić obiad.Wyruszyliśmy do Żarowa gdzie odbiliśmy na Lubowo a następnie skierowaliśmy się przez Rogowo i Poczernin do Sowna aby tam wjechać do lasu na drogę pożarową 32 którą dojechaliśmy do stacji PKP Reptowo.
W drodze do DP 32
W drodze do DP 32 © strus
Wrzosy przy DP 32
Wrzosy przy DP 32 © strus
DP 32 w kierunku Reptowa
DP 32 w kierunku Reptowa © strus

W Reptowie skierowaliśmy się przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby wrócić do domu przez Lipnik i po 42 kilometrach schowałem małżonki rower i pojechałem z nadzieją że uda mi się zaliczyć 18 km przed zapowiadanymi deszczami.Ruszyłem przez Mokrzycę do Klępina i ledwie po 4 km ujrzałem nadchodzący deszcz ze Szczecina.

Nadchodzący deszcz ze Szczecina
Nadchodzący deszcz ze Szczecina © strus
Miałem jechać do Małkocina ale że deszcz nadchodził z zachodu to pojechałem w przeciwną stronę czyli wróciłem do Stargardu gdzie wjechałem na DDR-kę i zjechałem z niem i polną drogą pojechałem do Strachocina  z którego wróciłem do Stargardu polną drogą przez Mroczeń na 5 minut przed deszczem.
Nadchodzący deszcz
Nadchodzący deszcz © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Mokrzyca,Klępino,Stargard,Strachocin,Mroczeń,Stargard.