Dwoma rowerami

Niedziela, 11 sierpnia 2024 · dodano: 11.08.2024 | Komentarze 3

Dziś koledzy odpoczywali od roweru ja przed wyruszeniem na rundkę dowiedziałem się że małżonka chce też po trzynastej pojechać na małe kółeczko więc wyjeżdżając po jedenastej mało było czasu na solo więc postanowiłem powtórzyć kółeczko z piątku po pracy czyli przez Kluczewo do Golczewa tam kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie którą jadę do Motanca między innymi przez Jeczydół ,Bielkowo i Kobylankę.
Wjazd do Bielkowo od strony Jęczydołu
Wjazd do Bielkowo od strony Jęczydołu © strus

W Motańcu przejeżdżam nad S10 i jadę bezpośrednio do Reptowa a następnie wracam do DDR-ki w Zieleniewie aby wrócić przez Lipnik do Stargardu ,zmienić rower na MTB i wraz z Iwonką dojechać do DDR-ki na Żarowo tam zrobić drobne zakupy i na początek pojechać do Grzędzic na Cmentarz Wiejski aby zrobić delikatne porządki.
Stary kamienny drogowskaz w Stargardzie
Stary kamienny drogowskaz w Stargardzie © strus
Po sprzątaniu jedziemy DDR-ką do Lipnika a tam można powiedzieć zaliczamy "szufladę" do Cisewa i wracamy małą strefą przemysłową do domu.
Pauza w Miedwiecku
Pauza w Miedwiecku © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,
Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,
M A P K A : Etap I-solo
M A P K A :Etap II z Iwonką ☀️

| 17:52 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Darku szczerze Ciebie podziwiam za systematyczną jazdę na rowerze, obszerne opisy przebiegu wycieczek ale też za to, że gdy dysponujesz odpowiednią ilością czasu przejechanie blisko 100 kilometrów nie jest dla Ciebie żadnym problemem.
| 14:30 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj W sumie sporo kilometrów Ci wyszło brawo dla Iwonki :)
| 13:28 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Fajnie że z małżonką, to są bezcenne wycieczki :)