Czerwiec, 2020

• Kalorie 2000kcal

Wtorek, 30 czerwca 2020 · dodano: 30.06.2020 | Komentarze 2

Dziś po dniu odpoczynku od jazdy rowerem zaraz po pracy ruszyłem na kolejną pięćdziesiątkę tym razem ruszyłem Viper-em najkrótszą drogą do gminy Kobylanka do końca ścieżki rowerowej gdzie jest stacja paliw a tam wjeżdżam w las na drogę pożarową 48
Wjazd na DP 48 od strony Motańca
Wjazd na DP 48 od strony Motańca © strus

Po zaliczeniu pierwszej pożarówki dojeżdżam do Jezierzyc i kolejny dojazdem pożarowym tym razem numerem 47 jadę wzdłuż rzeki Płonia i zamiast skierować się na mostek to wjechałem na działki przy DK 10 i skierowałem się do szutrowej drogi w okolicy Zdunowa aby nią dojechać do Niedźwiedzia.
Szutrówka do Niedźwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus

"Jagódki" © strus
Z Niedźwiedzia pojechałem wydłużoną drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie zaliczając na początku Reptowo a następnie Cisewo i dojazd pożarowy 36 a w Miedwiecko nie oczekiwanie postój na przejeździe kolejowym przez "Smerfa" i EP07 i na koniec powrót do Stargardu DDR-ką i znowu problemy z GPS-em.Na sports-tracker mapka prawidłowa do zdjęć na DP47 a na Samsung Health urwał się po 20 km więc dane są z licznika no i dziś trzeba było powalczyć z wiatrem.
EP07-1019 (HCP Poznań)
EP07-1019 (HCP Poznań) © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,Jezierzyce,DP47,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy[dane z licznika ,błędy na mapce]

Wzdłuż S3

Niedziela, 28 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 5

Gdy wczoraj jadąc nad S3 w Goleniowie  zobaczyłem dwie nowe drogi postanowiłem że w niedziele jak pogoda pozwoli zaliczę ponownie drogę wzdłuż S3 od DW142 aż pod Goleniów a rozpocząłem jazdę od dojazdu do DDR-ki przy Szczecińskiej którą pojechałem do Zieleniewa a tam skierowałem się do DP 36 aby po zaliczeniu Cisewa wjechać na leśne drogi w Wielichówku kierując się do dojazdu pożarowego 40

Dojazd do DP40 © strus
Przydrożne jagody
Przydrożne jagody © strus
DP 40 jadę do Wielgowa gdzie kieruje się do węzła Rześnica  a tam niespodzianka bo postawiono barierki i musiałem jechać w stronę Strumian do odcinka z parkingami gdzie zawróciłem i od tego momentu sporttracker rysuje mapę z błędami na razie nie wiem dlaczego.Po krótkim odcinku z dużym piachem wjeżdżam na utwardzoną drogę wzdłuż S3.
Wjazd na DW 142 w okolicy Wielgowa
Wjazd na DW 142 w okolicy Wielgowa © strus
Wjazd od strony DW 142
Wjazd od strony DW 142 © strus
Dojeżdżam do Klinisk i widzę że droga w stronę Goleniowa też jest utwardzona więc postanawiam ja zaliczyć do końca czyli do dojazdu pożarowego 6 i szkoda że nie spojrzałem na mapkę bo powinienem po wjechaniu na DP 2  skierować się do Goleniowa aby uzupełnić picie a tak cała trasę zaliczyłem na 0,7 l a ja ruszyłem w przeciwna stronę.
Budowa kładki w Kliniskach
Budowa kładki w Kliniskach © strus
Kierunek Goleniów
Kierunek Goleniów © strus
Koniec drogi pora wjechać w las
Koniec drogi pora wjechać w las © strus
DP 6 dojechałem do Doliny Rzeki Iny ale tylko w jednym miejscu było można nad wodę ale z niego nie skorzystałem a dalej różnymi nawierzchniami jechałem do Łęska i kilkakrotnie walcząc z piachami na drodze aż w końcu ujrzałem jakieś zabudowania i lepszą drogę do dotarłem do leśniczówki w Łęsku.

Po przejechaniu nad rzeką Ina z prawej strony zobaczyłem nową wieżę widokową więc skorzystałem z jej usług i polecam ja innym.
Wieża Widokowa - Dolina Iny
Wieża Widokowa - Dolina Iny © strus

Jakoś ciemno się zrobiło więc zrezygnowałem z jazdy do Stawna tylko ruszyłem na zakamieniony dojazd pożarowy 18 którym dojechałem do krzyżówki DW141 z DW 142 i miałem ochotę jechać z "Chociwelki" do Poczernina ale taki byłem spragniony że pojechałem przez Sowno aby tam zaliczyć się sklep ale niestety był zamknięty  :(
Na dodatek Sowno przywitało mnie drobnym deszczykiem co mi się nie spodobało bo wcześniej sprawdzałem że do około 16-17 mam dobra pogodę i dlatego pojechałem najkrótszą drogą przez Smogolice i Żarowo do Stargardu.To drugi dzień że mam problem z GPS-em a telefon odebrałem z serwisu po wymianie baterii a reszta miała być OK.

Mapka bez błędów tylko do DW 142 za Wielgowem
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,DP40,Wielgowo,DW142,wzdłuż S3[Pucko,Kliniska,Pucie,Rurka,Łozienica]DP6,DP2,Smolniki,Łęsko,Bacznik,Sowno,
Smogolice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Wzdłuż S3 - od DW 142 z błędami

Dąbie przez Goleniów.

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 27.06.2020 | Komentarze 2

Gdy wyruszyłem termometr wskazywał dwadzieścia stopni a słoneczko było schowane za chmurami i jechało się super do Sowna gdzie chmury się rozeszły a planeta zaczęła dawać się we znaki i tak do końca jazdy w pełnym słońcu.Po drodze w końcu zastałem rodzinę bocianią w Rogowie prawie w komplecie i w Poczerninie kolegę wracającego ze swojej rundy.
Rodzinka w Rogowie
Rodzinka w Rogowie © strus
Z Sowna pojechałem do krzyżówki DW42 z DW 141 i skierowałem się na Goleniów najkrótszą drogą.W Podańsku wjechałem na ścieżkę rowerowa którą dojechałem do Lubczyny a po drodze dojrzałem nowe drogi w okolicy S3 i niespodzianka w Lubczynie od DDR-ki brak nawierzchni na ulicy że jadąc po piachu parę razy piach mnie zatrzymał więc zrezygnowałem z dojazdu do plaży i od razu skierowałem się do Czarnej Łąki.
Mini Muzeum Motoryzacji w Goleniowie
Mini Muzeum Motoryzacji w Goleniowie © strus
Nowe drogi wzdłuż S 3
Nowe drogi wzdłuż S 3 © strus
Z Czarnej Łąki pojechałem do sklepu w Załomiu aby uzupełnić napoje bo w koszyku opary a dojechałem tam przez Pucice.Mini pauza na zimnego loda i puszkę Oshee i kieruję się do ronda w Dąbiu aby skierować się na Wielgowo i miła niespodzianka na Tczewskiej bo od wjazdu w las jest nowa nawierzchnia aż do ulicy Bałtyckiej w końcu nie będzie trzeba uważać na dziury których było tu dużo.Na odcinku leśny brakuje jeszcze warstwy ściernej do Chęłszczącej a później bajka asfalt.

Tczewska odcinek leśny
Tczewska odcinek leśny © strus
W Wielgowie postanowiłem że dziś zaliczę setkę ale jadąc nową drogą do Niedźwiedzia gdy spojrzałem na licznik wiedziałem że przez Kobylankę nie mogę jechać bo mi trochę metrów zabraknie więc z Reptowa ruszyłem do Cisewa.
Jajomat w Wielgowie
Jajomat w Wielgowie © strus
Droga do Niedźwiedzia
Droga do Niedźwiedzia © strus
ED160 FLIRT w Reptowie
ED160 FLIRT w Reptowie © strus
W Cisewie gdy odebrałem telefon przez przypadek wyłączyłem GPS przez to mapka nie jest w całości a dane są z licznika a ja po zaliczeniu dojazdu pożarowego 36 jadę do DDR-ki w Zieleniewie i wracam do domu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Łozienica,Smolno,Lubczyna,Czarna Łąka,Pucice,Załom.Dąbie,Wielgowo,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Dąbie przez Goleniów

50-tka przed pracą.

Piątek, 26 czerwca 2020 · dodano: 26.06.2020 | Komentarze 1

Tym razem pięćdziesiątka przed pracą zaliczona na innej trasie bo na początku pojechałem przez Witkowo Drugie i Kluczewo do strefy przemysłowej w której dojechałem do końca ulicy Metalowej przy Lidlu i zawróciłem aby dojechać do Golczewa i skierować się przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie.

Na chwilę zawitałem na DDR-ce w Zieleniewie aby zjechać z niej w kierunku Miedwiecka i zaliczyć szufladę do Wielichówka przez Cisewo jadąc oczywiście nowym asfaltem po DP 36 i wrócić na ścieżkę rowerową tą samą drogą do Zieleniewa i udać się do Stargardu.
Mak w Cisewie
Mak w Cisewie © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchlad,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka przed pracą.

50-tka przed pracą.

Środa, 24 czerwca 2020 · dodano: 24.06.2020 | Komentarze 1

Marek będzie nie zadowolony bo wróciłem do Speeder-a aby szybciej zaliczyć pięćdziesiątkę przed praca bo mało czasu mam rano i każda minuta jest ważna.Po zaliczeniu kółeczka po mieście ruszyłem do DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice skierowałem się do gminy Kobylanka jadą do nowej drogi na Zdunowo gdzie trwają przygotowania do malowania pasów- w końcu.
Mini różanka w Stargardzie
Mini różanka w Stargardzie © strus
W końcu namalują znaki poziome
W końcu namalują znaki poziome © strus
Zawracam i kieruję się przez Reptowo do ścieżki rowerowej w Kobylance a jadąc nad DK 10 okazało się że druga nitka ma już oznakowania poziome czyli z DK 10 odcinek zmienił się na S10
a gdy wracałem do Stargardu po drodze zahaczyłem o fragment promenady nad jeziorem Miedwie.
Z DK 10 na S 10
Z DK 10 na S 10 © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą.

Poniedziałek, 22 czerwca 2020 · dodano: 22.06.2020 | Komentarze 3

Późno zaliczona pięćdziesiątka ale z pracy wróciłem o szesnastej i od razu wyruszyłem w trasę jak ostatnim razem do Poczernina jadąc Viper-em i gdy dojechałem do Rogowa aby zrobić zdjęcie dużej rodziny bocianów okazało się że gniazdo było puste - loty trwają. Z Poczernina do Sowna pojechałem po drogach brukowych i niestety piaszczystych jadąc w okolicy DW 142.

Droga w okolicy Sowna
Droga w okolicy Sowna © strus
W Sownie wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 i kieruję się w stronę Wielgowa ale dojeżdżam do punktu 24 km i zawracam wiedząc że jadąc przez Wielichówko i Cisewo do Reptowa a następnie do ścieżki rowerowej w Kobylance i na konie prosto do domu będę miał zaliczoną pięćdziesiątkę.
Wjazd na DP32
Wjazd na DP32 © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Przewietrzyć Viper-a

Sobota, 20 czerwca 2020 · dodano: 20.06.2020 | Komentarze 6

Dawno nie korzystałem z usług Vipera wiec trzeba było go przewietrzyć i zaliczyć trochę leśnych dróg a że wczoraj widziałem w Rogowie piątkę bocianów w gnieździe to wyruszyłem tam przez DDR-kę na Żarowo i Lubowo i gdy zatrzymałem się aby zrobić im zdjęcie cała rodzinka odleciała co dla mnie było zdziwieniem że młode już latają.Chwilę poczekałem i ruszyłem przez Poczernin do Sowna aby wjechać na dojazd pożarowy 32.

Wjeżdżam w las i dwoma dojazdami pożarowymi jadę aby dotrzeć do Wielgowa i skierować się do drogi szutrowej na Niedźwiedź wydłużoną drogą o Sławociesze i Płonie.No obu leśnych drogach spotkałem wielu rowerzystów mimo że pogoda była nie najlepsza a kilka razy załapałem się na delikatna mżawkę ale na szczęście nie padało co dla mnie jest najważniejsze.
Mini przejazd kolejowy w Zdunowie
Mini przejazd kolejowy w Zdunowie © strus
Szutrówka do Niedźwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus
Wyjeżdżam w Niedźwiedziu i sprawdzam radar pogodowy i okazuję się że do czternastej nie powinno padać więc do Zieleniewa jadę delikatnie dłuższą trasa odbijając w Reptowie na Cisewo a później do DDR-ki w Zieleniewie jadę DP 36 i Miedwiecko z mini pauza na makro zdjęcia w Cisewie.
Kąkąl polny
Kąkąl polny © strus
Maki polne w Cisewie
Maki polne w Cisewie © strus
Aksamitek
Aksamitek © strus
Gdy już dotarłem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie miałem ochotę na kolejne kilometry ale małżonce obiecałem że na 100% wrócę przed czternastą i to niepotrzebnie powiedziałem ale słowo się rzekło i tak wróciłem zaliczając na koniec rundkę po mieście.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Sławociesze,Oleszna,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,
Stargard,Giżynek,Stargard.

M A P K A : Przewietrzyć Viper-a

Środa, 17 czerwca 2020 · dodano: 17.06.2020 | Komentarze 3

Nie ma co opisywać po prostu zaliczona pięćdziesiątka po pracy przy wysokiej temperaturze po standardowej trasie do gminy Kobylanka z szufladowym wjazdem do Zdunowa i spotkaniem kolegi z czasów trenowania koszykówki oraz brakiem energii w telefonie stąd mapka nie pełna i importowana z S Healtha bo sporttracker nie zapisał po wyłączeniu się telefonu.
Droga do Zdunowa
Droga do Zdunowa © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
M A P K A :50-tka po pracy ,mapka nie cała bo padła bateria.

Poniedziałek, 15 czerwca 2020 · dodano: 15.06.2020 | Komentarze 2

Pogoda dopisuje dzisiejszego dnia bo nie jest za gorąco i nawet umiarkowanie wieje więc po pracy wystartowałem DDR-ka na Żarowo aby po zaliczeniu Grzędzic ruszyć ścieżką rowerową do Zieleniewa przez Lipnik a następnie odbić do dojazdu pożarowego 36 który doprowadził mnie do Cisewa a droga przed lasem została oczyszczona i ciekawe czy zostanie poszerzona bo ruch na niej jest ostatnio duży.
Oczyszczony dojazd do DP 36
Oczyszczony dojazd do DP 36 © strus
Zanim wyruszyłem do Reptowa zaliczyłem szufladowy wjazd do Wielichówka a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Motańcu aby wrócić nią do Grzędzic gdzie robię fotki "koniowatym"
Dwa
Dwa "smerfy" w Reptowie © strus

"Koniowate" © strus
Tą samą droga co przyjechałem do DDR-ki w Grzedzicach wracam do domu i chyba jutro sobie odpuszczę rundkę po pracy bo trzeba zaległości w domu nadrobić aby małżonka nie krzyczała na "rower"

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

Kategoria PO PRACY, SOLO, SPACERY

Kołowo (niem.Kolow)

Niedziela, 14 czerwca 2020 · dodano: 14.06.2020 | Komentarze 6

Trzeci dzień podrząd jadę na początku do Kołbacza tym razem prawie najkrótszą drogą bo w Giżynku zmieniłem plany co do trasy ,wyruszając miałem zrobić Tour de Miedwie a jadąc DDR-ka pomyślałem że dawno nie byłem w Puszczy Bukowej i tak skierowałem się do DDR-ki przy Szczecińskiej i pojechałem nią do Bielkowa a tam wjechałem na DW 120 do Kołbacza w którym wjechałem na  drogę rowerowa do Starego Czarnowa na której dziś w obie strony spory ruch.
DDR-ka do Starego Czarnowa
DDR-ka do Starego Czarnowa © strus
Za Starym Czarnowem odbijam z DW 120 i zanurzam się w puszczę Bukowa i po zaliczeniu Dopropola jadę Stara Drogą Kołowską na której spotykam dwie panie szukające Kołowa i jadące w przeciwną stronę do celu swojego a później drogą Kołowską przez Kołówko docieram do celu gdzie robię kilka zdjęć do bloga.
Granitowy głaz narzutowy - głaz Lewandowskiego
Granitowy głaz narzutowy - głaz Lewandowskiego © strus
Konie w Kołówku
Konie w Kołówku © strus
Kaczka na łabedziu ,to nie złudzenie.
Kaczka na łabędziu ,to nie złudzenie. © strus

Maki w Kołowie
Maki w Kołowie © strus
Wracam ta samą drogą do Bielkowa a po drodze przy głazie Lewandowskiego widzę że wcześniej spotkane panie znowu źle jadą,krzyknąłem i zawróciły i szybko dotarłem do Bielkowa z dwoma pasażerami na gapę którzy doczepili się w Kołbaczu i podziękowali za podwózkę do Bielkowa bo tam się rozstaliśmy .Panowie skierowali się do Kobylanki a ja przez Jeczydół pojechałem do ścieżki rowerowej w Morzyczynie i wróciłem nią do Stargardu.
Droga do Jeczydołu z Bielkowa
Droga do Jęczydołu z Bielkowa © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Kołówko Kołowo,Kołówko,Dobropole Gryfińskie,
Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Kołowo (niem.Kolow)