Kołowo (niem.Kolow)

Niedziela, 14 czerwca 2020 · dodano: 14.06.2020 | Komentarze 6

Trzeci dzień podrząd jadę na początku do Kołbacza tym razem prawie najkrótszą drogą bo w Giżynku zmieniłem plany co do trasy ,wyruszając miałem zrobić Tour de Miedwie a jadąc DDR-ka pomyślałem że dawno nie byłem w Puszczy Bukowej i tak skierowałem się do DDR-ki przy Szczecińskiej i pojechałem nią do Bielkowa a tam wjechałem na DW 120 do Kołbacza w którym wjechałem na  drogę rowerowa do Starego Czarnowa na której dziś w obie strony spory ruch.
DDR-ka do Starego Czarnowa
DDR-ka do Starego Czarnowa © strus
Za Starym Czarnowem odbijam z DW 120 i zanurzam się w puszczę Bukowa i po zaliczeniu Dopropola jadę Stara Drogą Kołowską na której spotykam dwie panie szukające Kołowa i jadące w przeciwną stronę do celu swojego a później drogą Kołowską przez Kołówko docieram do celu gdzie robię kilka zdjęć do bloga.
Granitowy głaz narzutowy - głaz Lewandowskiego
Granitowy głaz narzutowy - głaz Lewandowskiego © strus
Konie w Kołówku
Konie w Kołówku © strus
Kaczka na łabedziu ,to nie złudzenie.
Kaczka na łabędziu ,to nie złudzenie. © strus

Maki w Kołowie
Maki w Kołowie © strus
Wracam ta samą drogą do Bielkowa a po drodze przy głazie Lewandowskiego widzę że wcześniej spotkane panie znowu źle jadą,krzyknąłem i zawróciły i szybko dotarłem do Bielkowa z dwoma pasażerami na gapę którzy doczepili się w Kołbaczu i podziękowali za podwózkę do Bielkowa bo tam się rozstaliśmy .Panowie skierowali się do Kobylanki a ja przez Jeczydół pojechałem do ścieżki rowerowej w Morzyczynie i wróciłem nią do Stargardu.
Droga do Jeczydołu z Bielkowa
Droga do Jęczydołu z Bielkowa © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Kołówko Kołowo,Kołówko,Dobropole Gryfińskie,
Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Kołowo (niem.Kolow)

| 20:53 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj :)
| 20:50 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Świetna trasa. Super widoki, mnie szczególnie do gustu przypadł ten z makami w Kołowie, na którym w lewym rogu widać, że w oddali rozpościera się super widok - musi tam być jakieś wzniesienie terenu chyba.
| 20:16 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Koń aż upadł :). Świetnie prezentują się pola pełne maków, uwielbiam te widoki.
| 20:04 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Oklaski za imponujący dystans, świetny opis przebiegu jazdy - w tym jesteś poza konkurencją. Szczególnie lubię zdjęcia zwierząt, te nigdy nie pozują, chociaż żyją.
| 18:00 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Darku Danków znam :) Trasę Lipiany - Barlinek - Strzelce Krajeńskie przemierzam często ale dostawczakiem :) Za to widzę że Ty kręcisz kilometry bez opamiętania :)
| 14:59 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Chyba Puszcza Bukowa był dobrym kierunkiem, bo choć dzisiaj mniejszy skwar to wiatr dzisiaj ostro dokazywał (nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie ostro wiało i dlatego też uciekłem do PUSZCZY).