Poniedziałek, 15 czerwca 2020 · dodano: 15.06.2020 | Komentarze 2

Pogoda dopisuje dzisiejszego dnia bo nie jest za gorąco i nawet umiarkowanie wieje więc po pracy wystartowałem DDR-ka na Żarowo aby po zaliczeniu Grzędzic ruszyć ścieżką rowerową do Zieleniewa przez Lipnik a następnie odbić do dojazdu pożarowego 36 który doprowadził mnie do Cisewa a droga przed lasem została oczyszczona i ciekawe czy zostanie poszerzona bo ruch na niej jest ostatnio duży.
Oczyszczony dojazd do DP 36
Oczyszczony dojazd do DP 36 © strus
Zanim wyruszyłem do Reptowa zaliczyłem szufladowy wjazd do Wielichówka a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Motańcu aby wrócić nią do Grzędzic gdzie robię fotki "koniowatym"
Dwa
Dwa "smerfy" w Reptowie © strus

"Koniowate" © strus
Tą samą droga co przyjechałem do DDR-ki w Grzedzicach wracam do domu i chyba jutro sobie odpuszczę rundkę po pracy bo trzeba zaległości w domu nadrobić aby małżonka nie krzyczała na "rower"

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,