Listopad, 2017

• Kalorie 2038kcal

Środa, 29 listopada 2017 · dodano: 29.11.2017 | Komentarze 2

A dziś niespodzianka ,miało żadnej jazdy do końca miesiąca nie być ale na potrzeby zakłady po wczorajszej drugiej zmianie dziś byłem na pierwszej i jak tu nie wykorzystać słonecznego popołudnia na dodatek gdy małżonka pracuje na druga zmianę.Nic nowego nie wymyśliłem z trasą tylko oklepaną pięćdziesiątkę zaliczyłem jadąc do gminy Kobylanka i oczywiście zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku i nią do Kobylanki. Jak ostatnim razem śladami kolegi Tomasza który niestety był zmuszony zakończyć już sezon skierowałem się w dalszą drogę do Wielichówka przez Reptowo i Cisewo.W Reptowie przy lasku zatrzymałem się na si...u  i przy okazji zrobiłem kilka zdjęć runa leśnego.
Runo leśne w Reptowie
Runo leśne w Reptowie © strus

Zanim ruszyłem na Wielichówko musiałem odstać przed przejazdem PKP w Reptowie kilka minut w jedna stronę aż przejadą trzy pociągi a z powrotem jeden.Droga leśna z Cisewa do Wielichówka zrobiła się bardzo szeroka z powodu wycinki drzew dzięki temu będzie bezpiecznej i to dzięki ministrowi Sz....ce.
Wycinka dla bezpieczeństwa .
Wycinka dla bezpieczeństwa . © strus
W Wielichówku nawrotka i wydłużoną drogą przez Niedźwiedź i Motaniec docieram do DDR-ki którą jadę prosto do Stargardu na obiad i zasłużony odpoczynek bo można powiedzieć gdy wczoraj wyszedłem w południe to dziś o 16-tej wróciłem.Po drodze widziałem kilka miejsc gdzie o tej porze roku słońce już nie dochodzi a przez to mimo nocny przymrozek nadal trzymał - trawy oszronione.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Test kurtki Aerofit Team

Niedziela, 26 listopada 2017 · dodano: 26.11.2017 | Komentarze 5

Dziś temperatura wahała się między 3-4 stopnie więc pora przetestować nową kurtkę zakupioną kilka dni temu,pod nią założyłem tylko koszulkę i ruszyłem na rundkę po mieście żeby sprawdzić czy czasem nie będzie mi za chłodno a następnie skierowałem się do DDR-ki
przy Szczecińskiej którą pojechałem do Motańca a tam zawitałem na DK 10,  po drodze jeszcze byłem ponownie na  promenadzie przy J.Miedwie na której spotkałem rowerzystów z rocznika M7 w ilości trzy.
Ławeczka muzyczna przy Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Stargardzie © strus
Nad J.Miedwie
Nad J.Miedwie © strus
Gdy już byłem na DK 10 liczyłem że drzewa ochronią mnie od dokuczliwego wiatru ale stało się to dopiero gdy z krajówki zjechałem w stronę Wielgowa i udałem się w kierunku węzła Rzęśnica. Jak minąłem ostatni budynek na ulicy Borowej zaczął się slalom gigant a dwa razy musiałem delikatnie przejeżdżać przez olbrzymie kałuże które pokonałem środkiem żeby nie załapać się na jakąś większą dziurę.
Takiej ilości wody nie spodziewałem się i obawiałem czy uda mi się przejechać przez las aby dotrzeć do "Chociwelki" ,tragedii nie było
ale raz przeprowadziłem rower przez las bo na gruntowej drodze nie zaryzykowałem pokonywać zbiornika z wodą i tak zawitałem na
DW 142 kolejny raz.
Remontowana DW 142 - węzęł Rzęśnica
Remontowana DW 142 - węzeł Rzęśnica © strus
Pierwszy kilometr taki jak na zdjęciu ,kolejne dwa to cztery pasy bez piachu między pasami a następnie asfalt na całym odcinku do mostu nad Ina w okolicy Strumian który mnie zablokował i musiałem zawrócić do Sowna.
Remontowany most na rz.Iną w okolicy Strumian
Remontowany most na rz.Iną w okolicy Strumian © strus
Przez Sowno skierowałem się ponownie na "Chociwelkę" przy krzyżówce z DW 141 i chciałem pojechać chociaż do zjazdu na Storkówko niestety w Siwkowie nie udało mi się pokonać odcinka przy budowanym wiadukcie na Warchlino z powodu bardzo dużej ilości błota budowlanego i dlatego postanowiłem skierować się na Małkocin.

Odcinek drogi z Małkocina do Klępina to ciężki  podjazd ze względu na czołowy wiatr i stromą długą górkę i duże ilości asfaltu typu "puzzle" ale nie takie się pokonywało a w Klępinie odbiłem na Stargard przez Mokrzycę zobaczyć jak się mają łąki w okolicy Iny
Rozlewisko rz.Iny w okolicy Klępina
Rozlewisko rz.Iny w okolicy Klępina © strus
Zanim wróciłem do domu zajechałem jeszcze raz do centrum żeby zrobić zdjęcie pomnika radzieckiego który jest w trakcie demontażu
a na koniec pierwsze wrażenia z nowego zakupu udanego chodź kominiarka jak dla mnie przy wyższych temperaturach chyba będzie za ciepła i mały minus w biodrach brak regulacji. ps.to moja ostatnia rundka w listopadzie bo do końca miesiąca mam druga zmianę ale z kilometrażu w listopadzie jestem zadowolony bardzo .
Ruszyła rozbiórka Pomnika Wdzięczności w centrum Stargardu.
Ruszyła rozbiórka Pomnika Wdzięczności w centrum Stargardu. © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,DW 142,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Mokrzyca,
Stargard.

Piątek, 24 listopada 2017 · dodano: 24.11.2017 | Komentarze 4

Kolejna 50-tka po pracy wymuszona jutrzejszymi prognozami pogody bo ponoć ma padać cały dzień a dziś delikatnie chłodniej niż wczoraj ale wybrałem się tak samo ubrany jak wczoraj i ruszyłem tym razem najpierw na DDR-kę przy Szczecińskiej i pojechałem najpierw na promenadę przy J.Miedwie a następnie skierowałem się do Kobylanki przez Jęczydół i Bielkowo.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Żeby było inaczej jak zawsze tym razem pojechałem jak to robi zawsze mój kolega z pracy Tomasz najpierw do Reptowa a później miało być Cisewo ale jakoś długo czekałem przed przejazdem kolejowym aż zrobił się tłok więc zawróciłem jak wczoraj i udałem się ponownie w kierunku DDR-ki w Kobylance przez Niedźwiedź i Kałęge.
Tłok na przejeździe PKP
Tłok na przejeździe PKP © strus
Jadąc ścieżką rowerową w Zieleniewie zorientowałem się że prosto do domu nie mogę jechać bo nie będzie zaliczona standardowa pięćdziesiątka więc w Lipniku odbiłem  do Żarowa na DDR-kę przez Grzędzice  i gdy tam się pojawiłem otrzymałem info z InPost-u że mogę odebrać paczkę tym razem uzupełniłem zabezpieczenie dla rowerów bo jedno we wtorek zniszczyłem a zastąpiłem je nowym o nazwie U-LOCK ONGUARD Brute LS 8000

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA Z PRZEJAZDU:

Czwartek, 23 listopada 2017 · dodano: 23.11.2017 | Komentarze 2

Wracając po pracy na niebie pięknie świecące słoneczko to jak tu nie z korzystać z szansy na rundkę i na dodatek cieniej ubrany bo tylko w bluzie a myślałem że już tylko w kurtce będę jeździł do wiosny.Niestety ze słoneczka długo się nie nacieszyłem bo po przejechaniu siedmiu kilometrów schowało się za chmurkami ale było ciepło i za mocno nie wiało.Do DDR-ki w Lipniku dojechałem przez Żarowo i Grzędzice a następnie ścieżką rowerową jadę do Motańca.
DDR-ka w Zieleniewie
DDR-ka w Zieleniewie © strus
Pokręciłem się po gminie Kobylanka jadąc przez Kałęge do końca asfaltu w Niedźwiedziu gdzie zawróciłem i udałem się pod szlaban
w przejazdu PKP w kierunku Cisewa w Reptowie gdzie ponownie zawróciłem i skierowałem się do DDR-ki w Kobylance.
Reptowo (niem.Karolinenhorst) Dawny cmentarz
Reptowo (niem.Karolinenhorst) Dawny cmentarz © strus
Plac Zgody w Kobylance.
Plac Zgody w Kobylance. © strus
Ścieżką rowerową wróciłem do Stargardu i gdy stałem na czerwonym świetle około 400 m od domu sprawdziłem czy nie dostałem SMS z kodem do paczkomatu ale niestety  nie i pojechałem do domu , gdy chciałem zatrzymać sports-trackera właśnie doszła oczekiwana
wiadomość z kodem otwarcia i od razu pojechałem a następnie zostałem właścicielem nowej kurtki na rower.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,

Włamanie plus Bukowa.

Wtorek, 21 listopada 2017 · dodano: 21.11.2017 | Komentarze 2

Miałem czas prawie do szesnastej więc chciałem zaliczyć setkę jak ostatnim razem ale gdy poszedłem po rower spotkało mnie małe zaskoczenie ponieważ zgubiłem jeden z trzech kluczy do zapięć rowerowych i na dodatek do tego nie miałem zapasu.Prawie godzinę walczyłem żeby je otworzyć na szczęście to było najgorsze z trzech zwykły Kellys i dałem radę.

Z godzinnym opóźnieniem wyruszyłem zaczynając od rundy po mieście a następnie DDR-ka na Żarowo jadę do DDR-ki w Lipniku z której zjeżdżam w Kobylance i kieruje się na Stare Czarnowo wydłużona drogą przez Dębinę.
Kołbacz (niem.Kolbatz)  Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r
Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r © strus
Za Starym Czarnowem wjeżdżam w Puszczę Bukowa kierując się przez Dobropole Gryfińskie na Drogę Kołowską którą jak zawsze przeważnie bywa jadę do krzyżówki gdzie odbijam na Kołowo lub na drogę Bieszczadzką ale tym razem pojechałem prosto chodź nie pamiętałem dlaczego jej zawsze unikałem jak się później okazało to nie jeździłem ją zw względu na kiepski bruk.
Droga Kołowska
Droga Kołowska © strus

Zjeżdżając do Śmierdnicy Leśną Szosą po obu stronach drogi widać spustoszenie w drzewostanie przez pana Szszkę zdecydowanie lepiej gdy już nie ma liści i dzięki temu dostrzegłem ruiny kościoła.
Śmierdnica (niem.Mühlenbeck)  Ruiny kościoła św. Mikołaja
Śmierdnica (niem.Mühlenbeck) Ruiny kościoła św. Mikołaja © strus
Z puszczy zawitałem na DW 119 którą jadę w kierunki krajowej dziesiątki na której byłem tylko chwile i odbiłem w kierunku Zdunowa w którym postanowiłem jechać do Sowna zaczynając od drogi pożarowej nr 40 a kończąc na 32.Początki leśnej drogi były bardzo dobre ,dopiero po łuku w lewą stronę zaczęły się dziury, błoto, i auta wywożące ścięte drzewa.
Dojazd pożarowy 40 z Wielgowa do Sowna
Dojazd pożarowy 40 z Wielgowa do Sowna © strus
Znikający las wzdłuż dojazdu pożarowego 40
Znikający las wzdłuż dojazdu pożarowego 40 © strus

10 km po drodze pożarowej i spodnie po kolana wraz z ochraniaczami całe w błocie o rowerze nie wspomnę bo nawet zdjęcie nie oddaje
tego jak wyglądał na żywo dlatego gdy wróciłem na szosę w Sownie zrezygnowałem z jazdy drogą pożarową 36 do Grzędzic i pojechałem jak w ostatni piątek do Stargardu przez Poczernin a w okolicy Kossaka zjechałem z DDR-ki i skierowałem się na myjkę przy ulicy Ceglanej. Po raz pierwszy z Viperem po wymianie tylnego koła uszkodzonego przez wielokrotne mycie pod dużym ciśnieniem
skorzystałem z niej ponownie bo w domu ciężko było by szybko doprowadzić do czystości a gdy byłem już w domu rower wytarłem do sucha i nasmarowałem napęd.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
MAPKA : BUKOWA

Po siódmy tysiąc.

Piątek, 17 listopada 2017 · dodano: 17.11.2017 | Komentarze 6

Późny wyjazd jak na dzień wolny ale to przez małżonkę która miała dziś drugą zmianę więc ciężko było się szybko rozstać  ale w końcu w południe wyruszyłem i wiedziałem że będę musiał sprężać się żeby przejechać setkę aby mieć na koncie w tym roku 7000km.
Ruszyłem do DDR-ki na Motaniec a następnie zawitałem na DK 10 która dojechałem do Płoni gdzie odbiłem na Wielgowo. Pierwsze 21 kilometrów pod wiaterek i przez to jakoś  bolały mnie piszczele u obu nóg gdy wjechałem między drzewa problem ustał.W Wielgowie pojawiły się sztuczne grzybki ale do tych w Pucku daleko im pod względem jakości wykonania i wielkości.
Sztuczne grzybki w Wielgowie
Sztuczne grzybki w Wielgowie © strus

Kolejnym etapem to odcinek drogi z Wielgowa do Czarnej Łąki gdzie miałem zamiar zawitać na wale przeciwpowodziowym na którym powstaje DDR-ka łącząca Dąbie z Lubczyną. Po Przekroczeniu węzła Dąbie przy S3 kieruję się do ronda w Dąbiu ulica Irydową.
Wjazd na ul.Irtdową
Wjazd na ul.Irtdową © strus
Na rondzie odbijam Lubczyńską a po drodze po raz pierwszy w realu spotykam w Pucicach prim8 mieszkańca Szczecin Zdroje ale nie udało się zatrzymać na rozmowę może innym razem ze względu na ruch na drodze .
Szczecin Załom - Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Chwile po spotkaniu odbijam na Czarną Łąkę gdzie próbuje się dostać ulicą Plażową na wał ale nie udało się za to spotkałem trzech pracowników i chciałem się dowiedzieć coś o przypuszczalnym terminie zakończenia ale cała trójka to Ukraińcy i nic nie zrozumiałem.
Budowa DDR-ki do Lubczyny w Czarnej Łące
Budowa DDR-ki do Lubczyny w Czarnej Łące © strus

Jeszcze dwie próby nie udane do budowanej ścieżki i kieruje się na Goleniów ale tym razem przez Borzysławiec zatrzymując się na dwie fotki zanim wylądowałem na głównej drodze do Goleniowa wzdłuż której mocno zaawansowane prace prze DDR-ce i przed skrętem na Jasiny leży już asfalcik do samego Goleniowa.
Lubczyna (niem.Lübzin) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Borzysławiec (niem.Louisenthal) Kościół parafialny p.w. św. Piotra i Pawła z XIX/XX w © strus
Budowa DDR-ki  Lubczyna - Goleniów
Budowa DDR-ki Lubczyna - Goleniów © strus
W Goleniowie bocznymi drogami i ścieżką rowerową docieram do dzielnicy Helenów gdzie kupuje kolejny isotonik i posilam się bo od dziesiątej nic nie jadłem a tu już piętnasta. Wiedziałem że od sklepy gdy skieruje się prosto do domu to setki nie zaliczę dlatego z Tarnówka odbijam na Strumiany przez Stawno.
Tarnówko (niem.Lüttenhagen) Pozostałością po kościele z XV w. jest kamienno-ceglana trójkondygnacyjna wieża, © strus
Droga Stawno - Strumiany
Droga Stawno - Strumiany © strus
A że nie lubię jeździć po ciemku to od Goleniowa jechałem w mirę szybko na co pozwalała nawierzchnia żeby do DDR-ki w Żarowie dojechać przed zmierzchem i to mi się udało i na koncie zawitało 7000 km mimo  absencji prze operacje oka.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Załom,Pucice,Czarna Łąka,Lubczyna,
Borzysławiec,Kępy Lubczyńskie,Smolno,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Stawno,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,
Lubowo,Żarowo,Stargard.
MAPKA: Po siódmy tysiąc.

• Kalorie 2039kcal

Leśne okolice.

Wtorek, 14 listopada 2017 · dodano: 14.11.2017 | Komentarze 4

Rano musiałem się zameldować  na Pomorzanach u okulisty który mnie męczył prawie dwie godziny a następnie w drodze na dworzec zaliczyłem kilka sklepów rowerowych w poszukiwaniu kurtki rowerowej na zimne dni ale XXL ciekawych nie było.Gdy się zameldowałem w domu szybko coś przekąsiłem i ruszyłem w drogę.Na początku załatwiłem jedną sprawę i jak to ostatnimi razami bywało pojechałem znowu do Strumian a następnie odbiłem w las .
Sowno (niem.Hinzendorf) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Leśne runo
Leśne runo © strus
Zanim wjechałem na często jeżdżony dojazd pożarowy 32 włóczyłem się prawie 6 kilometrów po leśnych drogach na których nigdy nie byłem bez żadnego celu ,wybierałem drogi na których nie było widać błota i wody a gdy dotarłem do miejsca na wypoczynek musiałem skorzystać z mapy żeby namierzyć znaną mi jakąś drogę.
Gdzieś w lesie
Gdzieś w lesie © strus

Miejsce na wypoczynek
Miejsce na wypoczynek © strus
Dojazdem pożarowym 32 jadę do Reptowa a następnie szosą kieruję się do Cisewa gdzie przywitał mnie deszczyk z którym jechałem do samego domu.Z Cisewa dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie a nią do Stargardu.
Dojazd pożarowy 40 do Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 do Wielgowa © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA : Leśne okolice.

Dąbie - wał przeciwpowodziowy.

Niedziela, 12 listopada 2017 · dodano: 12.11.2017 | Komentarze 6

Zainspirowany zdjęciami z wyprawy do Lubczyny [prim8 Dąbie-Lubczyna ] dziś sam chciałem sprawdzić jak tam robota idzie, początkowo chciałem dojechać wydłużoną drogą do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin ale na DDR-ce do Giżynka poczułem silny wiatr
jak wczoraj więc uciekłem na ścieżkę rowerową prowadzącą do Motańca a następnie przez Niedźwiedź udałem się w las na 3 kilometry
żeby wyjechać w Zdunowie ,pierwszy kilometr leśnej drogi do Gajęcki Ług to walka z błotem później to slalom gigant między kałużami.
Droga Niedźwiedź - Zdunowo
Droga Niedźwiedź - Zdunowo © strus
Ze Zdunowa przez Wielgowo a dalej Tczewską nad S3 i do Dąbia docieram w okolice J.Dąbia i i przy ujściu do jeziora rzeki Chęłszczącej
wjeżdżam na wał przeciwpowodziowy który ma się stać nie długo DDR-ką.
Dąbie - wał przeciwpowodziowy
Dąbie - wał przeciwpowodziowy © strus
Droga bardzo ciężka ,męcząca jazda po trawie że gdy robiłem poniższe zdjęcie na mapie ukazała mi się droga wyjazdowa z której postanowiłem skorzystać ,niestety nie udało się bo była w 100% zalana wodą .Męczyłem się tak 6 km bo gdy minąłem jakiś pomarańczowy domek na drodze pojawiła się ścieżka i było lżej ale nowej ścieżki nie  było widać i przy pierwszej okazji uciekłem na szosę w Załomiu.

Gdy znalazłem się na szosie w Załomiu od razu lżej a na dodatek w końcu zobaczyłem innych rowerzystów i to w sporej ilości .Ja skierowałem się do przejścia dla pieszych w Kliniskach Małych na S3 i zajechałem na drugiej stronie do Pucka na grzybki żeby przez las dojechać do "Chociwelki"
Pucko - grzybki
Pucko - grzybki © strus
Ponownie spotkałem pana opiekującego się tym terenem który zniechęcił mnie to wjeżdżania w las ponieważ mówił że jest sporo wody i błota ,więc wróciłem na "serową" szosę która jadę do Sowna przez Strumiany.Po drodze kolega gnębił mnie telefonami z pytaniami jak ma naprawić komputer a najlepiej by było żebym do niego przyjechał.Po czwartym odebranym telefonie usłyszałem w słuchawce że jest sukces a ja pojechałem przez Poczernin do Żarowa a tam już DDR-ką do domu.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Załom,
Załom,Pucice,Kliniska Wielkie,Kliniska Małe,Pucko,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
MAPKA : Dąbie - wał przeciwpowodziowy.

Orkan Marcin -pierwsze dmuchanie

Sobota, 11 listopada 2017 · dodano: 11.11.2017 | Komentarze 2

Od dwóch dni na sobotę zapowiadane było opady deszczu ,gdy rano się obudziłem koło dziewiątej świeciło słońce więc sprawdziłem prognozę godzinową na wetteronline.de i bezpośrednio po śniadaniu wyruszyłem żeby zaliczyć do opadów deszczu pięćdziesiątkę.Pierwsze kilometry to dojazd wydłużoną drogą do strefy przemysłowej w Kluczewie na poradzieckim lotnisku przez Witkowo Drugie i Oś.Lotnisko.Gdy opuściłem teren zabudowany na Oś.Pyrzyckim kierując się do Witkowa poczułem jak dziś sobie hula wiaterek którego nazwano orkan Marcin.Wiatr dokuczał mi aż do Wierzchlądu czyli pierwsze 20 kilometrów.
Kluczewo (niem.Klützow)  Kościół parafialny p.w. Świętego Krzyża z XV w
Kluczewo (niem.Klützow) Kościół parafialny p.w. Świętego Krzyża z XV w © strus
Kolejne kilometry to dojazd do DDR-ki w Zieleniewie wjazd na promenadę nad J.Miedwie i skierowanie się ponowne na ścieżkę rowerową i jazda nią do Motańca a następnie skrótem do Reptowa żeby ponownie udać się do Kobylanki.
Promenada przy J.Miedwie w Morzyczynie
Promenada przy J.Miedwie w Morzyczynie © strus

Jadąc z Kobylanki do Bielkowa zauważyłem że ktoś zniszczył pamiątkowy głaz który stoi w tym miejscu ponad sto lat co mi się bardzo nie podobało . Jak to jest że Polak walczy o krzyż na pomniku papieża we Francji a sam w swojej okolicy niszczy .........
Od razu pomyślałem czy w Jęczydole ta sama osoba nie zniszczyła lapidarium ale na szczęście wszystko było OK.
Bielkowo (niem.Belkow) Pamiątkowy głaz w setna rocznicę wygranej armii pruskiej nad Napoleonem pod Lipskiem © strus

Wróciłem na DDR-kę w Morzyczynie i dojechałem do Lipnika a że deszczu nie było widać odbiłem na Żarowo przez Grzędzice i tamtejszą ścieżką rowerową wróciłem do Stargardu.Coś zapowiadane deszcze jakość ominęły moje okolice przynajmniej do 15.15 gdy kończę relacje a mogłem chodź z 10 kilometrów zrobić więcej.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Bielkowo,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A przejazdu:

Czwartek, 9 listopada 2017 · dodano: 09.11.2017 | Komentarze 5

Wczoraj nie udało mi się wyskoczyć na rower po pracy ale dziś to już mus bo kolejne dni mają być ponoć deszczowe więc wyruszyłem na szybką pięćdziesiątkę jadąc tak jak ostatnim razem do Strumian gdzie zawróciłem do Sowna a tam wjechałem w las na drogę pożarową 32 i udałem się wydłużoną drogą do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo.
Sowno (niem.Hinzendorf) Dom rzeźnika
Sowno (niem.Hinzendorf) Dom rzeźnika © strus
Okolice Sowna
Okolice Sowna © strus
Gdy już dotarłem do Reptowa to pozostał mi tylko dojazd do DDR-ki w Kobylance i powrót nią do Stargardu a następnie przez strefę przemysłową do domu.Mimo niskiej temperatury jechało mi się bardzo dobrze chodź gdy dotarłem do domu było już dość szaro a że ja
nie lubię jeździć w ciemnościach to już nie długo pewnie skończą się pięćdziesiątki jak będę wracał z pracy około czternastej.
Kładka nad S10 w Zieleniewie
Kładka nad S10 w Zieleniewie © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,