Piątek, 24 listopada 2017 · dodano: 24.11.2017 | Komentarze 4

Kolejna 50-tka po pracy wymuszona jutrzejszymi prognozami pogody bo ponoć ma padać cały dzień a dziś delikatnie chłodniej niż wczoraj ale wybrałem się tak samo ubrany jak wczoraj i ruszyłem tym razem najpierw na DDR-kę przy Szczecińskiej i pojechałem najpierw na promenadę przy J.Miedwie a następnie skierowałem się do Kobylanki przez Jęczydół i Bielkowo.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Żeby było inaczej jak zawsze tym razem pojechałem jak to robi zawsze mój kolega z pracy Tomasz najpierw do Reptowa a później miało być Cisewo ale jakoś długo czekałem przed przejazdem kolejowym aż zrobił się tłok więc zawróciłem jak wczoraj i udałem się ponownie w kierunku DDR-ki w Kobylance przez Niedźwiedź i Kałęge.
Tłok na przejeździe PKP
Tłok na przejeździe PKP © strus
Jadąc ścieżką rowerową w Zieleniewie zorientowałem się że prosto do domu nie mogę jechać bo nie będzie zaliczona standardowa pięćdziesiątka więc w Lipniku odbiłem  do Żarowa na DDR-kę przez Grzędzice  i gdy tam się pojawiłem otrzymałem info z InPost-u że mogę odebrać paczkę tym razem uzupełniłem zabezpieczenie dla rowerów bo jedno we wtorek zniszczyłem a zastąpiłem je nowym o nazwie U-LOCK ONGUARD Brute LS 8000

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA Z PRZEJAZDU:

| 13:49 sobota, 25 listopada 2017 | linkuj Bardzo dobre zapięcie - staraj się tylko chwycić w miarę możliwości i ramę, i tylne koło :)

Zdjęcie na przejeździe ekstra - fajnie uchywcony moment mijania się tych pociągów, miałeś farta.
| 18:11 piątek, 24 listopada 2017 | linkuj O matko, ktoś lata na Miedwiu na kajcie pod koniec listopada? To dopiero jest masochizm!
| 17:22 piątek, 24 listopada 2017 | linkuj Niezmordowany Darku nie myśl tak pesymistycznie co do pogody, bp prognozy nie zawsze się sprawdzają - banalne stwierdzenie ale tak bywa. Ładne zdjęcia znad jeziora Miedwie a zabezpieczenie do roweru prezentuje się wyjątkowo solidnie. Gdzie i za ile kupiłeś ?