Czwartek, 23 listopada 2017 · dodano: 23.11.2017 | Komentarze 2

Wracając po pracy na niebie pięknie świecące słoneczko to jak tu nie z korzystać z szansy na rundkę i na dodatek cieniej ubrany bo tylko w bluzie a myślałem że już tylko w kurtce będę jeździł do wiosny.Niestety ze słoneczka długo się nie nacieszyłem bo po przejechaniu siedmiu kilometrów schowało się za chmurkami ale było ciepło i za mocno nie wiało.Do DDR-ki w Lipniku dojechałem przez Żarowo i Grzędzice a następnie ścieżką rowerową jadę do Motańca.
DDR-ka w Zieleniewie
DDR-ka w Zieleniewie © strus
Pokręciłem się po gminie Kobylanka jadąc przez Kałęge do końca asfaltu w Niedźwiedziu gdzie zawróciłem i udałem się pod szlaban
w przejazdu PKP w kierunku Cisewa w Reptowie gdzie ponownie zawróciłem i skierowałem się do DDR-ki w Kobylance.
Reptowo (niem.Karolinenhorst) Dawny cmentarz
Reptowo (niem.Karolinenhorst) Dawny cmentarz © strus
Plac Zgody w Kobylance.
Plac Zgody w Kobylance. © strus
Ścieżką rowerową wróciłem do Stargardu i gdy stałem na czerwonym świetle około 400 m od domu sprawdziłem czy nie dostałem SMS z kodem do paczkomatu ale niestety  nie i pojechałem do domu , gdy chciałem zatrzymać sports-trackera właśnie doszła oczekiwana
wiadomość z kodem otwarcia i od razu pojechałem a następnie zostałem właścicielem nowej kurtki na rower.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,