Sierpień, 2012

Nowy mój rekord

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 2

Po naprawie roweru dzięki 4gotten i zażyciu coś na ból stopy ruszyłem jak planowałem do Gryfina.Na drodze o dziwo mały ruch pojazdów dzięki temu dobrze się jechało mimo sporego wiatru.W Gryfinie zakup kolejnego izotonica i batona i powrót do Starego Czarnowa tam po zakupie kolejnego napoju zawróciłem w kierunku Pyrzyc.Gdy dojechałem do Pyrzyc na liczniku widniało 103 km.Z Pyrzyc ruszyłem do Stargardu z przerwą na loda na Shell-u.Przerwę zrobiłem bo przestała działać tabletka a bałem się zażyć następna bo po drodze piłem Red bulla .
Trasa:Stagard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Bielkowo ,Nieznań ,Kołbacz , Stare Czarnowo ,Glinna ,Kartno ,Żelisławiec,Gardno ,Wełtyń ,Gryfino [Laguna]. Powrót tą samą trasą do Starego Czarnowa a tam w prawo do Żabowa i Pyrzyc następnie Okunica ,Obryta ,Barnim ,Warnice i runda po Stargardzie. Po dojechaniu do sklepu przy Reja jak zobaczyłem na licznik ze śr. prędkością to byłem bardzo miło zaskoczony wynikiem.Dość że to moja najdłuższa wycieczka i z obolałą stopa taki wynik.

Kontuzjowani

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Rower nadal kontuzjowany ,jutro dopiero będzie wyleczony a mnie złapał jakiś ból w okolicy kostki od zewnętrznej strony,przy pedałowaniu dopiero się ujawnia.Jechałem prawie całą trasę bez zmiany biegów tz. 3 blat i 6 na 8 zębatka.Najgorzej było pod górę i pod wiatr.Trasa: Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Bielkowo ,Nieznań ,Żelewo ,Kołbacz ,Nieznań ,Bielkowo ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik i runda po Stargardzie

Mix z małżonką po gminie Kobylanka

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 1

Dodałem kategorie i będę musiał kilka wycieczek edytować.Kategorie nazwałem MIX [SOLO RODZINA] - czyli solo i z rodziną.Na początek rodzinnie do Kobylanki przez Grzędzice.Z Kobylanki solo do Cisewa a małżonka w Reptowie dp Kobylanki gdzie się spotkaliśmy na małe co nieco.I jeszcze raz taka runda.W czasie drugiej rundy w Cisewie dostałem radosna wiadomość od 4gotten- uratował żywot mojego roweru.W Kobylance spotkałem się kolejny raz z żonka ale jechaliśmy tylko do Jęczydolu poźniej solo do 4gottena.Zamieszczam fotki spotkanych rowerów w piątek w Berlinie.

Trasa:Stargard ,Żarowo ,Grzędzice ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo Cisewo ,Reptowo ,Kobylanka ,Motaniec,Niedźwiedź ,Reptowo ,Cisewo ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik i duża runa po Stargardzie

Cisewo

Środa, 22 sierpnia 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 2

Po pracy i obiedzie byłem bardzo senny i postanowiłem kosztem roweru przespać się.Po 50 -cio minutowej drzemce wstałem pełen energii ,po 15 minutach siedziałem już na rowerze.Tak późno w tym roku to jeszcze nie wyjeżdżałem , była prawie 18 -sta. Trasa: Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Cisewo [tablica],reptowo ,Niedźwiedź ,Motaniec,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo ,Stargard.Jutro na pewno dzień bez roweru bo praca popołudniu.Jak nie pojadę w piątek do Berlina to wyskoczę na jakąś setkę.

Mix z małżonką

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 21.08.2012 | Komentarze 1

Po wczorajszej deszczowej wycieczce rower wyglądał jakbym jeździł w terenie.Zapakowałem coś do czyszczenia i wyruszyliśmy do Kobylanki.Tam postój i czyszczenie roweru .Małżonka dostała fory i ruszyła do domu a ja runda 10 km i pogoń za żonką.Po drodze spotkałem 4gotten z którym jechałem do Lipnika następnie w lewo i dalsza pogoń która zakończyła się dopiero przy ul.Kossaka .Trasa:Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka,Reptowo ,Niedźwiedź ,Motaniec,Reptowo ,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik,Grzędzice ,Żarowo ,Stargard.

Gryfino - Mescherin

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 1

Wczoraj postanowiłem że pojadę do Gryfina po raz pierwszy.Wyruszyłem o 11.30 dojechałem zaledwie do Tesco i tu niespodzianka - DESZCZYK :( .Pokropił do Lipnika i przestał a ja rozmyślałem co mam robić. Ciuchy miałem tylko te co na sobie. Muszę zakupić jakiś mały placek.Po dojechaniu do Starego Czarnowa pierwszy przymusowy postój [burza]. Gdy przestało padać obserwowałem niebo i postanowiłem jechać dalej bo ciemne chmury były nad Szczecinem.Do Gryfina dojechałem na sucho dalej postanowiłem jechać do Mescherin ,gdy pokonałem pierwszy most a to droga SZOK !!! .Nie dało się jechać ulicą ani ścieżką.

W końcu dojechałem do drugiego mostu , niestety nie pozwolono mi nim przejechać ani przejść, kazano mi przyjechać końcem roku.

Po przejechaniu odcinka między mostami bardzo zaczęły mnie boleć nadgarstki , postanowiłem powrotny ten odcinek pokonać pieszo miedzy czasie wykonałem kilka telefonów i zajadałem batona.Zaczął kropić deszcz a że nie było tam się gdzie schować skoczyłem na rower i powoli jechałem.W połowie mostu gdy ustawiałem sobie aparat do foto zaczęło lać i uciekłem do bramy w bloku.To już kolejny przymusowy przystanek ,po deszczu zakupiłem na drogę powrotną OSHEE i wyjechałem chwilę po 14 -tej.Droga powrotna to ucieczka przed kolejną burzą ,deszcz od Wełtynia non stop padał dopiero w Stargardzie przy Tesco zobaczyłem słońce.Wynik był by lepsze gdyby nie spacery z rowerem.
Trasa:Stagard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Bielkowo ,Nieznań ,Kołbacz , Stare Czarnowo ,Glinna ,Kartno ,Żelisławiec,Gardno ,Wełtyń ,Gryfino , most przed Mescherin.Powrót tą samą drogą do Bielkowa i w prawo na Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo,Lipnik Stargard.

Relaks z żonka.

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 0

Wyjazd miał zacząć się ok 11-ej ale okazało się że moja opona nie nadaje się do jazdy.Przejechałem na niej zaledwie 1014 km.

Zamiast wyjazdu było ruszenie w miasto za oponami, udało mi się kupić Vittoria Zaffiro 700 x 23 C.Szybki montaż i wyjazd z małżonką.Trasa:Stargard ,Żarowo ,Grzędzice ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec,Niedźwiedź ,Reptowo ,Cisewo i powrót tą samą trasą i mała runda po Stargardzie.W Kobylance przerwa na Izotonic i loda.

Relaks z małżonką

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 0

Po krótkiej przerwie na obiad wyruszyłem dziś po raz drugi na wycieczkę z małżonką.
Trasa: Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec .Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice,Żarowo ,Stargard.

Kierunek Cisewo.

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 0

Pierwsza zaplanowaną na dziś wycieczka to solo do Cisewa.Po załatwieniu sprawy na mieście wyruszyłem w kierunku Żarowa po dotarciu do drogi rowerowej zaszło słońce i wiatr się wzmógł. Po 40 km postanowiłem spożyć snickersa , robiłem to pod wiatr i jakoś ciężko mi to szło.Trasa :Po Stargardzie ,Żarowo ,Grzędzice ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczym,Jęczydół ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź [koniec asfaltu],Reptowo ,Cisewo ,Reptowo ,Kobylanka ,Bielkowo ,Jęczydół ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo i runda po Stargardzie.Teraz delikatny obiadek i runda z małżonką.

Triathlon rowerowy

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 0

Triathlon rowerowy [jazda rowerem,tenis stołowy ,strzelanie z wiatrówki]Trasa:Stargard ,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn ,Jęczydół,Kobylanka[przerwa na coś słodkiego]powrót do Morzyczyna[tenis stołowy na promenadzie]następnie po minięciu Zieleniewa strzelanie z wiatrówki do puszek w polu i powrót do domu przez Lipnik,Grzędzice, Żarowo.