MIX [SOLO RODZINA]

Bliskie okolice ⛅️plus bonus

Wtorek, 17 października 2023 · dodano: 17.10.2023 | Komentarze 0

Trochę wolnego czasu do obiadu który obiecałem zrobić na 14.30 więc postanowiłem zaliczyć pięćdziesiątkę po bliskich okolicach którymi jeżdżę zawsze po pracy gdy mam pierwsza zmianę.Na początek Golczewo przez Kluczewo następnie przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę do Motańca z zaliczeniem promenady nad jeziorem Miedwie i po przejechaniu nad S10 jadę przez Kałęge do wyjazdu z Niedźwiedzia gdzie zawracam i kieruję się do Zieleniewa wydłużoną drogą przez Reptowo i Cisewo aby przez Lipnik dojechać do domu.
Jesień w Zieleniewie nad jeziorem Miedwie
Jesień w Zieleniewie nad jeziorem Miedwie © strus
Pomost w Morzyczynie
Pomost w Morzyczynie © strus

Szybki obiad i jedziemy zrobić porządki na cmentarzu wiejskim w Grzędzicach przez Żarowo a wracamy do Stargardu przez Lipnik

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Lałęga,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Bliskie okolice ⛅️
M A P K A : Bonus z Iwonką

50-tka po pracy plus bonus z Iwonką

Czwartek, 21 września 2023 · dodano: 21.09.2023 | Komentarze 3

We wtorek tylko mi dopisała pogoda bo bonus z małżonką był bez słońca i z deszczem a dziś to już chyba ostatni mój wyjazd w temperaturze 28 stopni chodź zapowiadany jest jeszcze super ciepły poniedziałek i wtorek to będę w pracy a dziś zaliczyłem 50-tkę solo po pracy zaczynając od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo tam "szuflada" do strefy przemysłowej następnie przejazd przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa gdzie zaliczam drugą "szufladę" tm razem do Cisewa a gdy wróciłem do Zieleniewa pojechałem przez Lipnik bo Iwonkę.

Z Iwonką jak we wtorek zaczęliśmy od DDR-ki na Żarowo a dalej odbiliśmy do Grzędzic na cmentarz wiejski a po drobnych porządkach ruszyliśmy do DDR-ki a nią przez Lipnik i Zieleniewo wjechaliśmy na promenadę nad jezioro Miedwie gdzie zaczęliśmy od kawy z lodem w Morzyczynie a pożnie zaliczyliśmy molo i przystań.
Kawa z lodem w Morzyczynie
Kawa z lodem w Morzyczynie © strus
Pauza na molo w Zieleniewie
Pauza na molo w Zieleniewie © strus
Przystań w Zieleniewie
Przystań w Zieleniewie © strus
Po grzaliśmy sobie kości i wróciliśmy do Stargardu przez Lipnik

DP36,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Moorzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️-SOLO

50-tka po pracy plus deszczowy bonus z Iwonką

Poniedziałek, 18 września 2023 · dodano: 18.09.2023 | Komentarze 3

Rano namówiłem małżonkę że jak wrócę ze swojej 50-tki po pracy to pojedziemy jeszcze we dwoje więc pierwsza rundka solo zaczęła się od dojazdu do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a nią do Motańca a następnie nad S10 i kieruję się na prawobrzeże Szczecina czyli Zdunowa tam robię małe kółeczko zaliczając Płonię i Sławociesze i gdy wróciłem do Zdunowa kieruję się tą samą drogą do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą wracam do Zieleniewa przez Cisewo i gdy już byłem w Stargardzie przez Lipnik zamieniłem rower i z Iwonką ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze drobne zakupy.

Podgrzybek w Zdunowie
Podgrzybek w Zdunowie © strus
Ledwo dojechaliśmy do Żarowa a słoneczko schowało się za chmurami a gdy odbiliśmy na Lubowo na drodze była "zapora" z krów której trzeba było ustąpić pierwszeństwa.
Gdy upuszczaliśmy Rogowo nagle zaczął padać drobny deszcz,nie dojechaliśmy do Poczernina i postanowiliśmy po sprawdzeniu prognozy pogody wracać do domu ale trzeba było w Rogowie skryć się pod wiatką przy boisku i odczekać aż przestanie padać.

"Zapora" na drodze do Lubowa © strus
Przymusowa pauza w Rogowie
Przymusowa pauza w Rogowie © strus
Rogowo - stacja naprawy rowerów
Rogowo - stacja naprawy rowerów © strus
Posiedzieliśmy pod wiatką prawie 30 minut i tą samą drogą wróciliśmy do domu chodź dystans miał być nieco dłuższy ale może uda się w czwartek.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Lubowo,
Żarowo,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️
M A P K A : Deszczowy bonus z Iwonką ?

Niedziela, 10 września 2023 · dodano: 10.09.2023 | Komentarze 0

Upał nadal trwa i tak ma być do wtorku ,wczoraj pracowałem do 18.00 więc bez roweru a dziś na początek zaliczyłem 50-tką solo po trasie którą pokonuje po pracy w skrócie dojazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej następnie przejeżdżam do gminy Kobylanka przez Skalin i Kunowo i zaliczam drugą "szufladę" do Cisewa i wracam do Stargardu aby zmienić rower na MTB i wraz z małżonką zacząć rundkę od przejazdu DDR-ką do Żarowo a następnie odbijamy na Lubowo aby wydłużoną drogą przez Rogowo i Poczernin dojechać do Sowna w którym wjeżdżamy  w  las i jedziemy do dojazdu pożarowego 32.

Dojazd do DP 32 w Sownie
Dojazd do DP 32 w Sownie © strus
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa © strus
Pożarówką dojeżdżamy do dużej ilości wrzosów tam robimy sobie mini pauzę na zdjęcia a następnie kierujemy się DP 32 do stacji kolejowej w Reptowie.
Przystanek przy wrzosach
Przystanek przy wrzosach © strus

DP 32 w stronę Reptowa
DP 32 w stronę Reptowa © strus
W Reptowie zatrzymujemy się przy sklepie na drobne zakupy i kierujemy się do nowej drogi z DDR-ką do Morzyczyna aby na koniec wjechać na DDR-kę w Zieleniewie i nią wrócić do Stargardu.
Nowa droga z DDR-ką do Morzyczyna
Nowa droga z DDR-ką do Morzyczyna © strus

DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP34,DP 32,Reptowo,Morzyczyn,
M A P K A : Etap II z Iwonką ☀️

50-tka po pracy ⛅️ plus bonus z Iwonką

Piątek, 8 września 2023 · dodano: 08.09.2023 | Komentarze 1

Dzisiejszy dzień po pracy spędzony na dwóch rowerach ,rozpoczełem od 50-tki po pracy na rowerze szosowym po standardowej trasie zaczynając od Kluczewa a następnie od Skalina jadę do gminy Kobylanka aby w Niedźwiedziu zawrócić i przez Cisewo wrócić na DDR-kę w Zieleniwie a nią do Stargardu aby zmienić rower na MTB i wraz z Iwonką przez Żarowo dojechać na cmentarz wiejski w Grzędzicach tam ogarnąć grób a następnie DDR-ką dojechać do Lipnika i udajemy się do DDR-ki w Golczewie przez drogi techniczne wzdłuż S10 i żużlówkę i wrócić do Stargardu przez Giżynek.
Końska gimnastyka
Końska gimnastyka © strus

Trek-i na drodze technicznej wzdłuż S10
Trek-i na drodze technicznej wzdłuż S10 © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik
Nowe Kunowo,Golczewo,Giżynek,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️
M A P K A : Bonus z Iwonką

Niedziela, 9 lipca 2023 · dodano: 09.07.2023 | Komentarze 2

Wczoraj spędziliśmy z małżonką dzień cały w Szczecinie na spacerze i na zakupach a dziś do południa Iwonka zajęła się swoimi sprawami a ja w tym czasie zaliczyłem pięćdziesiątkę po trasie zaliczanej po pracy i wróciłem do domu zmieniłem rower i ruszyliśmy razem do DDR-ki na Żarowo a po drodze zakupy na dalszą drogę [napoje]

W drodze do Żarowa
W drodze do Żarowa © strus
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy przez Rogowo do Poczernina gdzie robimy sobie mini pauzę nad rzeką Iną gdzie Iwonki stopka od roweru została wchłonięta częściowo przez topniejący asfalt.
Rzadki asfalt
Rzadki asfalt © strus
Widok na kościół w Poczerninie
Widok na kościół w Poczerninie © strus
Po pauzie kierujemy się do Sowna gdzie wjeżdżamy na terenowy odcinek drogi do Wielichówka skąd jedziemy do Cisewa a na koniec taka sama droga powrotna co zrobiłem wcześniej solo

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A : Etap II z Iwonką ☀️

Niedziela, 25 czerwca 2023 · dodano: 25.06.2023 | Komentarze 4

Kolejna niedziela podzielona na dwa etapy i dwa różne rowery ,pierwszy etap to jazda solo prawie  100% wczorajszej rundki poza rundką po Wielgowie.Przejechałem 63 km w miarę szybkim tempie Emondą i wróciłem na 13.30 zamieniłem rower na   X-Calber i wyruszyłem na drugą rundę z małżonką zaczynając od dojazdu  do DDR-ki na Żarowo z zakupami przy niej.

DDR-ka na Żarowo
DDR-ka na Żarowo © strus
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy do Sowna przez Rogowo i Poczernin z mini pauzą na nawodnienie po oddaniu innego płynu w lesie ,a w Sownie kierujemy się na Cisewo przez Wielichówko.
Betonowy odcinek do Wielichówka
Betonowy odcinek do Wielichówka © strus
Pierwsze jagody w Cisewie
Pierwsze jagody w Cisewie © strus
Z Cisewa jedziemy do nowej jeszcze nie oddanej drogi w Reptowie którą dojedziemy do Morzyczyna a na koniec wjeżdżamy na ścieżkę rowerową w Zieleniewie a nią już prosto przez Lipnik do Stargardu
Na nowej drodze do Morzyczyna
Na nowej drodze do Morzyczyna © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,
Zdunowo,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,
Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Etap I-solo Wielgowo ☀️

Niedziela, 11 czerwca 2023 · dodano: 11.06.2023 | Komentarze 2

Przez wczorajszy powrót ze Szczecina pociągiem dwie godziny opóźnionym [awaria lokomotywy] nie zaliczyłem żadnej rundki bo po dwudziestej po prostu nie miałem już ochoty przez zmęczenie wynikające siedzeniem w pociągu bez klimy a dziś kolejna niedziela podzielona na dwa etapy i na wykorzystanie dwóch rowerów.Pierwsza rundka to solo zaliczona "szosą" po standardowej trasie pokonywanej po pracy czyli na początku Kluczewo a następnie przejazd od Golczewa do Zieleniewa gdzie odbijam na Cisewo a tam zaliczam "szufladę" do Wielichówka.
Grzybek na pieńku w Cisewie
Grzybek na pieńku w Cisewie © strus

Gdy wróciłem do Cisewa jadę na początku do Reptowa a następnie kieruję się bezpośrednio do Kobylanki i zanim wjadę na ścieżkę rowerową do Stargardu zaliczam oś.Zielone i jadę już po Iwonkę.

"Dmuchawiec"na ul.Przemysłowej. © strus
Zmieniłem rower na mtb i ruszyliśmy do ścieżki rowerowej na Żarowo z której odbiliśmy na Lubowo a po zaliczeniu Rogowa i Poczernina dojeżdżamy do Sowna,po drodze nie trafiliśmy żadnego otwartego sklepu a u mnie pustki w butelce.
Chaber bławatek w Poczerninie
Chaber bławatek w Poczerninie © strus
W Sownie małżonka wybrała drogę do Wielichówka która jechała tylko dwa razy a mój ostatni pobyt na niej nie był miły ale to było o innej porze roku i tam było po prostu masa błota i wody.
W drodze z Sowna do Wielichówka
W drodze z Sowna do Wielichówka © strus
Z Wielichówka jedziemy do Cisewa a następnie kierujemy się do DDR-ki w Zieleniewie którą przez Lipnik wracamy do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,
Oś.Zielone,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,DP36,Cisewo,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Niedziela, 4 czerwca 2023 · dodano: 04.06.2023 | Komentarze 0

Tak jak tydzień temu po tej samej trasie zaliczyłem solo pięćdziesiątkę po standardowej drodze z dwoma "szufladami" czyli Kluczewo,strefa przemysłowa,gmina Kobylanka i powrót przez Lipnik do Stargardu aby zmienić rower z szosy na mtb i zabrać małżonkę na rundkę.
Ul.Metalowa w strefie przemysłowj
Ul.Metalowa w strefie przemysłowej © strus

Z Iwonką pojechaliśmy na początku do banku i sklepiku a następnie pod Golczewo przez Giżynek DDR-ką a po drodze zajechaliśmy na cmentarz i w końcu przed S10 odbijamy na żużlówkę którą jedziemy do Kunowa a następnie do Zieleniewa w którym odbijamy na Miedwiecko.
Żytko i nie tylko
Żytko i nie tylko © strus
W drodze do Kunowa
W drodze do Kunowa © strus
Odcinek z Zieleniewa do Cisewa ja jechałem dziś po raz kolejny dalej pojechaliśmy do Reptowa a tam ruszyliśmy do Morzyczyna nową drogą a wzdłuż niej rozpoczęto budowę ścieżki rowerowej która połączy się z istniejącą w Morzyczynie.My unikaliśmy DDR-ki wzdłuż jeziora bo tłok a na konie przez Lipnik do Stargardu.
Budowa DDR-ki w Morzyczynie
Budowa DDR-ki w Morzyczynie © strus

Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,

Na dwa rowery.

Niedziela, 28 maja 2023 · dodano: 28.05.2023 | Komentarze 1

Sobota zaliczona spacerowo po Szczecinie a dzień dzisiejszy podzielony na trzy etapy w tym dwa na rowerach a ostatni to dzień matki.Wyruszyłem na szybką pięćdziesiątkę bo miałem dwie godziny aby wrócić bo małżonkę i pojechać na wspólną rundę.Mało czasu więc wybrałem standardowe tereny które zaliczam po pracy i zaczynam od dojazdu do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim i jadę do Golczewa przez Kluczewo a następnie zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a gdy wróciłem do Golczewa jadę do Zieleniewa przez Skalin i Wierzchląd aby tam zaliczyć drugą "szufladę" do Cisewa i wrócić do Stargardu przez Lipnik.

Niezapominajka alpejska w Cisewie
Niezapominajka alpejska w Cisewie © strus
Wróciłem 10 minut przed czasem, przyszykowałem Iwonki rower do jazdy oraz zamieniłem szosę na mtb i ruszyliśmy do DDR-ki na Żarowo a po drodze skorzystaliśmy z nowo otwartej "żabki" przy DDR-ce .Po zakupach pojechaliśmy do DDR-ki w Grzędzicach a nią przez Lipnik do Zieleniewa a ze względu na tłok rowerzystów odbijamy na Cisewo.
Czeremcha amerykańska w Miedwiecku
Czeremcha amerykańska w Miedwiecku © strus
Z Cisewa pojechaliśmy do Reptowa a tam skierowaliśmy się tak jak tydzień temu do nowo budowanej drogi łączącej Reptowo z Morzyczynem zobaczyć postępy prac.Droga do S10 jest skończona ale brakuje na całej długości DDR-ki a po drugiej strony trwa układanie tłucznia.
Oczekiwanie na przejazd w Reptowie
Oczekiwanie na przejazd w Reptowie © strus
Nowa droga z Reptowa do Morzyczyna
Nowa droga z Reptowa do Morzyczyna © strus
Żeby uniknąć tłoku na DDR-ce wzdłuż jeziora Miedwia przemieszczamy się ulicą równoległą do Zieleniewa a tam wracamy na DDR-kę i przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP 36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Morzyczyn,