Czerwiec, 2023

50-tka po pra​cy z plusem dużym⛅️

Czwartek, 29 czerwca 2023 · dodano: 29.06.2023 | Komentarze 6

80-tka po pracy  to wyjątkowy dystans zaliczony po pracy bo przeważnie to nieco ponad 50 km ale odrabiałem zaległości aby do jutra zaliczyć 1500 km. Ale na 90% się nie uda bo jutro prognozy pokazują dużo deszczu akurat jak skończę prace.Dziś od razu ruszyłem do DDR-ki przy szczecińskiej a nią do Kobylanki przez Lipnik i Morzyczyn gdzie zrobiłem zakupy i kontynuowałem jazdę ścieżką do Bielkowa gdzie wjechałem na DW 120 i pomknąłem do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań którą dojechałem do Starego Czarnowa.
Krzyżówka DDR-ki z DW119 przed Starym Czarnowem
Krzyżówka DDR-ki z DW119 przed Starym Czarnowem © strus

Kiepskie prognozy na jutro
W sumie można powiedzieć że zaliczyłem dużą "szufladę" do Gardna od Kobylanki,zawróciłem za kościołem i okazało się że że nie zauważyłem że przed wiaduktem nad S3 postawiono w obu kierunkach znak B-9 zakaz wjazdu rowerów :) .Nie wiedział jak wrócić do Żelisławca więc złamałem zakaz po raz drugi.
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w © strus
Jak wcześniej wspomniałem o "szufladzie" to tą samą drogą wróciłem do Kobylanki a następnie pojechałem do Reptowa.
DW 120 w kierunku Żelisławca
DW 120 w kierunku Żelisławca © strus

W Reptowie skierowałem się po raz pierwszy do nowej drogi do Morzyczyna rowerem szosowym i okazało się że właśnie położono świeży asfalt na ścieżce rowerowej chodź tylko do wiaduktu nad S10.Druga część drogi nadal bez DDR-ki i z małym kilkumetrowym utrudnieniem ale bez problemu do pokonania.
Wjazd na nową drogę w Reptowie
Wjazd na nową drogę w Reptowie © strus
Nowa droga wraz z DDR-ką do Morzyczyna
Nowa droga wraz z DDR-ką do Morzyczyna © strus
W Morzyczynie wjeżdżam na stara DDR-kę i jadę przez Zieleniewo i Lipnik prosto do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,
Żelisławiec,Katrno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem dużym⛅️

50-tka po pracy z plusem ⛅️

Środa, 28 czerwca 2023 · dodano: 28.06.2023 | Komentarze 2

Wczoraj znowu nie udało mi się zaliczyć 50-tki po pracy przez intensywne opady deszczu więc dziś dołożyłem parę kilometrów aby odrobić zaległości i jest jeszcze mała nadzieja że zaliczę w czerwcu 1500 km po warunkiem że następne dwa dni będą bez deszczu chodź prognozy na piątek są burzowe.Dziś pojechałem do DDR-ki w Zieleniewie przez Golczewo i Kunowo a następnie ścieżką do Motańca a tam przejeżdżam nad S10 i jadę do Niedźwiedzia przez Kałęgę.
Wiadukt nad S10 w Motańcu
Wiadukt nad S10 w Motańcu © strus
W Niedźwiedziu postanowiłem że zaliczę prawobrzeże Szczecina i gdy dojechałem do Zdunowa tym razem odbiłem na Płonie i wróciłem do Zdunowa przez Sławociesze i kieruję się w drogę powrotną zaczynając od dojazdu do Reptowa przez Niedźwiedź.

Z Reptowa jadę standardowa drogą wydłużoną o Cisewo i Miedwiecko do Zieleniewa aby przez Lipnik wrócić do Stargardu
Kładka dla zwierząt nad S10 w okolicy Zieleniewa
Kładka dla zwierząt nad S10 w okolicy Zieleniewa © strus

Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A PK A : 50-tka po pracy z plusem ⛅️

50-tka po pracy z plusem☀️

Poniedziałek, 26 czerwca 2023 · dodano: 26.06.2023 | Komentarze 3

To już ostatni tydzień rywalizacji miast w której dodaje dla Stargardu przejechane kilometry ,tym razem trochę więcej niż standardowo po pracy ale za to po trasie  którą w większości jeżdżę w czerwcu czyli na początek do Golczewa gdzie zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie jadę do gminy Kobylanka zaczynając od dojazdu do DDR-ki w Zieleniewie przez Sklain i Kunowo a następnie ścieżką rowerowa do Motańca gdzie jadę przez Niedźwiedź do Reptowa a n koniec został powrót do Zieleniewa przez Cisewo i prosto do domu przez Lipnik.
Koniki w Reptowie
Koniki w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem☀️

Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 25 czerwca 2023 · dodano: 25.06.2023 | Komentarze 4

Kolejna niedziela podzielona na dwa etapy i dwa różne rowery ,pierwszy etap to jazda solo prawie  100% wczorajszej rundki poza rundką po Wielgowie.Przejechałem 63 km w miarę szybkim tempie Emondą i wróciłem na 13.30 zamieniłem rower na   X-Calber i wyruszyłem na drugą rundę z małżonką zaczynając od dojazdu  do DDR-ki na Żarowo z zakupami przy niej.

DDR-ka na Żarowo
DDR-ka na Żarowo © strus
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy do Sowna przez Rogowo i Poczernin z mini pauzą na nawodnienie po oddaniu innego płynu w lesie ,a w Sownie kierujemy się na Cisewo przez Wielichówko.
Betonowy odcinek do Wielichówka
Betonowy odcinek do Wielichówka © strus
Pierwsze jagody w Cisewie
Pierwsze jagody w Cisewie © strus
Z Cisewa jedziemy do nowej jeszcze nie oddanej drogi w Reptowie którą dojedziemy do Morzyczyna a na koniec wjeżdżamy na ścieżkę rowerową w Zieleniewie a nią już prosto przez Lipnik do Stargardu
Na nowej drodze do Morzyczyna
Na nowej drodze do Morzyczyna © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,
Zdunowo,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,
Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Etap I-solo Wielgowo ☀️
M A P K A : Etap II z Iwonką

Po deszczach Wielgowo ☀️

Sobota, 24 czerwca 2023 · dodano: 24.06.2023 | Komentarze 3

Prawie dobę popadywało i wczoraj przed pracą nie udało mi się zaliczyć pięćdziesiątki przez co jestem 52 kilometry do tyłu bo postawiłem sobie za cel 1500 km dla Aktywnego Miasta może się uda jeszcze dokręcić ale oby do końca miesiąca nie padało przynajmniej od 13-tej do 15-tej każdego dnia.Dziś trochę zaspałem bo chciałem wyruszyć przed siódmą a miałem czas tylko do 10-tej,na początku pojechałem do DDR-ki przy Spokojnej a nią przez Giżynek do Golczewa.Kolejny odcinek to dojazd do Zieleniewa gdzie zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie a następnie wracam na DDR-kę i jadę do Motańca gdzie odbijam  na Niedźwiedź przez Kałęgę.
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus
W Niedźwiedziu obieram kierunek na prawobrzeże szczecina i zaliczam Zdunowo i Wielgowo i ta samą trasą wracam czyli zaliczam "szufladę" i gdy już wróciłem do Niedźwiedzia jadę na początku do Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko ponownie melduje się w Zieleniewie na DDR-ce i wracam do Stargardu przez Lipnik.

Macromakówka w Lipniku
Macromakówka w Lipniku © strus

Zdunowo,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Po deszczach Wielgowo ☀️

50-tka przed pracą z plusem☀️

Czwartek, 22 czerwca 2023 · dodano: 22.06.2023 | Komentarze 2

Prawdopodobnie ostatnia rundka przed praca bo jutro deszcze a wczoraj tez mi przeszkodziły bo padało do 8.30 i już nie miałem czasu na rundę a dziś udało mi się wcześniej wyjechać i postanowiłem dołożyć 10 km do standardowej pięćdziesiątki.Pojechałem prawie tą samą trasa co we wtorek z dokładką w gminie Kobylanka.
Biedronka w
Biedronka w "kolcach" © strus

Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą z plusem ☀️

50-tka przed pracą ☀️

Wtorek, 20 czerwca 2023 · dodano: 20.06.2023 | Komentarze 3

Dziś chyba rekord wyruszenia na pięćdziesiątkę przed pracą bo zegarek jeszcze siódmej nie pokazywał ,pojechałem jak wczoraj do Golczewa przez Kluczewo tam odbiłem do strefy przemysłowej  a gdy wróciłem do Golczewa standardowo skierowałem się na Skalin a następnie do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo.Wystarczyło teraz pojechać drugą "szufladę" do Cisewa i wrócić do domu ale że miałem dobry czas pojechałem przez Morzyczyn do Kobylanki a następnie bezpośrednio do Reptowa a tam rozpocząłem powrót przez Cisewo i Miedwiecko do DDR-ki w Zieleniewie a na konie do Stargardu przez Lipnik.
DDR-ka do Kluczewa
DDR-ka do Kluczewa © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą ☀️

50-tka przed pracą ⛅️

Poniedziałek, 19 czerwca 2023 · dodano: 19.06.2023 | Komentarze 2

50-tka przed pracą  tydzień drugi w tym miesiącu czas rozpocząć a tym razem temperatura po siódmej pozwoliła pojechać na "krótko" po standardowej trasie zaczynając od Kluczewa a następnie przez Golczewo i Wierzchląd do DDR-ki w Zieleniewie a nią do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę.Przejeżdżam nad S10 i jadę do wjazdówki na Zdunowo przez Kałęgę a tam zawracam i obieram kierunek Reptowo a następnie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko docieram do DDR-ki w Zieleniewie i pozostaje przez Lipnik wrócić do Stargardu.
Maki na drodze w Reptowie
Maki na drodze w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kaęga,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą ⛅️

Zdunowo przez Jezierzyce z małżonką

Niedziela, 18 czerwca 2023 · dodano: 18.06.2023 | Komentarze 1

Wczoraj udało mi się wrócić przed deszczem a raczej oberwaniem chmury z gradobiciem że aż miasto stanęło przez zatopione wiadukty a dziś sprzeczne prognozy pogody więc od razu chodź późno wyruszyliśmy z Iwonką do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do końca czyli do stacji paliw w Motańcu a tam wjeżdżamy w las na dojazd pożarowy 48 którym jedziemy na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Jezierzyce .
Pauza na DP 48 w drodze do Jezierzyc
Pauza na DP 48 w drodze do Jezierzyc © strus

W Jezierzycach wjeżdżamy na DDR 20 A i jedziemy do Płoni gdzie przeprawiamy się pod DK 10 o odbijamy pod Zdunowo aby wjechać na "szutrówkę" do Niedźwiedzia.Gdy dojechaliśmy do Reptowa zaczął padać deszcz więc schowaliśmy się do wiaty na placu zabaw gdzie sprawdziłem prognozę która się zmieniła dlatego skróciliśmy rundkę i zamiast na Cisewo pojechaliśmy krótszą drogą bezpośrednio do Morzyczyna a następnie kierujemy się do DDR-ki w Zieleniewie i nią wracamy do domu.
DDR 20A w kierunku Płoni
DDR 20A w kierunku Płoni © strus
Budowa DDR-ki wzdłuż nowej ulicy do Morzyczyna
Budowa DDR-ki wzdłuż nowej ulicy do Morzyczyna © strus
Przed samym domem opady ustały ale małżonka nie chciała już dalej jechać,Iwonka zaliczyła 45 km a ja dalej pojechałem solo na godzinę.Dojechałem do Klępina przez Mokrzycę i wróciłem do Stargardu i udałem się polną drogą do Strachocina którą bardzo dawno nie jechałem.
Polna droga do Starachocina
Polna droga do Strachocina © strus
Ze Strachocina dojechałem do Świętego a tam obrałem kierunek na Stargard polna drogą przez Mroczeń i na koniec zaliczyłem jeszcze rundkę po mieście.
Facelia błękitna w Świętym
Facelia błękitna w Świętym © strus
Tron Artfestiwal 2023
Tron Artfestiwal 2023 © strus

Stargard po wczorajszym opadzie

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP 48,Jezierzyce,DDR 20A,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Mokrzyca,Klępino,Stargard,Strachocin,Święte,Mroczeń,Stargard,
M A P K A : Zdunowo przez Jezierzyce z małżonką
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

Przed zapowiadanymi opadami⛅️

Sobota, 17 czerwca 2023 · dodano: 17.06.2023 | Komentarze 2

Dwa dni po pracy bez roweru przez jakiegoś wirusa który zaatakował mi gardło że przy kaszlu oczy na wierzch wychodziły ale i tak bym nie poszedł wyskoczyć na rundkę bo padał deszcz tak jak ma to robić dziś.Nie narzekam na opady bo są bardzo potrzebne a dziś takie miały być od trzynastej ale coś się pozmieniało i mają być trochę później a ja po zakupach bo Iwonka w pracy ruszyłem na początku przez Giżynek i Golczewo do strefy przemysłowej zawieść przesyłkę bo małżonka zapomniała zabrać do pracy a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.
Oset (potocznie)
Oset (potocznie) © strus

DDR-ką jadę do Motańca a następnie kieruję się do Niedźwiedzia przez Kałegę  i zaczyna drogę powrotną  wydłużoną zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko do drogi rowerowej w Zieleniewa nią już prawie prosto do domu.

Stargard,Gizynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,