50-tka po pracy z plusem ⛅️

Środa, 28 czerwca 2023 · dodano: 28.06.2023 | Komentarze 2

Wczoraj znowu nie udało mi się zaliczyć 50-tki po pracy przez intensywne opady deszczu więc dziś dołożyłem parę kilometrów aby odrobić zaległości i jest jeszcze mała nadzieja że zaliczę w czerwcu 1500 km po warunkiem że następne dwa dni będą bez deszczu chodź prognozy na piątek są burzowe.Dziś pojechałem do DDR-ki w Zieleniewie przez Golczewo i Kunowo a następnie ścieżką do Motańca a tam przejeżdżam nad S10 i jadę do Niedźwiedzia przez Kałęgę.
Wiadukt nad S10 w Motańcu
Wiadukt nad S10 w Motańcu © strus
W Niedźwiedziu postanowiłem że zaliczę prawobrzeże Szczecina i gdy dojechałem do Zdunowa tym razem odbiłem na Płonie i wróciłem do Zdunowa przez Sławociesze i kieruję się w drogę powrotną zaczynając od dojazdu do Reptowa przez Niedźwiedź.

Z Reptowa jadę standardowa drogą wydłużoną o Cisewo i Miedwiecko do Zieleniewa aby przez Lipnik wrócić do Stargardu
Kładka dla zwierząt nad S10 w okolicy Zieleniewa
Kładka dla zwierząt nad S10 w okolicy Zieleniewa © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,
Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.