50-tka po pra​cy z plusem dużym⛅️

Czwartek, 29 czerwca 2023 · dodano: 29.06.2023 | Komentarze 6

80-tka po pracy  to wyjątkowy dystans zaliczony po pracy bo przeważnie to nieco ponad 50 km ale odrabiałem zaległości aby do jutra zaliczyć 1500 km. Ale na 90% się nie uda bo jutro prognozy pokazują dużo deszczu akurat jak skończę prace.Dziś od razu ruszyłem do DDR-ki przy szczecińskiej a nią do Kobylanki przez Lipnik i Morzyczyn gdzie zrobiłem zakupy i kontynuowałem jazdę ścieżką do Bielkowa gdzie wjechałem na DW 120 i pomknąłem do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań którą dojechałem do Starego Czarnowa.
Krzyżówka DDR-ki z DW119 przed Starym Czarnowem
Krzyżówka DDR-ki z DW119 przed Starym Czarnowem © strus

Kiepskie prognozy na jutro
W sumie można powiedzieć że zaliczyłem dużą "szufladę" do Gardna od Kobylanki,zawróciłem za kościołem i okazało się że że nie zauważyłem że przed wiaduktem nad S3 postawiono w obu kierunkach znak B-9 zakaz wjazdu rowerów :) .Nie wiedział jak wrócić do Żelisławca więc złamałem zakaz po raz drugi.
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w © strus
Jak wcześniej wspomniałem o "szufladzie" to tą samą drogą wróciłem do Kobylanki a następnie pojechałem do Reptowa.
DW 120 w kierunku Żelisławca
DW 120 w kierunku Żelisławca © strus

W Reptowie skierowałem się po raz pierwszy do nowej drogi do Morzyczyna rowerem szosowym i okazało się że właśnie położono świeży asfalt na ścieżce rowerowej chodź tylko do wiaduktu nad S10.Druga część drogi nadal bez DDR-ki i z małym kilkumetrowym utrudnieniem ale bez problemu do pokonania.
Wjazd na nową drogę w Reptowie
Wjazd na nową drogę w Reptowie © strus
Nowa droga wraz z DDR-ką do Morzyczyna
Nowa droga wraz z DDR-ką do Morzyczyna © strus
W Morzyczynie wjeżdżam na stara DDR-kę i jadę przez Zieleniewo i Lipnik prosto do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,
Żelisławiec,Katrno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.