Październik, 2012

Reptowo przez Żelewo.

Poniedziałek, 29 października 2012 · dodano: 29.10.2012 | Komentarze 0

Dziś jakoś nie miałem ochoty na rower ale słońce zachęcało , wiedząc że prawdopodobnie w tym miesiącu już nie będę miał okazji postanowiłem ruszyć na szlak ,no może uda mi się e środę, ale na pewno na mały dystans bo będe po pracy i idę na salę.Jadąc w kierunku Kołbacza w ostatniej chwili skręciłem na Żelewo i dojechałem do jeziora.
Żelewo - jezioro Miedwie. © strus

Zanim ruszyłem z Żelewa zobaczyłem po raz pierwszy kościółek drewniany do którego podjechałem aby zrobić fotkę.Bardzo lubię stare małe kościółki.
Żelewo - kościół drewniany © strus

Później kierunek Reptowo a następnie do domu.
Trasa:Stargard ,Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Bielkowo, Nieznań, Żelewo, Nieznań, Bielkowo, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo, Kobylanka, Jeczydół, Morzyczyn ,Zieleniewo, Lipnik,Grzędzice,Żarowo, Stargard.

Zimna wycieczka z Iwonką.

Sobota, 27 października 2012 · dodano: 27.10.2012 | Komentarze 0

Po 15-tej wyruszyliśmy na jesienną rodzinną wycieczkę ale tylko z żoną.Dziś był dzień chłodniejszy niż wczoraj a to przez brak słońca i mroźny wiatr.W związku że małżonka nie lubi zimna postanowiliśmy przejechać max. 30 km.Dojechaliśmy do Morzyczyna od końca promenady tam na moment na molo i powrót do domu.
Miedwie © strus

Trasa: Stargard, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Zieleniewo, Lipnik, Grzędzice, Żarowo, po Stargardzie.

Pierwsze zimno tej jesieni.

Piątek, 26 października 2012 · dodano: 26.10.2012 | Komentarze 0

Rano jak wstałem i spojrzałem na termometr to się troszkę zdziwiłem był zaledwie jeden stopień na plusie.Wygrzebałem kurtkę cieplejsze spodnie i ruszyłem w kierunku Goleniowa , dojechałem tylko do Przemocza zrobiłem dwie fotki i zawróciłem ponieważ dokuczał mi wiatr w stopę która kiedyś była złamana.
Przemocze © strus

Dojechałem do Żarowa i stopa przestała mi dokuczać to skręciłem na Grzedzice i postanowiłem spróbować dokręcić do 60 km i udałem się do Morzyczyna.

Po krótkiej wizycie na molo powrót do domu.
Trasa:Stargard, Żarowo, Smogolice, Sowono, Przemocze, Sowno, Smogolice,Żarowo, Grzędzice, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Zieleniewo ,Lipnik, i runda po Stargardzie.

Środowy triathlon po gminie Kobylanka.

Środa, 24 października 2012 · dodano: 24.10.2012 | Komentarze 0

Miałem jechać dziś do Gryfina ale w TV co chwilę mówili że w naszym rejonie ma padać deszcz więc postanowiłem pojeździć blisko domu, aby w razie czego szybko wrócić do domu.Pojeździłem sobie po gminie Kobylanka plus jak wracałem zajechałem do Rogowa podziwiając kolory jesieni.Dziś środa to jak zwykle na salę i basen.
Polska złota jesień. © strus

Trasa:Stargard , Żarowo, Grzędzice, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź pod Zdunowo, Reptowo PKP dalej powrót do krzyżówki i kierunek na Cisewo ,powrót do Reptowa, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo ,Kobylanka,Jęczydół, Morzyczyn,Zieleniewo, Lipnik,Grzędzice, Żarowo,Lubowo, Rogowo, Lubowo,Żarowo i runda po Stargardzie.

Polska złota jesień. cz 2.

Poniedziałek, 22 października 2012 · dodano: 22.10.2012 | Komentarze 0

Po sobotniej awarii dziś rano odkręciłem koło i ruszyłem na Bydgoską w celu uzupełnienia szprych i wycentrowania koła.Poszedłem tylko dlatego tam bo maja najszybciej otwarte i nikomu ich nie polecam za usługę policzyli 30 zł.Wróciłem do domu przebrałem się i ruszyłem podziwiać kolory jesieni.

Wyruszyłem dość późno jak na mnie dopiero po 13-tej a czasu dużo nie miałem ,musiałem do 16-tej wrócić .To oznaczało że 100 km dziś nie pokonam ale w środę mam wolne to jak nie będzie padać to ruszę na Gryfino.
Polska złota jesień. © strus

Po drodze zrobiłem kilka jesiennych fotek, najbardziej podobały mi się grzybki.

i kolorowy krzaczek przy drodze do Dębiny.

Trasa:Stargard , Lipnik,Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo, Kobylanka, Bielkowo, Nieznań, Kołbacz, Dębina,Stare Czarnowo, Kołbacz,Nieznań, Bielkowo,Kobylanka, Jęczydól, Morzyczyn ,Zieleniewo, Lipnik, Grzędzice, Żarowo,Stargard.

Polska złota jesień.

Sobota, 20 października 2012 · dodano: 20.10.2012 | Komentarze 2

Po pracy szybko się przebrałem i wyruszyliśmy z małżonka na mały wypad.Dojechaliśmy do Kobylanki ,tam małżonka wygrzewała się na słońcu,a ja zrobiłem 10 km rundę sola i powrót do domu przez Żarowo.Na koniec awaria mojej maszyny,pękły dwie szprychy,i lipa z jutrzejszej jazdy.
Polska złota jesień. © strus

Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka, Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo, Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard

Chociwel,Węgorzyno,Ińsko,Recz.

Środa, 17 października 2012 · dodano: 17.10.2012 | Komentarze 2

Dziś miałem wole od pracy ,wiedząc że dziś środa i po 18 tej idę na sale wahałem się ile mam przejechać kilometrów.Wyjechałem z myślą o Ińsku ale było słonecznie i szkoda było takiej pogody stracić następne wolne mam w niedzielę i słyszałem, że w ten dzień ma pogoda się pogorszyć więc ruszyłem na wycieczkę która nie doszła kiedyś przez deszcz.Jadąc postanowiłem we wszystkich w tytule miastach zrobić fotki kościołów.Do Chociwla dotarłem bardzo szybko tam fotka i dalej.
Chociwel © strus

W Węgorzynie po zrobieniu fotki mała przerwa na batona i kontrola licznika a tu mała niespodzianka ,średnia wynosiła ponad 32km/h
Węgorzyno © strus

Rozochocony ruszyłem w kierunku Ińska ,zmiana kierunku jazdy oraz warunków wietrznych.Droga od Dalewa była jakościowo super aż do samego Ińska.
Ińsko © strus

W Ińsku skręt w lewo w kierunku Recza i to był błąd ,droga kiepskiej jakości ostanie 8 km przed Reczem to koszmar.
Recz. © strus

Większy koszmar dopiero się zaczął od Recza , ale nie dlatego że jakość drogi była słaba ,wręcz przeciwnie była super ale ilość tir-ów.Cały odcinek od Recza do zjazdu do Świętego to masakra już nigdy tą drogą rowerem nie pojadę i nikomu nie polecam, a miałem zamiar ta samą drogą jeszcze raz pojechać ale w przeciwnym kierunku.Gdy dotarłem do Świętego to aż mi się lżej na sercu zrobiło.Tam jeszcze tylko kiepska ścieżka rowerowa do Stargardu i już prawie w domu.W domu byłem o 17.10 ,szybki prysznic ,spakowanie torby i na salę.Siatkówka ,sauna i basen.
Trasa:Stargard ,Kiczarowo ,Gogolewo ,Dalewo ,Dzwonowo ,Chociwel ,Winniki ,Węgorzyno ,St.Wegorzynko ,Storkowo ,Ińsko ,Ciemnik ,Sulibórz ,Suliborek ,Recz ,Wapnica ,Suchań ,Krąpiel ,Świete ,Stargard.

Tylko Gardno.

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 14.10.2012 | Komentarze 0

Wyruszyłem chwilę po 11-tej ,w Zieleniewie dogoniłem grupę z STC z którą jechałem kilka km ale nie podobało mi się ich tempo ,a nie mogłem ich na ścieżce wyprzedzić.Miałem nadzieję że skręcą na Jęczydół ale się tak nie stało więc ja wjechałem na szosę i wyprzedziłem całą bardzo liczną grupę ,aż w niej zawrzało.Mimo gorszych warunków niż wczoraj chciałem pojechać do Gryfina ,ale gdy dotarłem do Gardna wystraszyły mnie bardzo ciemne chmury nad Gryfinem i Szczecinem.
Więc ruszyłem w drogę powrotną.W Starym Czarnowie skręciłem na Dębinę ,po dotarciu do Kobylanki warunki w naszej okolicy były inne niż koło Gryfina , ruszyłem szukać kilometrów do setki.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydól,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań, Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna ,Kartno ,Żelisławiec ,Gardno ,Żelisławiec ,Kartno ,Glinna ,Stare Czarnowo ,Dębina ,Kołbacz ,Nieznań ,Bielkowo ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydól ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo i duża runda po Stargardzie.

Prawie Binowo.

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 0

Jak zwykle brak czasu mimo że weekend ma wolny.Ruszyłem w kierunku Gryfina ale z zamiarem dojechania tylko do Binowa .Niestety gdy dotarłem do granic Żelisławca skończył się asfalt i zaczął bruk kiepskiej jakości i postanowiłem sobie darować i wrócić.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Dębina,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

Cisewo...bardzo ,bardzo wietrznie.

Wtorek, 9 października 2012 · dodano: 09.10.2012 | Komentarze 0

Ostatnio w taki wiatr jechałem w w kwietniu,wyjeżdżając miałem zamiar przejechać 100 km ale w Kobylance zrezygnowałem z tego pomysłu i udałem się do Cisewa.Po dojechaniu do Niedźwiedzia nareszcie zmiana kierunku wiatru i do Cisewa jazda na maxa. W Reptowie kolejny raz jeden z domów obstawiony dyniami.
Reptowo - dyniowa zagroda © strus

W Cisewie 3 minuty przerwy przy lapidarium i powrót tą samą droga plus dodatkowe dwie rundy aby pękła 70-tka.
Cisewo (niem. Zimmermannshorst) - lapidarium © strus

Dzisiejszą jazdę odczułem bardziej niż jeździłem ponad 100 km.
Trasa:Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo, Reptowo,Niedźwiedź,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.