Chociwel,Węgorzyno,Ińsko,Recz.

Środa, 17 października 2012 · dodano: 17.10.2012 | Komentarze 2

Dziś miałem wole od pracy ,wiedząc że dziś środa i po 18 tej idę na sale wahałem się ile mam przejechać kilometrów.Wyjechałem z myślą o Ińsku ale było słonecznie i szkoda było takiej pogody stracić następne wolne mam w niedzielę i słyszałem, że w ten dzień ma pogoda się pogorszyć więc ruszyłem na wycieczkę która nie doszła kiedyś przez deszcz.Jadąc postanowiłem we wszystkich w tytule miastach zrobić fotki kościołów.Do Chociwla dotarłem bardzo szybko tam fotka i dalej.
Chociwel © strus

W Węgorzynie po zrobieniu fotki mała przerwa na batona i kontrola licznika a tu mała niespodzianka ,średnia wynosiła ponad 32km/h
Węgorzyno © strus

Rozochocony ruszyłem w kierunku Ińska ,zmiana kierunku jazdy oraz warunków wietrznych.Droga od Dalewa była jakościowo super aż do samego Ińska.
Ińsko © strus

W Ińsku skręt w lewo w kierunku Recza i to był błąd ,droga kiepskiej jakości ostanie 8 km przed Reczem to koszmar.
Recz. © strus

Większy koszmar dopiero się zaczął od Recza , ale nie dlatego że jakość drogi była słaba ,wręcz przeciwnie była super ale ilość tir-ów.Cały odcinek od Recza do zjazdu do Świętego to masakra już nigdy tą drogą rowerem nie pojadę i nikomu nie polecam, a miałem zamiar ta samą drogą jeszcze raz pojechać ale w przeciwnym kierunku.Gdy dotarłem do Świętego to aż mi się lżej na sercu zrobiło.Tam jeszcze tylko kiepska ścieżka rowerowa do Stargardu i już prawie w domu.W domu byłem o 17.10 ,szybki prysznic ,spakowanie torby i na salę.Siatkówka ,sauna i basen.
Trasa:Stargard ,Kiczarowo ,Gogolewo ,Dalewo ,Dzwonowo ,Chociwel ,Winniki ,Węgorzyno ,St.Wegorzynko ,Storkowo ,Ińsko ,Ciemnik ,Sulibórz ,Suliborek ,Recz ,Wapnica ,Suchań ,Krąpiel ,Świete ,Stargard.