Tylko Gardno.

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 14.10.2012 | Komentarze 0

Wyruszyłem chwilę po 11-tej ,w Zieleniewie dogoniłem grupę z STC z którą jechałem kilka km ale nie podobało mi się ich tempo ,a nie mogłem ich na ścieżce wyprzedzić.Miałem nadzieję że skręcą na Jęczydół ale się tak nie stało więc ja wjechałem na szosę i wyprzedziłem całą bardzo liczną grupę ,aż w niej zawrzało.Mimo gorszych warunków niż wczoraj chciałem pojechać do Gryfina ,ale gdy dotarłem do Gardna wystraszyły mnie bardzo ciemne chmury nad Gryfinem i Szczecinem.
Więc ruszyłem w drogę powrotną.W Starym Czarnowie skręciłem na Dębinę ,po dotarciu do Kobylanki warunki w naszej okolicy były inne niż koło Gryfina , ruszyłem szukać kilometrów do setki.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydól,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań, Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna ,Kartno ,Żelisławiec ,Gardno ,Żelisławiec ,Kartno ,Glinna ,Stare Czarnowo ,Dębina ,Kołbacz ,Nieznań ,Bielkowo ,Kobylanka ,Motaniec ,Niedźwiedź ,Reptowo ,Kobylanka ,Jęczydól ,Morzyczyn ,Zieleniewo ,Lipnik ,Grzędzice ,Żarowo i duża runda po Stargardzie.