Polska złota jesień. cz 2.

Poniedziałek, 22 października 2012 · dodano: 22.10.2012 | Komentarze 0

Po sobotniej awarii dziś rano odkręciłem koło i ruszyłem na Bydgoską w celu uzupełnienia szprych i wycentrowania koła.Poszedłem tylko dlatego tam bo maja najszybciej otwarte i nikomu ich nie polecam za usługę policzyli 30 zł.Wróciłem do domu przebrałem się i ruszyłem podziwiać kolory jesieni.

Wyruszyłem dość późno jak na mnie dopiero po 13-tej a czasu dużo nie miałem ,musiałem do 16-tej wrócić .To oznaczało że 100 km dziś nie pokonam ale w środę mam wolne to jak nie będzie padać to ruszę na Gryfino.
Polska złota jesień. © strus

Po drodze zrobiłem kilka jesiennych fotek, najbardziej podobały mi się grzybki.

i kolorowy krzaczek przy drodze do Dębiny.

Trasa:Stargard , Lipnik,Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo, Kobylanka, Bielkowo, Nieznań, Kołbacz, Dębina,Stare Czarnowo, Kołbacz,Nieznań, Bielkowo,Kobylanka, Jęczydól, Morzyczyn ,Zieleniewo, Lipnik, Grzędzice, Żarowo,Stargard.