Zdunowo przez Jezierzyce z małżonką

Niedziela, 18 czerwca 2023 · dodano: 18.06.2023 | Komentarze 1

Wczoraj udało mi się wrócić przed deszczem a raczej oberwaniem chmury z gradobiciem że aż miasto stanęło przez zatopione wiadukty a dziś sprzeczne prognozy pogody więc od razu chodź późno wyruszyliśmy z Iwonką do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do końca czyli do stacji paliw w Motańcu a tam wjeżdżamy w las na dojazd pożarowy 48 którym jedziemy na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Jezierzyce .
Pauza na DP 48 w drodze do Jezierzyc
Pauza na DP 48 w drodze do Jezierzyc © strus

W Jezierzycach wjeżdżamy na DDR 20 A i jedziemy do Płoni gdzie przeprawiamy się pod DK 10 o odbijamy pod Zdunowo aby wjechać na "szutrówkę" do Niedźwiedzia.Gdy dojechaliśmy do Reptowa zaczął padać deszcz więc schowaliśmy się do wiaty na placu zabaw gdzie sprawdziłem prognozę która się zmieniła dlatego skróciliśmy rundkę i zamiast na Cisewo pojechaliśmy krótszą drogą bezpośrednio do Morzyczyna a następnie kierujemy się do DDR-ki w Zieleniewie i nią wracamy do domu.
DDR 20A w kierunku Płoni
DDR 20A w kierunku Płoni © strus
Budowa DDR-ki wzdłuż nowej ulicy do Morzyczyna
Budowa DDR-ki wzdłuż nowej ulicy do Morzyczyna © strus
Przed samym domem opady ustały ale małżonka nie chciała już dalej jechać,Iwonka zaliczyła 45 km a ja dalej pojechałem solo na godzinę.Dojechałem do Klępina przez Mokrzycę i wróciłem do Stargardu i udałem się polną drogą do Strachocina którą bardzo dawno nie jechałem.
Polna droga do Starachocina
Polna droga do Strachocina © strus
Ze Strachocina dojechałem do Świętego a tam obrałem kierunek na Stargard polna drogą przez Mroczeń i na koniec zaliczyłem jeszcze rundkę po mieście.
Facelia błękitna w Świętym
Facelia błękitna w Świętym © strus
Tron Artfestiwal 2023
Tron Artfestiwal 2023 © strus

Stargard po wczorajszym opadzie

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP 48,Jezierzyce,DDR 20A,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Mokrzyca,Klępino,Stargard,Strachocin,Święte,Mroczeń,Stargard,