Przed zapowiadanymi opadami⛅️

Sobota, 17 czerwca 2023 · dodano: 17.06.2023 | Komentarze 2

Dwa dni po pracy bez roweru przez jakiegoś wirusa który zaatakował mi gardło że przy kaszlu oczy na wierzch wychodziły ale i tak bym nie poszedł wyskoczyć na rundkę bo padał deszcz tak jak ma to robić dziś.Nie narzekam na opady bo są bardzo potrzebne a dziś takie miały być od trzynastej ale coś się pozmieniało i mają być trochę później a ja po zakupach bo Iwonka w pracy ruszyłem na początku przez Giżynek i Golczewo do strefy przemysłowej zawieść przesyłkę bo małżonka zapomniała zabrać do pracy a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.
Oset (potocznie)
Oset (potocznie) © strus

DDR-ką jadę do Motańca a następnie kieruję się do Niedźwiedzia przez Kałegę  i zaczyna drogę powrotną  wydłużoną zaczynając od Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko do drogi rowerowej w Zieleniewa nią już prawie prosto do domu.

Stargard,Gizynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,