Na dwa rowery ☀️

Niedziela, 25 czerwca 2023 · dodano: 25.06.2023 | Komentarze 4

Kolejna niedziela podzielona na dwa etapy i dwa różne rowery ,pierwszy etap to jazda solo prawie  100% wczorajszej rundki poza rundką po Wielgowie.Przejechałem 63 km w miarę szybkim tempie Emondą i wróciłem na 13.30 zamieniłem rower na   X-Calber i wyruszyłem na drugą rundę z małżonką zaczynając od dojazdu  do DDR-ki na Żarowo z zakupami przy niej.

DDR-ka na Żarowo
DDR-ka na Żarowo © strus
W Żarowie odbijamy na Lubowo i jedziemy do Sowna przez Rogowo i Poczernin z mini pauzą na nawodnienie po oddaniu innego płynu w lesie ,a w Sownie kierujemy się na Cisewo przez Wielichówko.
Betonowy odcinek do Wielichówka
Betonowy odcinek do Wielichówka © strus
Pierwsze jagody w Cisewie
Pierwsze jagody w Cisewie © strus
Z Cisewa jedziemy do nowej jeszcze nie oddanej drogi w Reptowie którą dojedziemy do Morzyczyna a na koniec wjeżdżamy na ścieżkę rowerową w Zieleniewie a nią już prosto przez Lipnik do Stargardu
Na nowej drodze do Morzyczyna
Na nowej drodze do Morzyczyna © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,
Zdunowo,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,